1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nou ik heb 2 keer waste disposal gedaan , na een paar keer resets om het begin goed te krijgen, en vond het toch moelijk om lager te komen met mijn setup.

    Aan het begin stuk deed ik bijv Laser-Gun-Concussion-Gun-Gun en dan later die laatste later vervangen door Command, de rest bouwde ik een grote maze van waar ze over elke stukje lopen met hier en daar een ge-upgrade laser/gun. Probleem was steeds dat ik geld te kort kwam om ze voor de lange maze al dood te hebben, vooral omdat de Line of Sight niet echt top is met die overgang erboven.

    Misschien wat eerder de Mortar bouwen voor die shields...hmm


    Vind maps met wat meer vrijheid toch stukken leuker, dan kun je zelf een beetje mazen en je pad kiezen.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2010
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Mijn taktiek is:

    Ik creeer/zoek een chokepoint waar ze omheen moeten lopen (dan kan je bijna 360graden blijven vuren) en bovenedien op heen- EN TERUGweg langs moeten dus dan worden je towers 2x zo effectief.

    Dan zorg ik dat dat chokepoint onder TEMPORAL (tijdvertraging) komt dus dat is weer een factor 2x effectief en dan sinds kort laat ik een COMMAND het chokepoint bestrijken want alle kills leveren dan meer punten.

    Meestal heb ik alle towers rond dat chokepoint full-upgrade. Waarbij 1 full upgrade laser op de belangrijkste plaats. Fullupgraded TEMPORAL en COMMAND hebben ook een behoorlijk bereik.


    Hmmm, misschien volgende keer een screenie (is wat duidelijker:))


    Oh, en ook al is een een 'open map' dan nog maak ik zo'n chokepoint en block de andere paden met cheap guns die verder niet eens gebruikt gaan worden.

    Dus dat laatste is meestal de puzzel. Paden blocken en het juiste chokepoint vinden.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2010
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    hetzelfde als mij dus ;) altans zo lees ik het, hoe je ze werkelijk plaatst zal wellicht anders zijn aangezien je vaak zat hoger als mij staat.
    Ik ben verder ook erg fan van Concussion, vaak probeer ik ze er 10 vakjes omheen te laten lopen (dus enkel één toren in de hoek en rest omringt) dan ram je er zo doorheen.
     
  4. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Top Arcade Titles (Full Versions purchased)
    1 Trials HD
    2 Shadow Complex
    3 Marvel vs. Capcom 2
    4 Splosion Man
    5 Castle Crashers
    6 Turtles in Time Re-Shelled
    7 Earthworm Jim HD
    8 Castlevania: Symphony of the Night
    9 Teenage Mutant Ninja Turtles 1989 Classic Arcade
    10 Magic: The Gathering
    11 Zombie Apocalypse
    12 Snoopy Flying Ace
    13 Bomberman Live
    14 Geometry Wars: Retro Evolved 2
    15 Portal: Still Alive
    16 Contra
    17 A Kingdom for Keflings
    18 Alien Hominid HD
    19 Game Room **
    20 N+
    Waar is Battlefield 1943 :lol:

    Wel heel veel veranderingen
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    1943 lagde de laatste paar keer echt niet normaal hard dus misschien vandaar?
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    En Battlefield is nu al iets van 3x in de aanbieding geweest dus de meesten hebben die nu wel.
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
  8. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Defense Grid. Map: Wasteland Disposal

    Beetje crap screenie (teveel zonlicht in de kamer:))

    [​IMG]

    Blauw = Route waar ik ze dus 2x langs laat gaan (heen + terug)
    Roze = Choke Point (hier 2 stuks)
    Groen = Temporal + Command (die de hele choke point area bestrijken)

    Elke tower moet gewoon maximaal rendament kunnen halen. Meestal beter 1 tower uppen dan 2 naast elkaar (tenminste voor mij, er zijn gasten die 3x zoveel towers gebruiken, heel andere tactiek dus)
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2010
  9. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hahaha :lol: denk probeer jouw setup...en sta ik meteen 5 plaatsen hoger dan jij, op de 27ste plek! :lol:

    Sorry! :cool:


    Had op het onderste (op je foto) platform in de bovenhoek een Laser3 geplaats en blies door die waves heen alsof het nat papier was.

    [​IMG]
    8) 8) 8) 8)

    Aah ok, dan is het wat Cookie al zei ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2010
  11. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Hebben jullie die nieuwe maps ook al? Die map pack van gister zit echt een hele leuke map bij
     
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Damn, ik verklap nog eens wat hahaha LOL:thumbs:
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ging niet express;) wou gewoon even jouw logica erachter proberen, en zag meteen waar ik het al fout deed.

    Ben ook niet echt trots op m'n plekkie, maar goed ik denk dat jij toch binnen no time hoger zit ;)!

    EDIT: 20ste nu :cool: Command tower verwisseld met Temp zodat ie meer kill gebied bestrijkt, ook die 2e laser tower op lvl 2 gehouden.


    Nog niet nee, eerst de scores op de huidige mappen proberen te verbeteren, als ik die zat ben haal ik de nieuwe wel.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2010
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Jammer dat je niet een optie zoals met doom hebt waarbij je andermans videos kunt downloaden, youtube is ook nie alles
     
  15. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Np, ik weet dat het in dit geval 'mijn' setup is:D Maar je ziet, je haalt er een top 30 rank mee. Maar ik denk niet dat je deze setup kunt maxen tot een top 10. Dus die gasten pakken het waarschijnlijk heel anders aan. Alleen weet ik niet hoe (behalve dan tijdrekken)
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Denk niet dat er echt veel verschil in zal zitten, aangezien er maar 1 gebied echt geschikt is om veel score te halen. Maar hoe ze het doen, geen idee :) Denk dat je sowieso nog wel wat eruit kan persen als je echt je torens op het allerlaatste moment bouwt (en dus meer rente over je geld krijgt)

    Uber respect voor je score op Crossed Signals btw _O_ wat een rukmap is dat zeg, kom daar echt niet hoog mee.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2010
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3

    Pff echt triest dit, na een bepaald punt is dit spel geupdate, dus nu heb ik steeds scores die 2x zo laag zijn. Terwijl ik toen der tijd ontzettend vaak in de top 100 stond. Echt schraal. Ik heb dit spel sinds de release jullie niet schat ik zo? Ik heb alles netjes goud, en toen der tijd ook goede scores geplaatst. Maar door die update zijn er zoveel dingen veranderd dat de scores op eens veel meer kunnen worden. Ik deed laatst dat eerste level opnieuw, bleek ik 2x zo weinig punten te hebben dan de rest. En in dat level is maar 1 manier mogelijk.

    Niet dat ik er veel om geef hoor, ook niets verkeerds tegen jullie, maar ik lijk op jou foto een enorme noob. :+

    Ik gebruik ook dezelfde tactiek als jij. Lasers, flamethrowers en Tesla Coils gebruik ik dan alleen zelden/niet.

    Bij mij is het vaak een combo van command, temporal en concussion met daaromheen nog cannons en/of guns.

    Nog twee modes op de laatste map uitspelen en dan heb ik dit spel ook weer op 250/250.

    Ik heb wel zin in een nieuw deel, al moet dat niet een copy paste verhaal worden, want het spel is na 1 map gespeeld te hebben toch weer saai. Al heb ik intussen alweer zo'n 100 gouden medailles.
     
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ehhhh....
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Had dit spel bij de laatste keer dat het DotW was gekocht, dus zal waarschijnlijk well na de update zijn jah. Je staat in elke lijst nog vrij hoog btw, en sowieso heb je overal wel Gold gehaald volgens mij? Echt niet normaal hoeveel jij in die Highscores sta. Wat een monniken werk_O_


    Volgende week:
    Defense Grid, 400 (P)
    PB Winterbottom, 400 (P)
    Rocket Riot, 400 (P)
    Darwinia+, 800 (P)
    Chime, 240 (P)
    Poker Smash, 400 (P)

    En 30 Juli komt er ook Puzzle Quest 2 - 1200(P) & Ancients of Ooga - 800(P)
     
  20. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Dus ze hebben bij DefenseGrid met een update de puntentelling veranderd??? Dat is wel zuur (en ben ik niet zo goed als ik dacht:D)

    Toevallig google ik naar hun website. Voor de liefhebbers http://defensegrid.hiddenpath.com/
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina