WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189

Mooiste WK moment tot nu toe :)

2. TDF GANGSTER NL

TDF GANGSTER NL STB MEMBER

Leuk Bevonden:
    0

Wel brute overtredingen hahaha.
    In het hedendaagse voetbal waren dat allemaal rode kaarten 8)

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Gijp inderdaad ja. Echt mooi was dat. Genee zo: 'Silva en Melo zijn misschien geblesseerd en kunnen niet spelen tegen Nederland? Wat vind jij, Rene?' Gijp: 'Slecht nieuws natuurlijk!' :lol:

Maar ja, Nederland speelt te slecht om het Brazilie moeilijk te maken. We slaan het middenveld telkens over dus dat zal tegen het (relatief) mindere middenveld van Brazilie niet veel uitmaken. Ik vraag me wel af hoe het kan dat Nederland zo matig is. Het is zeker niet de bedoeling zo te spelen, Van Marwijk is dan wel een beetje behouden maar ook hij wil in zekere mate attractief voetbal. Dat hebben we in de voorbereiding/kwalificatie wel gezien. Maar nu komt het er totaal niet uit, zijn sommige spelers gewoon compleet op na een lang seizoen?(denk ik vooral aan Sneijder, vind ik echt niet goed spelen).

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jij bent wel erg pessimistisch. Ik denk dat we een kans maken tegen Brazilïe, wat zelf ook niet denderend speelt en het halve middenveld moet missen.

Eigenlijk interesseert het me geen hol hoe Nederland speelt, we winnen! Daarnaast zaten er periodes bij tegen Slowakije waarin we én druk zette en aanvielen.

Sneijder speelt misschien niet goed, maar heeft al een aantal beslissende pasjes gegeven en 2 goals gescoort, wat wil je nog meer?!

Ik hoop dat Bertje wel met 2 vleugelaanvallers gaat spelen, aangezien daar nog al eens wat ruimte kan ontstaan door de opkomende Maicon en ex-feyenoorder Bastos ;)

We zullen het vrijdag wel zien, ik heb er in ieder geval heel veel zin in \o/

5. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb alleen de eerste helft gezien, maar als je dit een saaie kutwedstrijd met saai kutvoetbal vond, hoe kan jij dan in godsnaam Inter fan zijn? Dat is pas het TOPPUNT van saai kutvoetbal. :x

Misschien moet jij maar geen voetbal meer gaan kijken.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Korte combinaties op het middenveld, goed positiespel zou opzich wel eens leuk zijn om te zien. Die goals/passes van Sneijder kwamen vooral voort uit lange ballen en counters. Met een Van der Vaart zou je het middenveld beter onder controle hebben denk ik. Maar goed, tegen Brazilie is het inderdaad gewoon winnen, maakt niet uit hoe.

7. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Huh, heb ik dan een andere wedstrijd gezien?
    Gister was één van de spaarzame wedstrijden die wel leuk was om te zien in mijn ogen. Zeker Spanje speelde bij vlagen echt geweldig voetbal in de tweede helft.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Brazilië heeft ook niet geweldig gespeeld. 2-1 Noord Korea zegt al genoeg. Daarnaast kan Nederland voor een goede tegenstander helemaal opladen. Kansen zijn gewoon 50-50.

9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
  10. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Wie riep er laatst dat dit het WK van de rode kaarten is trouwens :emo: Er zijn er pas 14/15 rode kaarten getrokken terwijl het er in '06 2 maal zoveel waren :lol:

Ballenwedstrijd gisteravond, had er wel iets meer van verwacht ><

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Elano red de wedstrijd tegen Oranje dus niet. Betekent dat dat Dani Alves in de basis zal beginnen op het middenveld?

12. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt nog mooier:

13. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    ohja Villa mag wel iemand in z'n gezicht slaan tijdens de wedstrijd
    maar Ronaldo mag na de wedstrijd niet op de grond spugen

leuke detail is dat er vrij veel Spanjaarden in die commissie zitten :+

14. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Als jij een beuk krijgt van een opdringerige cameraman, is het begrijpbaar. Als je verliest en dan lekker de cameraman gaat bespugen, is het gewoon dom...

Zo zie ik het. die cameraman kan er niks aan doen dat Portugal niet gewonnen heeft :eek:

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Als je fan bent van een ploeg is het nooit saai.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Opdringerige camera man? Waar heb jij het in godsnaam over?

Volgens mij bedoel jij Heinze.. Mike heeft het over Villa die gewoon iemand van Honduras in z'n bek mepte bij een corner. Nooit onderzoek naar gedaan.. :mad:

17. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    ach dit wordt gewoon overdreven
    hij spuugde op de grond en heeft heel die camera man niet eens geraakt
    misschien was die camera zelfs gewoon ingezoomd en stond ie er 10m vanaf :lol:

dat van Heinze was te lachen om hem iets kwalijk te nemen ;)

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wel onderzoek gedaan, maar geen straf gekregen. Was minimaal 3 duels geweest. De FIFA wil echter 1 van de smaakmakers natuurlijk niet schorsen....

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wel onderzoek, maar de FIFA zag na beoordeling van de beelden en het rapport van de scheidsrechter geen reden om hem te schorsen. Misschien dat in dat rapport wel vermeld stond dat de scheids het wel had gezien maar om één of andere reden geen reden zag om een kaart te trekken. Dan is het makkelijk voor ze.

20. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    jaja en die comissie van de Fifa was een groep Spanjaarden :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina