[Formule 1] Seizoen 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 27 dec 2009.

?

Wie gaat dit spannend seizoen winnen?

  1. Alonso

    39,6%
  2. Webber

    18,8%
  3. Hamilton

    8,3%
  4. Vettel

    31,3%
  5. Button

    2,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft McLaren Mercedes en Lewis Hamilton geluk meegehad dat ze P2 konden behouden. Echter zijn ze bestraft en dan is de kous daarmee ook af.

    Kan je wel als een boze Spanjaard voor de Spaanse tv gaan schreeuwen hoe oneerlijk de wereld en de FIA is, maar dat verandert de situatie niet.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd met voorop Alonso.
    Maar het was wel raar dat het 20 laps duurde voor een beslissing. :)
     
  3. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, blijkbaar was het een erg moeilijke beslissing of er moet wat onenigheid in dat kamp zijn ontstaan.

    Super mooi commentaar van de Belgen tijdens de drivethrough: ''Even kijken hoeveel auto's hem inhalen''. [geen auto's komen langsrijden] ''Huh, ligt hij nu nog tweede?''. :)
     
  4. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Zwakke opmerking, Webber was voor deze race juist de enige die altijd in de punten was gefinisht. Kubica was de enige andere die alles heeft uitgereden, maar had in race 1 geen punten.

    Weet iemand waarom die 9 coureurs die straf van 5 seconden kregen? Het had iets te maken met de SC inlap ofzo?
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Dus? Webber is gewoon goed in andere raken. Dat 'ie alsnog races uitrijdt doet daar niks aan af. Zie Australië bijvoorbeeld.

    Het rondje dat ze de pits in gingen hebben ze te hard gereden.

    Belachelijk, die 5 seconden. Doe dan niks.
     
  6. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ok, nouja ben opzich wel blij dat het geen grotere straf is. Anders zou Kubica ook nog wel naar achteren zijn gegaan.

    Kan me Webber in Australië niet meer zo goed herinneren, maar elke coureur heeft wel van die races ertussen toch? Dat is niet alleen Webber. Wat dachten we van onze vrienden Massa en Hamilton.
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Toen reed 'ie Hamilton (en bijna Alonso) eraf.
    En Hamilton en Massa raken vaak andere ja, maar dat is veelal in een gevecht. Webber doet het meestal vlak vóór het gevecht of gewoon op een random recht stuk.
     
  8. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je Australië inderdaad, maar verder kan ik me geen moment herinneren voor hem. Deze crash kun je hem ook niet aanrekenen.
     
  9. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    En daarnaast vind ik het ook gewoon heel goedkoop om na zo'n klapper met die opmerking te komen. Had je moeten doen toen ie 2 races oprij niet te kloppen was en 3x oprij pole trainde.

    Of is dit een bash omdat ie op Raikkonens 'stoeltje' zit? :+
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2010
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Nurburgring en Interlagos 2009? Vind dat je het Turkije incident dit jaar ook voor een deel aan Webber kunt wijten.

    Nee, want dat is niet typisch Webber ;) :+

    Haha, nee hoor. Leuk als Kimi terug gaat naar de F1, omdat zo'n race weekend wat minder tijd in beslag neemt en er wat meer media aandacht is, maar laat hem maar lekker naar een overwinning in de WRC toe werken. Levert toch wat mooiere beelden op ;)
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb de race gemist, is het de moeite om ergens nog een opname te zoeken? Of is een samenvatting genoeg? Met andere woorden, was het spectaculair? :+
     
  12. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    jup, vooral de laatste rondes met Kobayashi, wat een held \o/
     
  13. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Er zijn een paar dingen die je moet zien, maar de samenvatting is ruim voldoende naar mijn mening.;)
     
  14. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar laat Webber dus zien waar hij goed in is; winnen? :+

    Maar van 2009 kan ik me lang niet alles meer herinneren (vooral omdat het zo'n saai seizoen was). In Duitsland kreeg hij in ieder geval een drive-through, dus dat was gewoon afgehandeld. Volgens mij voor iets bij de start?

    Brazilië weet ik niet meer, maar twee van zulke incidenten in één seizoen valt wel mee. Dan zijn er wel grotere brokkenmakers op de grid.

    Zeer zeker niet mee eens, maar laten we niet teveel oude koeien uit de sloot halen.
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Shit. Eerste asfalt rally dit jaar. Kimi stond 4de algemeen, maar ging in KP4 op z'n dak :eek:

    Wel positief die snelheid trouwens. Auto is nog 'oke' dus morgen gewoon superrally. Echt vet!
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom post je dit steeds in het F1 topic?
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Omdat Kimi Raikkonen een succesvol F1-coureur was? Daarnaast vind ik het interessant nieuws. Je zou natuurlijk een rally topic kunnen openen, maar ik denk niet dat het levensvatbaar is (op posts van JeePee over Raikkonen na :p ).
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol we hebben toch een Race topic.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    We do?! :eek: Oh, wist ik niet eens. :+
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Moet zondag werken. Waarom heb ik ook ja gezegd om in te vallen, werk al behoorlijk veel. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina