WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Fifa10 was minder positief als Fifa WC2010 helaas :mad:

Nederland - Brazilië 0-3
    82' Kaka
    87' Robinho
    90' Robinho

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat voor normale bal heeft van Persie nou gekregen? Ja, die bal van Kuyt tegen Kameroen. Dat was een bal zoals Kaká hem aan Fabiano gaf :+

Ach, het kan morgen alle kanten op. Ik heb er alleen een hard hoofd in :):

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hij heeft een aantal aardige kansen in de 16 gehad met zijn rechterbeen die hij elke keer recht op de keeper schoot.

mijn fifa10:

Nederland - Brazilie 1-0

115e minuut Huntelaar (in de verlenging dus)

Teken ervoor!

Laatst bewerkt: 2 jul 2010
  4. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Doe mij Huntelaar maar gewoon vanaf minuut 0. Van Persie evt. op de nr 10 positie, of Sneijder. Of Van der Vaart.

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dat was een balletje van Van der Vaart. ;)

6. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik ook! dan zie ik de goal wel:+ (tentamen is om 18:00 afgelopen:+)

7. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
  8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Appels en peren natuurlijk, maar ik snap al dat opgehemel van Brazilïe niet...

De aanloop naar het WK was voor Brazilïe ook niet vlekkeloos, ik denk nog steeds dat wij een solide kans maken op de (halve)finale.

Wow een tentamen op zo'n dag als vandaag, het zou verboden moeten worden...

9. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    '30 Kopbal van Kuyt 0-1
    '60-'70 Goal van Robinho (hij gaat vd Wiel voorbij :+ ) 1-1
    '82 Goal Robben :)! 1-2

Ik heb ook zo een tentamen |:- Het is dan ook maar een spellingstoets :lol:

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik word echt moe zeg, iedereen hier op kantoor is er van overtuigd dat Nederland gaat verliezen :'-(

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Eindelijk begin ik WK-spanning te voelen. De eerste vier wedstrijden waren plichtmatig en moest Nederland überhaupt 'gewoon' winnen. Nu is het voor het eerst echt alles of niets. Tegen de topfavoriet. Straks maar een mooi plekkie in de kroeg opzoeken:)

12. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fuck moet om 6 uur werken. Hopen dat er geen verlenging komt anders kan ik die niet zien.:'-(

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook één van de weinig positief gestemde :mad:

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Voelde het ook wel voor de wedstrijd tegen Slowakije. Na de 1-0 voelde ik echter totaal geen spanning meer. Je had gewoon niet het idee dat Nederland het zou weggeven.. maar ben erg benieuwd naar de wedstrijd van vanmiddag. Wordt sowieso een fantastische wedstrijd tegen Brazilie.

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Meh, ik om 2 uur al. Normaal altijd om 6 uur. Mijn baas pest mij :+, hij doet het zodat de voorbereiding iets sneller gaat en iedereen uit de keuken om vier uur voor de tv kan duiken. :+

Ik ben echt benieuwd, nu wordt het echt leuk!

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben er niet van overtuigd, maar het wordt wel echt alles of niets. Het gaat zwaar worden, ook voor Brazilië verwacht ik. Ik verwacht geen mooie pot, ben vooral bang voor hun ongelovelijk snelle omschakeling. We hebben gewoon geen heel goede verdedigers, het middenveld zal de omschakeling moeten onderscheppen.

Ja, het is wel lekker om nu een echte serieuze test te krijgen. In al die wedstrijden tot op heden had ik nooit het gevoel dan Nederland in gevaar was. De controle was er praktisch altijd. Dat zal nu anders zijn, ben erg benieuwd. Hopelijik hebben ze goed geoefend op strafschoppen, maar die jonkies van nu zijn niet zo bang om een penalty te nemen (tegen Zweden, 2004), dat scheelt dan wel weer.

Het kan echt alle kanten op, Nederland zou zomaar 2-0 kunnen winnen, maar Brazilië zou ook zomaar met 2 of 3-0 kunnen winnen. Hoe reageert Nederland bijvoorbeeld op een achterstand? Blijven ze dan rustig zoeken naar ruimtes zoals ze dat doen met 0-0 of een voorsprong? Houden ze geduld of worden ze onrustig. Geef je Brazilië de ruimte dan counteren ze Oranje gewoon weg. Het kan ook weer zo zijn dat een achterstand als bevrijdend gaat werken. Klinkt gek, maar ze hebben dan niets meer te verliezen. Misschien gaan ze daar wel beter van spelen. Arrrghhhh, ik weet het ook allemaal niet. Spannende shit.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Het voelt een beetje als een superzware Touretappe..
    Er zijn 5 cols, en de eerste 2 waren cols uit de 4e categorie. Oftewel, heuvels. Hierbij was het zaak voor Oranje om gewoon mee te blijven trappen en aan te haken bij de favorieten en in de race blijven om het geel. Bij de 3e col moesten ze wat harder trappen, en de Italiaan en Fransman moesten afhaken. 4e col werd weer wat steiler, maar Oranje kon met gemak meekomen. Zonder zich veel te laten zien staat Oranje nu aan de voet van de laatste col, col 5. Het wordt tijd om je eindelijk te laten zien. Je bent vlekkeloos de eerste 4 cols overgekomen, geen gekke dingen gedaan en energie bespaard. Nu gaat het erom spannen, als je nu flink inspant kun je je directe concurrenten eraf pieren. Je ziet dat Brazilië het lastig heeft, dus nu ga je je pas echt van voren laten zien. Je demarreert en komt als eerste de col op.

Oranje was de eerste 4 cols gewoon onzichtbaar, maar dat is niet erg. Gewoon plichtmatig doorkomen totdat het echt gaat beginnen. 4 uur gaat het echt beginnen, en hopelijk komt dan de ware aard boven. En ik vond het totaal niet spannend nee, maar straks gaat dat dus wel veranderen.. :D

18. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb vannacht gedroomd dat we met 2-1 winnen en dat we met 3-0 verliezen. Heb een zware nacht gehad maar ik blijf hopen op het eerste scenario.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat heb ik er zin in!! Vanmiddag in HD kijken met HD-beamer! :cool:

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vanmiddag in SD kijken met een SD beamer! Maar dan zonder 3 seconden vertraging *jaloers*

Althans, bij ons op het plein (waar alle kroegjes staan) is er een kroeg/terras waar ze geen digitale tv hebben en dus SD signaal. De rest loopt 3 seconden achter. Wel grappig als wij al dik aan het vieren zijn de rest pas volgt :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina