WK 2010 [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Kut, verheugde me er echt op om Kewell weer eens te zien spelen :{

2. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Vind ik ook. Hij krijg de bal vollop hard aangeschoten, gedeeltelijk op zijn borst en een beetje bovenarm. Hij probeert zelfs zijn arm weg te trekken. Echt belachelijk dit.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En vanaf 5 meter. Je kan dan nooit reageren.

4. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    pff nou, ik dacht daar gaan we weer...

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Ghana gelijk tegen Australië.

Nu nog even gelijkspelen tegen Duitsland en Servië winnen van Australië en we hebben een droomuitslag. :cool:

6. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Australië moet winnen van Servië en Ghana moet winnen van Duitsland! :)

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Anelka terug naar Frankrijk omdat hij eergisteren in de pauze Domenech uitschold voor vuile hoerenzoon. :lol:

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Maar ik zie Ghana niet winnen van Duitsland, dus dan maar het eerste ;)

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja want als Robben erin komt dan speelt iedereen natuurlijk fantastisch. :x Hoe een elftal speelt hangt niet van 1 man af. :9

Ik vind gewoon dat ze van jongere spelers de kans moeten geven om te laten zien wat ze kunnen, vooral in de volgende wedstrijd tegen Kameroen.

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het kan wel een moraalboost geven als hij eindelijk terugkomt. Dus 1 man kan het team wel helpen. Maar laten we vooral zijn herstel niet overhaasten.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Het loopt gewoon nog niet echt goed, je ziet dat zodra Elia erin komt de ballen ook via links gaan. Met Rafael daar gaan ze eigenlijk alleen maar via rechts, plus Van Persie die amper ballen krijgt waardoor hij zich laat terug trekken en ze dan opeens met z'n drieën op een positie staan.

Enige momenten wanneer het wel goed ging waren de eerste tien minuten ongeveer van de tweede helft, maar na de 1-0 kakte ze weer dramatisch in.

Laatst bewerkt: 19 jun 2010
  12. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Dus het is duidelijk, Elia in, Rafael Exit.

13. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    idd, en dan V/d Vaart als vervanger houden voor Sneijder.

14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Als Robben weer inzetbaar is dan gaat er hoe dan ook iets veranderen in de opstelling en dan met name in de situatie voorin. En ik ga der vanuit dat dat een positief effect heeft op het team. Want deze opstelling die van Marwijk zo leuk laat staan komt gewoon niet los.

Daarnaast denk ik, maar dat werd hier boven ook al gezegd dat het voor het algehele gevoel een stuk beter is.

We hebben mensen nodig die een tegenstander zelf durven te passeren. Een van de vaart doet dat niet, een Robben wel. Ik zie het liefst een keer Robben op rechts en Elia op links.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Nou na vandaag is maar weer eens gebleken dat Van Persie absoluut geen spits is die zich helemaal moet redden zonder iemand in de buurt. Altijd al gezegd :p.

Ik heb tot nu toe wel beide NL wedstrijden goed voorspeld!
    En een opsteker: ik heb ze als wereldkampioen....

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dan onderschat je Robben. Die man is wereldklasse, hij kan het verschil maken. Hij heeft ook Bayern Munchen eigenhandig naar het kampioenschap, de beker en de CL-finale gebracht. Die man voegt zoveel meer toe aan de aanval, wordt zoveel onvoorspelbaarder door hem. Illustratief is Nederland - Hongarije wat dat betreft. Eerste helft niet echt goed, 1-1 ruststand. Toen kwam Robben erin: 6-1.

Over de wedstrijd: Echt wat een ongelofelijke kutwedstrijd zeg. Bracht me weer terug naar de oefeninterlands tegen Paraguay enz, de 0-0tjes.. het leek alsof ze er totaal geen zin hadden. Dacht dat die wedstrijd tegen Denemarken incidenteel was, maar als dit zich zo voortzet.. blijkt dus echt dat we Robben nodig hebben. Al heeft Japan het ook uiterst verdienstelijk gedaan hoor, en het is netjes dat we de wedstrijd toch nog hebben weten te winnen.

17. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0

volgende keer dat ik je zie, krijg je een biertje van me, orakel dat je bent. :+

18. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Damn, wat een wedstrijd. Saaiheid heerst weer.

Maar gelukkig toch nog gewonnen. Afellay weer 2 grote kansen gemist! 8)
    Schrok me echt helemaal kapot door die commentator 'PENALTY'!

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    En KJH die red het wel alleen met 3 jappen om zich heen. V Persie is niet echt lekker bezig maar vind hem wel de beste optie voor de spitsen positie!

20. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Waarom staat bijv. Huntelaar niet in de basis?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina