WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Van Persie kan dat zeker niet? Huntelaar kan misschien een bal intikken, maar voor de rest vind ik hem ook niet veel. Van Persie is tenminste ook nog technisch enzo. Zoals danny al zei, wanneer hij zometeen wat meer ruimte krijgt is hij geweldig. Hij is zo veel klassen beter als Huntelaar. Ik hoop dus ook echt niet dat we hem zometeen in de spits krijgen.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Uhh nee. Sommige ploegen zijn door omdat er 2 door moeten gaan ;)

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Maar tegen die verdedigende landen waarin v persie ook maar een halve kans heeft gekregen had die ook niet gescoord. Als Robben speelt dan moet de er 1 CV ook meer naar binnen er komt er veel meer ruimte in het centrum. Ik vind een voetballende spits ook leuker om te zien dan een statische spits. Huntelaar staat wel altijd op de goede plek en is een echte spits, maar ik zou persoonlijk nog met v Persie blijven spelen! Maar iedereen ziet het anders natuurlijk!

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    van Persie kan ook buiten de 16 goed spelen. Hunterlaar is een echte spits die allen binnen de echt goed is. Als Hunterlaar voor van Persie erin komt is er direct veel minder gevaar en druk voorin. Van Persie moeten ze namelijk buiten de 16 al afdekken en bij Hunterlaar hoeft dat niet.

Denk dat het vooral aan de tegenstander zal liggen wie je er beter neer kunt zetten. Daarnaast is het ook nog een goed mogelijk om beide op te stellen aangezien je van Persie ook op de flank neer kunt zetten.

5. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    De vraag is, hebben we wel een voetballende spits als van persie erbij nog nodig?

We hebben al zat spelers die technisch erg sterk zijn en gevaarlijk buiten de 16 kunnen zijn, we missen juist de spits de op het juiste moment op de juiste plaats staat --> Huntelaar.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En die ook op zijn plaats blijft en niet gaat zwerven de hele tijd. :)

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Inderdaad: in de poulefase was er totaal geen plek om aanvallend te voetballen of druk te zetten, aangezien de tegenstander 11 man achter de bal hadden. Ik denk dat Huntelaar hier goed op de plaats was; dodelijk in de 16, en maakt meteen extra ruimte voor de voetballende middenvelders omdat hij dieper speelt dan Van Persie.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijft toch een goed en leuk team dat Z-Korea. :)

9. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ze hadden alleen al wel 3-0 achter moeten staan en met 10 man moeten spelen. O-)

10. Kamden

Kamden Guest

Huntelaar had potten kunnen breken tegen die drie tegenstanders ben jij van mening? Een spits die helemaal niets heeft, geen lengte, geen kracht, geen snelheid, geen kopkracht, geen schotkracht maar het enige wat hij heeft is dat hij de ballen die hij krijgt IN de 16 dat hij die meeste wel scoort.

Werkt leuk bij Ajax, maar je moet toch meer kunnen dan dat wil je in het Nederlands elftal. Van Persie had die rebound er ook wel in geschoten, voor de rest heb je hem ook niet gezien.

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Luisje! Wat een held. Forlán zien voetballen is puur genieten. Wat een grandioze voetballer is dat toch.

Denk echter dat het nog wel gelijk wordt (dat hoop ik ook), zodat we nog een spannend slot tegemoet gaan. Uruguay moet wel door als het effe kan.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen deed hij binnen 10 min wat Van Persie in 2 wedstrijden niet lukte.
    En Huntelaar geen kopkracht en geen schotkracht? Dan heb jij hem nooit zien voetballen denk ik. :)

13. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    haha Huntelaar is 1m86 (vPersie 1m83 )
    en geen kopkracht? :lol:

14. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Lengte zegt niet alles over kopkracht (sprongkracht, accuraat koppen), ook al ben ik het wel met je eens dat Huntelaar wel goed een bal kan koppen.

15. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    maar hij zei dat Huntelaar geen lengte had :D

ik had btw de meeste punten voor de eindstanden van de poules in de xbw vi-wkpoule *)
    jammer dat de uitslagen zo beroerd gingen }:]

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    van plaats 30 naar plaatst 8 8)

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Van plaats 15 naar plaats 46 ofzo. :mad:

//edit

1 - 1

Laatst bewerkt: 26 jun 2010
  18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Gegund! 1-1 Beetje laf lopen verdidigen met 30 minuten te spelen :mad:

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Godverdomme, ik had gewed op 1-0 en in m'n poules ook.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina