WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk het ook ja. :)

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Matige wedstrijd weer. Waar is toch het snelle combinatiespel heen uit de voorbereiding en uit sommige kwalificatiewedstrijden? Ik heb het op het WK nog niet teruggezien. Vandaag wel een hoop kansen gehad, maar die kwamen vrijwel allemaal uit lange ballen en counters. Sneijder speelt verstoppertje ofzo, helemaal niet gezien. Zet Van der Vaart maar op 10, die is wat dominanter en aanvallender. Sneijder heeft zijn kansen verspeeld de laatste wedstrijden. Of je moet hem op de plek van De Jong zetten, dat kan best. Van Bommel moet erin blijven, die heeft gewoon goeie wedstrijden gespeeld.

Ook mooi dat Robben weer zijn rentree maakt, hebben we zeker nodig als we op deze manier blijven spelen. Ook tegen Slowakije.

Laatst bewerkt: 25 jun 2010
  3. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Vanaf m'n mobiel gaat het posten hier ook heel goed :+

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Goeie wedstrijd, gewonnen nice. Meer niets te zeggen. Verder beter gaan ze door wat een feest 8)

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Slecht voetbal, ruimte totaal niet benut, alleen Bommel was erg goed. Maargoed, negen punten en door tegen een relatief goed te slopen ploeg. Als een ver reikend Nederland dan de counterbalance voor Italië moet zijn moet ik daar maar vrede mee hebben.

:mad:

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Boula ipv v/d Wiel in de basis? Wat denken jullie?

7. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Doen, Stoch gaat toch alleen naar binnen, zelfs Boula kan dat tegenhouden.

8. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0

Boulah speelde inderdaad een goede wedstrijd en heb niks aan te merken op zijn spel. Hij kwam aanvallend ook regelmatig mee op en heb hem niet kunnen betrappen op een foutje in tegenstelling tot de andere drie verdedigers :x

Ze werden voor het eerst op de proef gesteld tegen Kameroen en het zag er niet erg belovend uit...

Denk dat de match maandag een ware schop partij wordt overigens....

Trouwens, wat zijn de roots van Nigel de Jong? Curacoa?

Laatst bewerkt: 25 jun 2010
  9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hij goed kan tegenhouden wisten we al. Het gaat bij Boulah meer om zijn aanvallende kwaliteiten die nogal beperkt zijn, en daar is Van der Wiel gewoon 3 klassen beter in. Al deed Boulah het niet onverdienstelijk gister.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zit prima hoor, met de iPad op de bank. :)

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Klopt, hij heeft dus met drie balcontacten meer gepresteerd dan het gros van het elftal in 5.000 balcontacten. Dat vind ik nou best knap.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Was wel lachen, in de kroeg waar ik zat te kijken ging echt IEDEREEN schreeuwen toen Robben de bal had, mooi was dat :D

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha hier was dat precies hetzelfde.

14. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind overigens wel dat Robben de veel in de rol wordt geschoven als verlosser van het Nederlands elftal. Alsof hij gaat zorgen dat we de Cup mee naar huis nemen? Hij is zeker een fenomenale speler en hij kan zomaar het verschil maken maar we hebben gezien dat er ook andere spelers zijn die het verschil kunnen maken (Elia, Afellay, Huntelaar). Ik zie Robben liever als extra wapen de komende 2 wedstrijden en dat hij er, indien de situatie om vraagt, er als invaller in komt in minuut 60/70.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Waarom zou je Robben niet laten spelen?
    Volgens mij zie JIJ hem dan juist meer als de Verlosser dan wij. Want volgens jou moeten we hem sparen als het slecht gaat, dan brengen we hem in, en dan winnen we 6-1 8).

Ik zeg, geef die gast gewoon wedstrijdritme. We kunnen hem niet eeuwig sparen, want dan moet ie opeens spelen als we tegen Brazilië achter staan en wordt er veelste veel verwacht van die arme man. Gewoon basisplekjes geven.

16. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Of Portugal 8):x

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Affelay maakt ook echt het verschil ja. Door twee 100% kansen te verkloten tegen Japan. :+

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Is toch een verschil maken met Robben, die had ze gemaakt :+

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens als we de kwartfinale tegen Brazilie of Portugal doorkomen, dan moeten we in de halve finale tegen Uruguay, Ghana, VS of Zuid-Korea. 8) Hoe verrot zit het toernooi in elkaar?

20. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Het zit niet verrot in elkaar, er zijn gewoon heel veel verassingen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina