WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
  2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Alizor, scheer je weg!

3. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    edit: Lamaar, feest vieren!

4. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    uhm :{
    Als Sneijder er niet bij zou zijn krijg je vd Vaart er normaal bij op zijn plaats. Dat kan ik niet of nauwelijks een verzwakking noemen.

5. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Nederland draaide totaal niet en heeft alleen gescoord door Sneijder (foutje, kan gebeuren). Over Van der Vaart kan ik alleen oordelen op zijn positie op links en daar was die dramatisch. Het elftal draait gewoon niet lekker met Van der Vaart erbij want die blokt Sneijder enzo steeds door naar het centrum toetegaan waardoor van Persie naar links/rechts uitwijkt. Je gaat toch niet beweren dat Nederland goed voetbal vertoonde in de afgelopen wedstrijden? Jammer van Dunga's domme beslissing om Bastos eruit te halen want toen stond de verdediging gewoon als een blok.

6. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk wedstrijdje gezien, dit is nou voetbal :thumbs:
    Wel weer na 10 minuten overgeschakeld naar Sporza, haalt heel wat irritaties weg...

Fail:+

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Who gives a fuck hoe ze spelen?

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Bastos had robben echt niet in de pocket geel en het had rood moeten zijn omdat ie robben niet kon stoppen

9. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    @steel dog, ongelovelijk dat je in zo'n wedstrijd een glory hunter gaat zitten spelen. Brazilie staat voor ben je voor hun en wanneer Nederland voorkomt/wint ben je ineens voor Nederland.

Wat een top comeback van Nederland, :thumbs:voor het harde werken en zeker verdient als je naar de 2de helft kijkt\o/

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Héérlijk dit! _O_ Hahahaha HOLLAND!

11. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dus aangezien ik wou dat Brazilie doorging ;). Brazilie speelde ook niet echt optimaal in de groepsfase maar ze lieten in de eerste helft toch echt geniale acties zien waardoor ik ze liever in de halve finale zie staan. Denk wel dat Nederland de finale haalt.

12. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm Robben heeft geen enkele goede actie gehad, hij werd de hele tijd afgestopt door de verdediging en kon gewoon nergens heen. Pas nadat Bastos eruit ging begon die een beetje op gang te komen.

13. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Zou Dunga dat niet gedaan hebben omdat ie ook tegen rood aan zat?

Brazilie was klaar na de 1-1. En Robinho had vooraf eerst z'n medicijnen in moeten nemen.

14. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoor maar als je constant overtredingen nodig hebt, heb je robben niet in de pocket. Daarom werd ie ook gewisseld door dunga hij had anders rood gepakt

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Eerst was het Robben, nu is het Sneijder... Natuurlijk zijn sommige spelers belangrijker dan andere maar dat wil nog niet zeggen dat we kansloos zijn zonder hem. Argentinië zonder Messi is ook gevaarlijk. Robben was zeker wel nuttig. Ditmaal als afleiding. Wat een kansloze post is dit van jou. Een paar momenten eruit pikken dat jij toevallig anders zou doen en daarna een heel elftal afkraken.. Ga toch weg man.

Ons enigste zwakke plek is toch de spits... Maar misschien zeg ik dit alleen maar omdat ik nog steeds kwaad ben dat mijn favo speler(v Nistelrooy) er niet bij is.

16. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maarja die rode kaart viel er alsnog door een idioot.

Ik vond het juist geweldig hoe Robben hard werd aangepakt, want dan komt zijn ware aard naar buiten waarin die een irritant mannetje is die niks kan vertonen. En Bastos had misschien wel overtredingen nodig maar je zag gewoon dat Robben niks heeft gedaan de eerste helft.

@AVHAHA, Ik heb Robben nooit supergoed gevonden omdat hij altijd dezelfde actie heeft. Als je daarop traint zoals Brazilie overduidelijk had gedaan kan je hem stoppen. Vind Sneijder veel beter dan Robben. Robben, die sprint gewoon elke keer via rechts, naar binnen draaien en schieten.

Laatst bewerkt: 2 jul 2010
  17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je overduidelijk geen wedstrijden gekeken van Bayern. Robben is onze beste speler, veruit. En zo makkelijk had Brazilie het niet met hem, aangezien ze constant overtredingen nodig hadden om hem te stoppen.

18. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Prima wat jij wil, vond robben ook zeker niet geweldig spelen. Maar jou analyse is wel erg kinderachtig.

ben het eens met AVHAHA, de spits is er niet.. Van persie zwerft veel te veel. Ik zeg van persie er uit Huntelaar er in.. Of bij een ploeg met wat zwakkere backs (Die niet opkomen) kuyt centraal en van persie en robben op de flanken..

Wat denken jullie voor de volgende match. Van der Vaart naast van Bommel en Boulah voor Van der Wiel (wiens gele kaart trouwens kinderachtig was, Kaka flikte meermaals het zelfde en kreeg niks)

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee gewoon de Zeeuw ipv de Jong.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    De eerste goal van Sneijder was een gelukje die we kregen simpelweg door veel balbezit van Oranje. De 2de goal van de verdienste van Kuijt door dat geniale hoofd van hem.

Als Sneijder uitvalt wordt het ff puzzelen maar er zijn wel mogelijkheden. Zoals v Persie op de plaats van Sneijder(net achter de spits) en dan Huntelaar als onze vaste spits die alle goaltjes kan pikken. Maybe Robben dan toch maar weer linksbuiten waardoor ie weer voorzetten kan geven(best handig wanneer je weer met een echte spits speelt) en Kuijt op rechts.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina