WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Brazilie heeft toch een aantal geweldige verdedigers, misschien de beste van de wereld. Maar die hebben volgens mij overal, op elke linie, altijd goeie spelers gehad.

Dat is dan wel een uitzondering :+

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hopelijk word het snel nog 3-2. Hebben we nog een leuke slotfase!

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maicon is een beest en Dani en Bastos zijn ook hele goede aanvallende backs maar het centrum van Brazilie ben ik echt niet van onder de indruk. Lucio is de grootste aansteller die er rondloopt en Juan is ook maar middelmatig

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar spelen allemaal te aanvallend. Verdedigend kunnen ze nog heel veel leren.

Argentië lijkt nu ook nergens op. Willen ze het weer spannend hebben?

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Geen idee maar ik ben wel benieuwd naar het % balbezit van Mexico in de 2e helft

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Lucio is echt een ontzettende schwalbemaker en aansteller, maar verdedigend wel sterk hoor. Ik zie hem echt als uitsmijter zeg, haha. :+

Juan is best goed hoor, gister een hoop goed gedaan. Naast de handsbal natuurlijk.

7. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een verschrikkelijke huilbaby, die Heinze.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heinze ook maar een huiler. Wil hij Marquez een 2e geel aansmeren?

Messi hele 2e helft niet te zien en Argentinië is meteen niks meer. Die gast afstoppen en je verslaat ze. Zo simpel is het. Kijk maar hoe goed Griekenland dat de eerste helft deed.

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als jij 82 bent en je wordt opgeroepen voor het nationaal elftal, heb je ook eerder last dan een 21 jarig collega ;)

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Heinze is ook alleen maar meegenomen omdat zijn broer de commercieel manager van Maradona is.

Toch vreselijk raar dat Zanetti niet mee is genomen hoor, en Cambiasso natuurlijk.

11. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Maar hij heeft nergens last van ;)

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Duitsland =(
    Arbitrage :'-( =(
    Hoe kan je dit nou gewoon zo toe laten? Met 2-2 was het een COMPLEET andere wedstrijd geweest. Nu zie ik hetzelfde gebeuren met Tevéz en zijn goal, waar gaat dit ineens heen?

Nederland - Slowakije :'-(
    Dat word 3 spelers missen in de oh-zo-belangrijke kwart-finale, mits we die halen.

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Jawel, van z'n kunstheup

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Als het tegen zit krijg je morgen ook onterecht een doelpunt tegen. Maar heb er wel vertrouwen in. Het word geen leuke wedstrijd maar wel degelijk en een 2-0 overwinning. Maar als NL een keertje echt gaat voetballen vind ik het ook niet erg :)

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wedstrijd van Engeland is inderdaad kapotgemaakt door grensrechter en het feit dat videobeelden niet toegestaan zijn. Want iedereen over heel de wereld zag dat de bal er zo'n meter overheen was.

We hebben inderdaad geen geluk met de scheidsrechter morgen, maar ach ja. Komt wel goed hoor, hoop ik. Zelf heb ik zeer slechte gevoelens erover, maar dat heb ik wel vaker (Rusland..).

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Moet je dit nou zeggen? :9

Zit je er ook wel eens naast met je gevoel?

17. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Deze wedstrijd is ook kapot gemaakt. Mexico begon erg sterk, kreeg kansen en dan krijg je zo'n een kutgoal tegen omdat er een grens staat die voor het eerst gras en een ronde bal ziet. Weet niet waar hij vandaan komt, maar denk uit een bananenrepubliek waar ze tegen bakstenen aanschoppen in een potje regelloos voetbal.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja, heel erg vaak.

Eigenlijk bijna nooit, serieus, maar dat zeg ik maar niet..

19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dan moet Duitsland Marodona maar weer met beide benen op de grond zetten.

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Daar ligt het probleem ook. We winnen wel met 2-0 ... nee-nee-NEE. We moeten gewoon voetballen en cool blijven en geen onnodige kaarten incasseren want ik zie dat nog wel gebeuren. Hoe dan ook, Slowakije heeft Italië naar huis gestuurd dus zo "makkelijk" zal het wel niet zijn. Nu heb ik 2 kwart finales gezien en in beide zit de arbitrage er weer eens naast. WHAT THE FUCK!? Als ze het morgen maar niet doen ...

Ik hoop het ook. In de kwart-finale wacht Brazilië of Chili ( die ik niet onderschat ). De Jong, van der Wiel en van Bronckhorst zijn spelers die je niet echt kan missen. Braafheid ben ik geen fan van ... die laat zich zo dollen. Ach, zolang FIFAARS niets doet aan het feit van niet gegeven goals blijft het spelletje raar ...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina