WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Snap wat je bedoelt, we hebben twee échte vleugelspelers nodig. Voor heel de wedstrijd, niet laatste minuten.

Van der Vaart is meer een centrale speler en trekt daarom dus ook vaak naar binnen, jammer. Wij kunnen noujuist gevaarlijk zijn over de zijkanten met de snelheid van Robben en Elia (en Afellay).

Kuyt moet in de spits, die hoort niet aan de zijkant. Met zijn uithoudingsvermogen kan hij doorjagen op de verdedigers en keeper, en hij is ook nog eens (kop)sterk enzo. Heb daar liever een speler als Robben of Afellay staan.

Maar.. Spelers als Elia en Afellay horen niet in de basis. Robben misschien nog wel.

Elia moet gewoon zo'n half uur spelen en dan 'ultra-explosief' en 'ultra-effectief' zijn. Als hij heel de wedstrijd speelt, kan hij dat natuurlijk niet altijd zijn. Plus, de tegenstanders zijn dan ook wat meer vermoeid en is een speler als Elia dus nog effectiever.

2. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat elia op links, robben op rechts, huntelaar in de spits, met sneijder erachter heerlijk zal lopen. Van persie is toch minder van de intikkertjes en de spitsengoals als huntelaar denk ik en met sneijder, elia en robben hebben we creativiteit genoeg.

Ook al betwijfel ik inderdaad of elia wel een hele wedstrijd goed kan spelen, en ik heb een heel klein beetje twijfels over sneijder gekregen want hij bakte er gister vrij weinig van.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640

Wow, ben het hier eigenlijk compleet mee eens _O_.
    Alleen had je natuurlijk moeten zeggen dat van Persie op de flanken moet! Daar is hij voor geboren.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dus....Kuyt spits, Robben op links/rechts en van Persie aan de andere kant van Robben?

5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Van Persie speelde geweldig in de spits bij Arsenal en het Nederlands elftal. Hij was de meest scorende Nederlander in de kwalificatie en stond voor zijn blessure ook in de top van PL-topschutters.

@ Siemenn: Wat heb je aan een jagende spits die ongelofelijk traag is, niet geweldig vaak scoort en weinig zelf kan creëren.

Robben hoort misschien in de basis?? Nee inderdaad, hij haalt het misschien net om bij de beste spelers te horen :thumbs: Als hij fit is moet hij natuurlijk altijd in de basis.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mijlpunt in mijn XBW-carrière. _O_

Ja, klopt. Als je zijn acties bij Arsenal ziet, dan zou hij goed passen op de zijkanten.

- - - - - - - - - - - Kuyt - - - - - - -
    - - - - - - - Sneijder - - - - - - - - -
    - Van Persie - - - - - - - - Robben -

Zou wel leuk zijn.
    VdV 'achter' Sneijder, Elia en Afellay 'achter' RVP/Robben.

Kuyt is sterk, wint altijd kopduels, is er altijd als eerste bij in de rebound, doorzettingsvermogen van hier tot..?

Ik had het over de situatie van nu, Marty. Robben misschien in de basis tegen Slowakije. Als hij fit is, natuurlijk 8)

Laatst bewerkt: 25 jun 2010
  7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hebben we daar niet voldoende andere spelers voor?

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Boula wil anders verdigend zijn man ook nog wel eens laten lopen hoor... Hij is een echte mandekker, maar mist toch wedstrijd ritme en probeerd dat te compenseren met extreme scherpte, ik ben alleen bang dat je het ook kan overdrijven.

v/d Wiel is gewoon super snel en kan verdedigende foutjes nog relatief makkelijk compenseren met zijn snelheid. Daarnaast is hij aanvallend gewoon erg sterk.

v. Persie blijft in mijn ogen een buitenspeler, fijne techniek, oog voor medespelers en een gouden voorzet.

Robben is daarnaast gewoon goed voor 1 uur snel voetbal, Elia is goed voor een half uur explosief zoek spelen van de tegenstander, ik denk dus dat dit standaard 1 wissel waard is per wedstrijd.

v/d Vaart is een goede stand-in voor Sneijder.

In de spits mogen van mij Huntelaar (Meester in de 16) en Kuyt (Eeuwig doorzettings vermogen, vaak op de goede plaats staan) het uitvechten.

Kortom, ik zou zeggen, v/d Vaart eruit, Robben erin. Robin v. Persie en Kuyt van positie wisselen.

9. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Haha lol @ als je willekeurig filmpje op youtube bekijkt kan je rechts onder de vuvuzela erdoorheen laten klinken XD

10. Munnie

Munnie Guest

Dit is toch wel de grooste wedstrijd tot nu toe, hopenlijk wordt het dat ook! :)

11. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Het begint rustig, maar dat is wel te verwachten. Die hak van Lucio was wel tof, jammer dat Maicon hem niet kon aannemen.

12. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    is toch gewoon rood scheids, ffs

13. Munnie

Munnie Guest

Ja echt he...=(

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat was zeer zeker rood. Jammer dat het Juan was, vind hem best sterk spelen dit toernooi. Dacht altijd dat hij er niets van bakte 8)

15. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Gelukkig vind de FIFA de scheidsrechters geweldig! :thumbs:

Slaat toch nergens op dit.

Alves mag nu wel weer stoppen met de keeper inschieten trouwens. Ik denk dat hij wel warm is :+

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Eerste wedsttijden waren ze ook fenomenaal, geen één foutje te bekennen.

Die Coentrão, rechtsback van Portugal, is trouwens wel niet normaal goed zeg.

17. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Eerste wedstrijden zag ik een Nieuw-Zeelandse en Japanse/Chinese/oid scheids al meermaals in de fout gaan. Misschien dat ze vergeleken met Nederlandse scheidsrechters positief opvielen, maar al die overdreven positieve commentaren gingen toen ook al nergens over. Ze doen gewoon alles om maar geen technische hulpmiddelen in te hoeven voeren.

18. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Drogba dolt ff de verdediging.... komt niemand hem helpen :emo:

Gaat nog spannend worden, staat 0-2 maar Ivoorkust had al 0-4/ 0-5 kunnen staan...

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    2x geel i.p.v 2x rood?

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Godver, die Pepe maakte echt een smerige overtreding.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina