Concerten Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Noodles, 13 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er zin in !!! Van de andere artiesten spreken de Stereophonics, Rise Against en Amy Macdonald ( O-) ) mij ook wel aan.

Als PJ state of love and trust en yellow ledbetter speelt kan mijn dag niet meer stuk. Hopelijk spelen ze ook wat mooie songs van Backspacer omdat die nog niet uit was toen ze in Ahoy speelde :D

2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik hoop dat ze het nog kunnen, ga ze 2 juli zien!\o/

3. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    1e comeback zal wss Just Breathe zijn denk ik.
    Wij vertrekken over een paar minuten, heb er zin in!

4. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Ik vertrek over een half uurtje. Het is mooi weer en dat maakt het er alleen maar beter op :) :b:

5. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Matt met een 7 string is zo raar om te zien.. Hij moet Manson een 7 string laten bouwen. ;o

Wel rete strak gespeeld weer, jammer dat ik er niet naartoe kon. Kreeg op het laatste moment nog 2 kaarten aangeboden voor 80 euro maar had niemand om mee heen te gaan. Ja had met m'n ex kunnen gaan maar net een week nadat het uit was, nee bedankt.

Ach, volgend jaar beter!

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is een Manson 7-string, alleen een 2e hands.

7. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond heb ik toch wat moois meegemaakt _O_

Ik stond bij Pearl Jam op de fucking eerste rij! :D Ik heb Eddie Vedder aangeraakt bij het nummer Rockin' in the Free World en ik heb 2 plectrums van Mike gevangen :cool: Te geniaal voor woorden.. ik was helemaal naar de klote na Pearl Jam.

En Under Pressure gespeeld door Ben Harper en Eddie Vedder...jezus wat was dat mooi. Nee dit concert ga ik niet snel vergeten.

8. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Prachtig! ze hebben ook gewoon Jeremy gespeeld :eek: iets wat ze niet zo vaak doen!
    En in my tree! wow, dit nummer word ook zelden gespeeld, op de fansite staan al berichten van mensen uit Amerika die alleen al de reis + ticket hadden betaald als ze wisten dat dit nummer gespeeld werd_O_

Ben + Eddie, ik had het wel verwacht eigenlijk dat ze iets samen gingen doen maar het was verdomd goed zeg!

Ben niet helemaal tevreden tough, want ze hadden belooft dat dit een volledige setlist zou worden en het waren in totaal maar 19 nummers incl maar 1 comeback, beetje slecht van Mojo.
    De muziek was niks mis mee hoor ;)

En wat een afsluiter ja! :eek:Ik had zo'n erge kippenvel dat een haan er spontaan geil van zou worden

Laatst bewerkt: 28 jun 2010
  9. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Rearviewmirror was ook _O_

Ik stond bij een man die al sinds 1991 naar PJ concerten gaat en gewoon echt voor die band leeft.. hij had het van tevoren nog over een kleine kans dat Under Pressure gespeeld zou kunnen worden. De tranen stonden in z'n ogen toen ze begonnen haha

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik lees het net pas :mad::mad: Eindelijk een goed bereikbare locatie met toffe artiesten en dan gaat het weer failliet. Echt heel zuur dit :mad:

11. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Net terug van Fortarock - The Festival.
    In het begin liep het al mis toen we gruwelijk verkeerd zijn gelopen, toen we er uiteindelijk toch aankwamen was de eerste band (Textures) al halverwege hun set, en tegen de tijd dat we binnen waren waren ze alweer klaar. Toen Ex Deo, muzikaal goed maar de zang vond ik niks. Toen erna Hail Of Bullets, zelfde verhaal, muzikaal goed, zang minder. Decapitated niet veel van meegekregen. Toen Watain, ze komen met bebloede pakken op het podium, stonden kruizen op het podium en nog meer satan's dingen enz. op CD vind ik Watain goed, maar live vond ik het niks, ben stiekem ook wel blij dat ik weg ben gegaan want blijkbaar gooide de zanger op de helft van het optreden een emmertje met bloed het publiek in. Omdat ik op tijd weg was stond ik heerlijk vooraan bij Baroness, een van de beste bands van de dag, muziek heerlijk, gitarist/zanger is echt een gekke vent. Ze mochten ook nog een nummertje extra spelen omdat Behemoth 20 minuten werd uitgesteld ofzo. Toen dus Behemoth, ze begonnen later, dus konden ze minder songs spelen. Gelukkig hebben ze mijn top 3 nummers gespeeld. Waren live best goed. Ensiferum ook niet veel van meegekregen. Toen Fear Factory, en fuck wat was dat een heerlijk optreden, afwisseling van nieuwe en oude nummers. Speelden live echt heel strak. Het beste optreden dat ik die dag heb gezien. Kreator(tot mijn grote spijt) ook niet gezien. Toen Killswitch Engage, verrassend goed, zanger zingt goed live, ook speelde ze mijn 2 lievelingsnummers achter elkaar. Suicidal Tendencies maar 1 nummer van gezien, niet super, niet heel slecht ofzo maar het is gewoon niet echt mijn muziek. Toen alleen nog Bullet For My Valentine, heb me een uur lang alleen maar lopen ergeren, wat een bagger.

Dus opzich wel een leuke dag.

12. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    :eek:

Hoezo? Hun show op Graspop was cool.

13. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Meh, de muziek ligt mij gewoon niet zo. Scream Aim Fire en Waking The Demon waren de enige beetje toffe nummers de rest was niks.

14. Remco

Remco Guest

Dat heeft dan met smaak te maken, want het is niet zo dat ze live slecht spelen hoor ;)

15. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde eigenlijk ook dat ik er studio al niks aan vind en live al helemaal niet en dat ik me daarom zat te ergeren. :+

16. Remco

Remco Guest

Oh kijk, ja dan begrijp ik het :)

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    http://www.stubru.be/

Pearl Jam, live nu. (in de player wel even op kwaliteit klikken, anders is het dramatisch)

Damn, wat wordt Even flow snel gespeeld, zeg!

Overigens lees ik allemaal berichten dat ze net een nummer speelden dat ze pas sinds een paar dagen live doen. Een cover, die presentatrice van Canvas had het erover.

18. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    ben het nu ook aan het luisteren.

Vorige week in rockin park speelde ze even flow ook op dit tempo. maar klonk toen wel goed met de nummers er om heen door het tempo lekker hoog te houden (ook in de nummers dus)

19. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ha, ik zat me al te ergeren aan de belgische televisie, mooie audiostream :D

20. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    hoe lang mogen ze uit zenden of weten jullie dat niet?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina