WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die keeper van Mexico snap ik ook niks van, die is net zo groot als Messi :+

Tijd voor Blanco lijkt me !

3. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Teves mokert hem ff in de bovenhoek, goeiendagschotel!!!

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je zult nog wel met die wedstrijd tegen Rusland in het hoofd zitten ;)

5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Bij die op de lat had hij volgens mij zijn handen gewoon onder de lat, maar kan het mis hebben. Tweede situatie stompt hij zoals de meeste keepers die WK de ballen gewoon stompen. Waarom risico nemen?

Mis ik GVD net de goal. Was hij mooi? Herhaling! :9

6. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Prachtig doelpunt!

Ik heb echt hetzelfde gevoel over morgen als Delphiki... Euro 2008 zit bij mij nog in het achterhoofd gegrift!

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Daar wil ik zowieso niet meer aan denken. En al helemaal niet aan Brazilie .. Elke keer als ik daar aan denk zie ik die dikke zwetende kop van Branco voor me gevolgd door Cocu en De Boer die hun penalties missen.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik gun het Argentinië ook wel. Vaak mooi voetbal. Alleen die dikke mongol gun ik het absoluut niet. Wat een arrogante junk!

9. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha, en wat dacht je van die grensrechter uit Bachrein in 1994?

Die zie ik nog wel eens voorbij komen in mijn ergste nachtmerries.|:-

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zul je zien dat als ze ver komen het straks nog zogenaamd zijn verdienste is ook :+

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Maradona neem ik aan? Vind ik echt een geweldige man. Hij speelt met de pers, dat is misschien wat minder maarja. Vind het wel geweldig om te zien hoe blij hij is met iedere goal.

12. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het toch ook (onder andere).. Over van Marwijk zeggen we hetzelfde.

13. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad. Vanwege die vadsige kutkabouter heb ik ook iets tegen Argentinië gekregen. Een walgelijk omhooggevallen mannetje

14. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    85 % van de argentijnen denkt dat Argentinie wereldkamioen wordt, top !!
    Zouden wij ook moeten denken van Oranje, Positief. Ik hoor hier en daar alleen maar hoe goed slowakije is en dat we verliezen. Slowakije heeft niet gewonnen omdat ze zo goed waren maar omdat een stelletje bejaarde pizzavretende loverboys te lui waren om zich in te zetten. Morgen gaan we gewoon winnen, zekerheidje !! ;)

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Normaal gesproken is het ook gedeeltelijk de verdienste van de coach maar bij dit argentinie heb ik ik meer het gevoel dat ze ONDANKS de coach zo ver zijn gekomen :+

Hij moet wel een paar goeie assistenten daar hebben zitten want tactisch is het volgens mij echt een onbenul en ik zie hem ook bijvoorbeeld geen conditie plan uitstippelen

16. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, Slowakije is een tussenrondje. Dit doen we gewoon ff. 2-0, met 2 vingers in de neus.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    We zullen morgen wel zien.

18. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand de column van Nico Dijkshoorn gelezen in de VI ?, dat vind ik dan wel weer mooi

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Van Marwijk heeft met een fatsoenlijk beleid een fatsoenlijke kwalificatie reeks neergezet. Argentinië staat hier met de hakken over de sloot en een bondscoach die ontelbaar spelers heeft geprobeerd.

Als hij hier het WK wint met Argentinië maakt het dat niet per definitie een goede coach, waar van Marwijk wel een goede coach is als ie morgen wordt uitgeschakeld.

Het is scorebordjournalistiek van het hoogste niveau om te roepen dat hij een goede trainer/coach is en dat het ten verdienste van hem is gegaan. De sample is veeeeeeeel te klein.

Het is vergelijkbaar met Van Basten vorig EK. Ook geen goede coach, ookal zouden we dat EK gewonnen hebben.

20. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik kan me er ook wel eens aan ergeren: de Nederlandse mentaliteit. Als je hier ambities hebt, ben je arrogant en een streber. Het is nooit goed genoeg en eigenlijk bakt nooit iemand er iets van.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina