WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Komt goed, in het gesimuleerde fifa 10 potje dat ik speelde dat NL 1-0 won was Mathijssen heer en meester op het veld, gast liet Fabiano nog net niet huilen:+

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Fifa heeft ook de A.I. van een kleuter van 3, vooral als je computer vs computer doet, dus daar kijk ik niet zo gek van op :9

3. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ik heb ook gedroomd op 2-1 :+ Dan zal het wel goed komen.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Brazilië = Brazilië.

De naam alleen al is genoeg om menig tegenstander angst uit te laten slaan. Maar, waarom? De naam? Het spel? Als ik het zo ga bekijken is dit team nog geen Wereldkampioen geworden en is het spel van Brazilië ook negatief beinvloed... het zou dus zomaar kunnen ...

EDIT
    K'heb overigens gedroomt dat Julio Cesár een klein foutje maakte. Van Persie schiet de bal van ver op Cesar maar deze bal glipt door z'n handen heen waardoor er 1-0 komt te staan.

Laatst bewerkt: 2 jul 2010
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik heb gedroomd over een lekker wijf, jullie over Julio Cesar? ;)

Anyway, met PES2010 won Nederland ook met 2-0. No worries!

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Touché ... kut :+

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Pff ik word echt gek hier op kantoor.
    Ik citeer: 'Ja in mijn poule is Brazilië wereldkampioen, dus tja, hopen op Brazilië vanavond'.

Ben ook de enige in het oranje, samen met de nieuwe stagaire. :p

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik heb ook 2-1 in mijn poule dus het moet helemaal goed komen! :9

9. geen

geen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat nederland wel een kans heeft. maar ik moet om 4 uur beginen met werken :'-(. maar gelukkig is er nog wel 1 televisie :)

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Brazilië denkt precies zo over Nederland.

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik had verwacht te dromen over de wedstrijd maar kennelijk zit mijn ''alles-of-niets'' tentamen van woensdag meer in mijn hoofd:+

12. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Als mensen denken aan de naam Brazilië denkt iedereen nog aan de Nike commercials waar ze behendig door het vliegveld heen voetbalden en waar de meest geweldige trucjes werden uitgehaald, techniek, inzicht, vreemde schoten die van links naar rechts slingeren en uiteindelijk in de kruising landen...

Ja ik snap het wel :+

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je naar de laatste 2 kwalificatie wedstrijden kijkt is alles mogelijk!

Bolivia Brazilië 2-1
    Brazilië Venezuela 0-0

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Eh nee, Nederland heeft amper naam in het buitenland. Bij Brazilië kennen ze alleen Robben en Sneijder.
    Gerd Muller noemde Nederland in een interview ook al matig. Nederland is allang niet meer zo berucht als in de 70's.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan volgen ze het voetbal totaal niet, blijkbaar. Ik ken van elk land op het WK wel meer dan 2 spelers.. en bij ons speelt ook nog eens de hele aanval en middenveld bij de Europese top.

Volgensmij heeft Nederland juist nog wel een goeie naam, puur door onze prestaties in het verleden.

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen in het buitenland lijkt te denken dat Brazilie makkelijk gaat winnen. Waarom weet ik niet. Ik vind Brazilie kwalitatief niet beter als Nederland. Veel overschatte voetballers die daar rond lopen. Heb er zin in.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan kijken ze niet veel voetbal. Meeste spelers van Nederland spelen bij grote clubs waar de Brazilianen ook tegen voetballen. Gaat ook niet om wat het land denkt maar meer om de 23 spelers en de coach.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja dat is gewoon de 'mythe' Brazilie. Zo goed zijn ze allang niet meer, sambavoetbal laten ze al 20 jaar niet meer zien. Maar ze zijn nog steeds sterker dan Nederland natuurlijk, alleen zijn de verhoudingen niet zo vertekend als de bookmakers doen denken. Verhouding 1:2 is echt veels te overdreven.

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Bij Brazilië zelf (het team, niet de bevolking zelf) kennen ze zowat alle Nederlandse spelers. Nederland heeft wel een naam in het buitenland, ze staan 4de geloof ik op de wereldranglijst. Of dat nou terecht is of niet, dat doet niet terzake.

Denk je dat Brazilië van Persie, van der Vaart of Mark van Bommel niet kennen? Echt wel, en ze worden echt wel nerveus van Nederland, zoals wij dat worden van hen.

Dat Gerd Muller Nederland matig noemt is niet meer dan logisch, we brengen geen mooi voetbal en geven amper kansen weg (tegen "kleine" landen, maar op een WK staat iedere wedstrijd op zich, Brazilië heeft ook nog maar 1x overduidelijk gewonnen) en spelen heel klinisch. Dat is on-Nederlands, maar voorlopig werkt het wel. Of het werkt tegen Brazilië valt nog te bezien, time will tell. Ik vind de Duitsers echt geweldig spelen, goed team. Maar zij krijgen ook een zware tegenstander, hoewel ik Nederland liever tegen Argentinië zou
    zien spelen dan tegen Brazilië.

Ik denk dat je abuis bent over hoe de rest van de wereld over ons denken. Alle landen zien ons als een gevaarlijk team, en dat is terecht. We winnen nooit wat, maar wel spelen vaak genoeg een rol van betekenis op het mondiale podium om dat idee te rechtvaardigen. Voorlopig zit Nederland weer bij de 8 beste teams van de wereld op dit moment. Volgens Fifa dan.

20. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    en cruijff en gullit! maar meer echt niet! :lol: :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina