WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik ben dan gewoon voor Argentinie, vind Maradona een geweldig mannetje.

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Zou het wel leuk vinden als Ghana nog verder komt.

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zodat we 'makkelijk' de halve finale doorkomen, of wat? 8):p

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Halve finale wordt sowieso "makkelijk".

En ik denk ook dat we Brazilie verslaan. Dus ik ga er gewoon van uit dat we wereldkampioen worden, dus ik ga ook niet bedenken voor welk team ik word als Nederland eruit vliegt, want dat gebeurt niet \o/

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    De winnaar van Argentinië of Duitsland komt in de finale denk ik, want ik acht ze beiden in staat om van Spanje (of Paraguay natuurlijk :+) te winnen.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    1. Nederland
    2. Spanje, geweldig team en ze speelden vandaag ook weer goed, alleen in de afronding liep het allemaal niet even lekker. Het was een vlotte pot (vooral de eerste helft) en ze hebben zich weer goed weten te herpakken gezien de vorige wedstrijden. De scheids hielp vandaag ook wel mee, zoals al eerder werd gezegd, het was niet zo'n mierenneuker als de rest en liet lekker door voetballen.
    3. Ghana, het laatste Afrikaanse land en na de "blamage" van de overige landen mogen de Afrikanen er van mij zo lang mogelijk in blijven (tot de halve finale in dit geval :+).

Argentinië en Duitsland onderaan en de rest boeit me niet echt. Ik had vandaag gehoopt op Japan maar het mocht niet baten. Heerlijk van Ronaldo ook weer, in de competitie draait hij voor geen meter (gezien zijn "waarde") en ook op dit WK was het dramatisch. Zijn reactie gaf ook maar weer aan wat voor speler hij echt is.

7. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo hard gelachen om dit tijdens de wedstrijd\o/

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Eeeeeeeeen, WAAROM denken jullie nou dat we Brazilië verslaan? :eek:

Want ik heb er een ZWAAAAAAAAAAAAAAAR hoofd in hoor! Het is wat Derksen zegt trouwens : "Iedereen herinnerd zich Brazilië met dat waanzinnige voetbal van vroeger. Nu is het niet meer vroeger, nu is nu. Matig voetbal, veel geluk"

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    [yt]ZTs2iwMqVMg[/yt]

Daarom :cool:

Die passjes van van Hanegem _O_

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nederland word gewoon wereldkampioen uiteraard 8)

Hoop zelf op een finale Nederland - Duitsland, maar iedereen verklaart me hier voor gek dat ik blij ben als Die Mannschaft een wedstrijd wint :+

Wel leuk hoe die vd Gijp het heeft over dat middenveld van Brazilië. Het stelt ook niet zo heel veel voor natuurlijk. Snap niet helemaal het systeem, want waar staat nou precies Kaka?

11. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Die Mannschaft word kampioen, hell yeah :)

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een saaie kutwedstrijd met saai kutvoetbal van twee kanten. Portugal kan niet beter en Spanje is gewoon geen fuck aan om naar te kijken met dat eeuwige klotegetik.

Ronaldo _O_ Genoten van zijn frustratie en hopeloze schoten op doel van alle hoeken en standen.

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het stelt niet zo veel voor :emo:

Kaká en Robinho hebben een vrije rol en kunnen gaan en staan waar ze willen. Beetje aankloten achter Fabiano, precies waar ze goed in zijn dus.

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Was het maar waar vrijdag ... was het maar waar.

Kaká verkeert niet in vorm en Robinho is een grote egoïst. Hoe dan ook, een ware plaag voor onze oh-zo-fragiele defensie ... :mad:
    Kortom, van der Vaart, Sneijder, Robben, Van Persie erin ... zet Kuyt dan maar naast van Bommel en GAAAAAAAAAAAN!

Laatst bewerkt: 30 jun 2010
  15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat een slagveld gek.

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    1 vraag .. wat moet ik nou woensdag en donderdag doen?
    ik heb vakantie en geen werk
    hellup :D

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    @ Nera. Van Robinho heb ik niet zo'n hoge pet op en die Kaka heeft het volgens mij ook even niet helemaal. Op papier uiteraard wel een sterke linie, maar ik ben het eens met vd Gijp dat we niet achter hun aan moeten lopen, want dan geef je ze de kans met een matig middenveld lekker hun eigen spel te spelen.

Hopen dat Melo en Gilberto Silva niet geblesseerd zijn haha. Wel typisch dat hij Dani Alves er telkens inzet. Overschatte voetballer vind ik die gozer.

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Iemand moet trouwens in die GIF van Ronaldo een gigantische Vuvuzela monteren :+
    EDIT

Dani Alves is een rechtsback. Dubbel rechtsback voor dubbel zoveel loop vermogen. Ben erg benieuwd vrijdag. Scherp moeten we zijn ... maar ben gewoon bang. We zijn nu dichtbij, hebben een ... ja, makkelijke halve finale en moeten gewoon voorbij Brazilië. De naam alleen al ... god :mad: Was het maar zaterdag ...

Laatst bewerkt: 30 jun 2010
  19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Robinho en Kaká zijn ook overschat maar dat is onze ploeg ook. En de rol die ze krijgen zijn juist de rollen waarin ze wél hun potentie kunnen uiten. Kaká heeft al drie jaar geen fuck meer laten zien, Robinho is de meest inefficiënte voetballer die ik ken, maar mark my words, tegen Nederland zijn ze levensgevaarlijk.

Nederland moet vooral het veld breed houden en DIEP. Maicon rukt op en er ligt daardoor ruimte achter hem (wat ook een overtalsituatie oplevert als iemand zijn positie overneemt) of hij durft niet meer op te stomen omdat er een buitenspeler op die plek staat. Maicon speelt nooit tegen een directe tegenstander, dus ik zeg: doen. Elia of Robben op links.

Ik zie het overigens hoe dan ook fout gaan voor ons.

20. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ja eigenlijk is dit gewoon de finale :9
    Ik ben ook bang, maar er is wel hoop, Nederland moet top spelen .. spelers moeten boven het niveau van de laatste wedstrijden uitstijgen en geen fouten maken... en af en toe beetje mazzel hebben :) Je ziet het vandaag, als Portugal eerste helft beetje mazzel heeft scoor je er 1 .. is het een hele andere pot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina