Pff echt triest dit, na een bepaald punt is dit spel geupdate, dus nu heb ik steeds scores die 2x zo laag zijn. Terwijl ik toen der tijd ontzettend vaak in de top 100 stond. Echt schraal. Ik heb dit spel sinds de release jullie niet schat ik zo? Ik heb alles netjes goud, en toen der tijd ook goede scores geplaatst. Maar door die update zijn er zoveel dingen veranderd dat de scores op eens veel meer kunnen worden. Ik deed laatst dat eerste level opnieuw, bleek ik 2x zo weinig punten te hebben dan de rest. En in dat level is maar 1 manier mogelijk.
Niet dat ik er veel om geef hoor, ook niets verkeerds tegen jullie, maar ik lijk op jou foto een enorme noob.
Ik gebruik ook dezelfde tactiek als jij. Lasers, flamethrowers en Tesla Coils gebruik ik dan alleen zelden/niet.
Bij mij is het vaak een combo van command, temporal en concussion met daaromheen nog cannons en/of guns.
Nog twee modes op de laatste map uitspelen en dan heb ik dit spel ook weer op 250/250.
Ik heb wel zin in een nieuw deel, al moet dat niet een copy paste verhaal worden, want het spel is na 1 map gespeeld te hebben toch weer saai. Al heb ik intussen alweer zo'n 100 gouden medailles.
Klik om te vergroten...