De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Alsjeblieft niet zal je bedoelen.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    De naam van Kezman ging rond, ben echt héél blij dat Jol heeft gezegd dat hij Kezman niet geschikt vindt.

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Voetbalwet' lijkt het te gaan halen

DEN HAAG - De zogenoemde 'voetbalwet', die vandalisme en ernstige overlast bij allerlei evenementen moet tegengaan, lijkt het te gaan halen in de Eerste Kamer. De VVD en de PvdA zijn voor, het CDA is niet afwijzend.
    Volgende week dinsdag wordt er gestemd, maar minister Ernst Hirsch Ballin (Binnenlandse Zaken, Justitie) zag het dinsdagavond tijdens de behandeling in de senaat al positief in.
    Hij hoopt dat de wet per 1 oktober van dit jaar in werking kan treden.

:thumbs:

Real hoopt Gerrard los te weken'

AMSTERDAM – Steven Gerrard staat nadrukkelijk in de belangstelling van Real Madrid. Volgens de Engelse krant The Times is de 'Koninklijke’ bereid om ruim 24 miljoen euro op tafel te leggen voor de middenvelder. Zijn huidige club Liverpool zou 43 miljoen verlangen.
    De Madrilenen hebben echter de hoop dat de 'Reds’ vanwege de financiële problemen toe zullen happen bij een lager bod.
    Om dezelfde reden denkt Chelsea kans te maken om spits Fernando Torres aan te trekken.
    Liverpool zou de waarde van de Spanjaard schatten op 75 miljoen. De Londenaren zijn echter van plan een eerste bod van dertig miljoen te doen.

8)

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik denk dat iedereen wel weet hoe hard Gerrard zal gaan falen bij Real, waarom doen ze dat zelf dan niet 8) (mits het gerucht waar is)?

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Denk niet dat Stevie G weg uit Merseyside gaat!

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    als je werkgever straks failliet gaat moet je wat :9
    Kan hij wel weer met Alonso spelen :)
    maarja je hebt alleen nog Kaka lopen die je ook nog ergens kwijt moet :+
    en het lijkt me ook geen succes, maar als hij bij Liverpool blijft wint hij de rest van z'n carriere ook nooit meer wat

7. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Salcido mag echt eens een keer zijn smoel houden. Snel verkopen die Burrito-etende-mexicaan. Irritant menneke wat al jaren lang aan het bakkessen is. Nu die redelijk speelt tijdens het WK kunnen we er hopelijk aan mooie zak geld aan overhouden, snel verkopen dus.

8. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ronaldo is een echte LOSER!! Zo onsportief.. Bahhhhhhhhhhh.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Geluk dat Salcido lekker speelde op het WK, extra miljoentje(s) er voor krijgen.
    Hopelijk gaat Torres niet naar Chelsea, zie hem liever bij een andere club. Chelsea vind ik zelf niet zoveel namelijk.

Ik denk het ook niet. Hoop het ook niet, hij past totaal niet bij Real Madrid vind ik.

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Mwah, ik denk dat Liverpool daar wel een goeie aan heeft.

11. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Torres is echt iemand die ik graag bij Arsenal zie, samen met Van Persie. :)

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Zolang het aanvallende spelers zijn wordt hier altijd direct de connectie gelegd met Arsenal, volgens mij is de halve selectie van Liverpool hier al om die reden genoemd :emo: Als Torres weggaat dan zal hij wel naar een club als Chelsea gaan, hoewel ik dan liever heb dat hij dan maar lekker Gerrard achterna gaat. Ik vrees toch wel dat Liverpool nog aardig leeg zal lopen, volgend seizoen zal niet veel beter lopen dan het vorige mochten een aantal "geruchtmakende" transfers doorgaan.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Precies, ik hoor altijd hetzelfde hier..
    Het is vooral Barca en Arsenal.. Als er een topspeler vrijkomt, is het eerste wat er wordt gezegt: nou dat is wel wat voor Barcelona of Arsenal!

Waarom zou Torres in godsnaam naar Arsenal gaan? Hij verdient er waarschijnlijk minder dan bij Liverpool, en zal de komende jaren echt geen prijzen daarmee gaan winnen.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Manchester Citeh krijgt nu trouwens wel een lekker elftal, hoor. Silva is al in kannen en kruiken en ook Yaya gaat zeer waarschijnlijk bij hen tekenen. Die zouden nu toch echt hoge ogen moeten kunnen gooien komend seizoen.

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    City loopt al een paar seizoenen maar wat aan te kloten met allerlei random spelers. Ze krijgen het ook steeds voor mekaar om spelers aan te trekken die vervolgens niets meer presteren. Sowieso moet je in dat soort gevallen niet spreken over "nu" aangezien het wel even duurt voordat je van wat dure spelers een team hebt gemaakt, dit hebben we destijds gezien bij Chelsea en het afgelopen seizoen met Real.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Die Silva is echt goed, ik zeg 1 mini niveautje onder de Grooten der Aarde (Inieste en Xavi).

Te ziek eigenlijk dat Spanje Silva en Fabregas gewoon op de bank kan laten zitten :lol:

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het gros van die spelers hebben nu al één of twee jaar aan elkaar kunnen wennen en ze zijn mooi vijfde geworden in de competitie. Met dit soort toch wel gerichte aankopen (al hadden ze niet echt een DM nodig, maar de komst van Yaya zagen ze waarschijnlijk als een te mooie kans om te laten liggen) kunnen ze een volgende stap zetten. Het zou me niet verbazen als ze komend seizoen gewoon tweede of derde eindigen met slechts een 5 tot 10-tal punten minder dan de kampioen. Ze hebben bovendien een prima trainer. Natuurlijk zal het belangrijk zijn of een speler zoals Silva wel uit de verf komt in het Engelse voetbal. Maar dat heb je altijd met aankopen van spelers die nooit in de desbetreffende competitie gevoetbald hebben.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hoor net dat Ajax een bod van 18 miljoen van Man City heeft ontvangen voor Van der Wiel. Ajax zou 22 willen. Dat zijn wel bedragen hoor voor een verdediger, zou een uitstekende deal zijn(hoe graag ik hem ook zie blijven).

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Daar heb je gelijk in, het is altijd weer even afwachten maar toch zie ik ze niet zo dichtbij de top komen. Maar we zullen het gaan zien.

Ik las vanmorgen dat ze 20mil verlies hebben gemaakt dus het geld zou wel welkom zijn, ware het niet dat ik hem ook liever zie blijven.

20. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon vast blijven houden aan 22 miljoen! Voor man city speelt geld geen rol dus als ze hem zo graag willen betalen ze gewoon de hoofdprijs!

Voor het salaris wat hij krijgt zou die naar man city kunnen gaan maar sportief gezien had ik eerder voor arsenal, man utd, of bayern gekozen.

Ajax zit wel op rozen kwa transfers

Suarez speelt goed en moet zo n: 20-30 miljoen opleveren
    Stekelenburg speelt een goed toernooi: 10-15 miljoen
    vd wiel vollop in de belangstelling: 15-22 miljoen

Gewoon hopen dat ze nog een jaartje blijven en anders voor de hoofdprijs verkopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina