Concerten Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Noodles, 13 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik kan dat echt niet hebben, mensen die je boos kijken als je staat te springen bij een concert. Je gaat naar Muse, wat verwacht je dan? Had het bij Volbeat, stond daar lekker te springen en mee te blèren, is er echt zo'n dom wijf dat boos wordt. Ga dan lekker naar Bon Jovi ofzo. Zal je geen last van mij hebben, ben er toch niet!

2. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, totally agree! Maar denk idd dat het verschilde per plek. Hoewel ik het toch echt op meerdere locaties heb geprobeerd :p.

3. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Hey, ik stond ook te springen bij Bon Jovi :+

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Als het bij een beetje een druk nummer is dan is t ook niet erg. Maar ik heb eens meegemaakt dat mensen tijdens Kings Of Leon gingen pitten. Dan is het niet leuk. :+

...en deja vu. Volgens mij hebben we t hier al eens over gehad. Dat t irritant kan zijn, maar bij veel optredens gewoon hoort.

5. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ergens goede mp3's van een KoC met harmonicaintro te vinden O-)?

Bij mij ging het publiek aardig mee. De mensen achter mij deden niet zoveel maar dat waren ook veel ouderen. Al kreeg ik mijn pa van 47 tijdens knights of cydonia wel aan het springen :D Hij kende nog niet zoveel nummers maar is nu wel verslaafd aan Citizen Erased, goede zaak al zeg ik het zelf.

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Er is een officiële live opname van een concert in Seatle begin dit jaar, erg goede kwaliteit. Een studioversie bestaat niet.

7. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Zijn wel verschillende goede (professionele) opnames te vinden van die intro inderdaad (V festival 2008, Rock am Ring 2010).

Echt super mooie intro. Viel me op dat ze echt een hele boel riffs tussendoor speelden, dat miste ik wel een beetje in Ahoy. En Citizen Erased_O_

8. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
  9. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Citizen Erased: helemaal geweldig. Ook mooi dat ik nu beetje kan zien wat Matt deed, want dat heb ik lang niet allemaal gezien aan Chris' kant. Volgende keer weer bij Matt staan :+(hoewel ik betwijfel of ik nog een concert zal zien die deze kan overtreffen:9)

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat is die stok die ik daar steeds in beeld zie? Hangt er een camera aan?

11. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Zie wel veel 'haters' reacties op filmpjes die meer van achter zijn geschoten zo van: dode mensen daar etc.

Ik zelf stond ook meer naar achter maar vind dat juist relaxt. Van mij hoeft dat springen niet zo nodig en sta dus liever gewoon te genieten van de muziek zonder mezelf druk te maken:9

Edit: Ook jammer dat ze Butterflies and Hurricanes niet speelden, maarja als ik zo begin kan ik er nog wel 5 noemen:+

Laatst bewerkt: 21 jun 2010
  12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Jeuj, ga 10 juli naar Bospop! John Fogerty, Crosby, Stills & Nash \o/

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dan is het heel goed dat je ook meer naar achter bent gaan staan! Ik ben namelijk ook een 'hater' van mensen die in mijn ogen te dood bij een optreden staan. Ik vind het prima, maar soms krijg je boze blikken e.d. Ga dan niet vooraan staan, denk ik dan.
    Bij Metallica kreeg ik commentaar dat ik ging staan voor een applaus. :emo: Dat ging mij echt te ver, het is toch een rockconcert.

B&H stond overigens wel in de top 5 van de "setlist poll" voor het Goffertpark. Maar met Bliss en Citizen Erased werden er al 4 van die 5 gespeeld. :+

14. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    idd dood publiek moet lekker achteraan gaan staan.

15. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Crosby, Stills & Nash?! Oo Stonden die niet nog op Woodstock? xD

16. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Zo nog een paar nachtjes slapen en dan staat mijn volgende concert te wachten binnen 2 weken. Rockin Park @ Goffertpark nijmegen. Zoals het er nu naar uitziet wordt het een prachtige dag met veel zon en [​IMG]

17. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Pearl Jam _O_ Kan niet wachten :D stereophonics en rise against zijn ook wel leuk . Ik ga echt een paar concerten skippen om lekker vooraan te komen bij PJ :+

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ja, inderdaad :+ (Met Young erbij), John Fogerty was er ook (Met Creedence Clearwater Revival).

19. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Inderdaad! rockin park here i come! (ga bijna alleen maar vanwege Pearl Jam maar de rest is leuk mee genomen :+)

Moet wel zeggen dat de line-up van rockin park dit jaar wel erg tegen valt vergeleken met vorige jaren.
    Pearl jam maakt wel veel goed maar als je kijkt naar de line-up van 2005 (het 1e jaar) :eek:

20. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Is al weer een paar dagen niks gezegd dus ik kick hem weer even omhoog want morgen Pearl Jam in Goffertpark (rockin' Park) Nijmegen! \o/

Wie gaan er allemaal naar Rockin' Park?

maar nogmaals: Pearl Jam! \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina