WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik denk precies hetzelfde!
    En stiekem hoop ik dat die 2-0 nooit zal vallen en dat WIJ eens een keer een lelijke hopeloze kutgoal maken in de slotminuten, om zo 1-1 te spelen en op pingels door te gaan.

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Zijn de odds 4,10 nu..?
    Ik had juist verwacht dat de odds beter verdeeld zouden worden door de blessure van Elano en de volledig fitte Nederlandse selectie.
    Zolang Robben in de basis staat en de Brazilianen ''arrogant dat ze zijn'' niet verwachten dat Robben naar binnen komt en de bal in de kruising zal kunnen schieten heb ik er vertrouwen in. De zenuwen beginnen te komen maar ik heb al de garantie van een chicka dat ik getroost wordt als het fout gaat. Zou het bijna een win-win situatie noemen :cool:

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Daarvoor hebben we Kuyt als tweede linksback. :+ Die gaat de hele tijd achter Maicon aanrennen. Maar goed, had liever gehad dat we Elia op links hadden gezet. Dan moest Maicon achter hem aanrennen, en dat lijkt me toch wat beter. Liever ageren dan reageren, past meer bij Nederland. Bovendien zou Elia veel ruimte krijgen aangezien Robben waarschijnlijk 3 man op zich krijgt. Die moet je wel benutten en dat kan niet als je Kuyt op links hebt staan.

Maar goed, zelf verwacht ik dat we door een dood spelmoment 1-0 achter komen en dat de counter dan ergens in de tweede helft volgt(2-0). Helaas, dit Brazilie is gewoon wat sterker. Wel het slechtste Brazilie sinds tijden, maar nog steeds beter dan Nederland.

4. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Als dit Nederland beter is dan dat in 98' (waar we beter dan Brazilië waren)
    En dit Brazilië is het slechtste in tijden terwijl dit Nederland beter of gelijk is aan dat van 98' winnen we gewoon hoor:+

5. TDF GANGSTER NL

TDF GANGSTER NL STB MEMBER

Leuk Bevonden:
    0
    90 minuten lang gaan de kanaries huilen!! haha.

Ik heb brazilië zien voetballen en vind ze erbarmelijk spelen. Ik geef nederland dus wel degelijk meer kans dan die kut vogels :p maarja we zullen zien haha :p

We houden de moed erin.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Deze selectie kan natuurlijk niet tippen aan die van '98. Aanvallend misschien, ware het niet dat de meesten niet hun normale niveau lijken te halen.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Want wij spelen van dat wereldvoetbal, toch?

Ik blijf natuurlijk tot de laatste snik hopen, maar het gaat gewoon zwaar worden. Brazilië presteert nu eenmaal vrijwel altijd goed en ik schijt dus bagger voor die rechterkant en ook i.v.m. Luis Fabiano. De billen gaan lam zijn na de wedstrijd.

8. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ja oke, de verdediging is natuurlijk qua naam veel minder dan spelers als de Boer en Stam. Maar Nederland heeft op 2 penalty's na geen goal tegen in het WK en in de kwalificatie totaal 2 goals tegen.
    Dus is hij naar mijn mening prima.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja, maar er zijn genoeg 100% kansen weggegeven (alleen al tegen Slowakije) die door Brazilie wel benut worden! Dat onze tegenstanders zo slecht waren (eigenlijk wel, hoor).

10. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Koffers alvast ingepakt, Oranje?

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    :emo:

Tijdje geleden was hier een discussie gaande dat je Duitsland niet mocht aanmoedigen.. Vind dat een beetje hetzelfde als Oranje bij voorbaat niet aanmoedigen...

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    JUAH.

ORANJE = EPIC WIN.
    WE GAAN OWNEN.
    IK ZEG
    7 - 0

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb mijn mening veranderd naar 3-1, maar heb mijn poules nog steeds op 2-1. :)

'30-'40 - Robben. 1 - 0
    '45 - Pauze.
    '45-'50 - Luis Fabiano. 1 - 1
    '50-'60 - Van Persie. 2 - 1
    '80-'90 - Sneijder. 3 - 1

Ik hoop Afellay ook, maarja.

Laatst bewerkt: 1 jul 2010
  14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb de wedstrijd door computers laten spelen bij FIFA World Cup 2010.
    Het wordt 1-0 door een schot in de kruising van van Bommel in de 62ste minuut :)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Haha dat doe ik ook altijd! _O_
    Held!

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dit zijn dezelfde mensen die bij de winst van WK vooraan staan de hossen en te zuipen :emo:

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, als het ergens hossen en zuipen is, maakt de reden me niet uit, ik ben wel present :+ Al weet ik zeker dat Nederland met 3-0 wint.

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Idd, je hoeft niet positief te zijn als je dat niet zo voelt. Maar dat hele negatieve is nergens voor nodig. We hebben wel kansen!

19. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Als we allen dit nummer draaien morgen dan moet het helemaal goed komen! (sorry als die al langs is geweest maar geniaal blijft ie)

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nee, allicht niet. Maar ken genoeg mensen die domweg tegen het Nederlands elftal zijn, maar wel vooraan staan als ze het WK winnen. Wordt daar beetje ziek van.

Ik zeg zelf ook dat het een lastige pot gaat worden. Ligt een beetje aan hoe Brazilië zich gaat opstellen.

Ik vind wel dat Nederlands elftal favoriet is, maar omdat het om een knock-out duel gaat ligt het helemaal open.

Daarnaast moet Nederland wel beter spelen dan tot dusver, maar ook dat ligt weer deels aan Brazilië.

Ik hoop op een 2-1 overwinning voor NL

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina