WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang voor de volgende wedstrijd. Iedereen begint al gelijk over de finale te praten. Dus ik ben bang voor taferelen zoals tegen Rusland. En met Suarez en Forlan kunnen ze ons zeker pijn doen. Mocht Uruguay winnen.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ook.

3. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Robben heeft een groot aandeel gehad bij Bayern München, zij zijn kampioen geworden en hebben de beker gewonnen. Daarnaast heeft het wel een reden dat hij onderuit wordt geschoffeld. Tot slot heeft Dunga zelf gezegd dat Robben de gevaarlijkste man van het Nederlands elftal is. En nu zeg jij, als nobody, dat Robben een matige voetballer is? _0/ Natuurlijk mag je een mening hebben maar probeer in ieder geval met goede argumenten te komen.

Ik ga op de rest niet eens in...

4. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je een trucje niet mogen herhalen als het elke keer weer werkt. Als zelfs de beste verdedigers er alle mogelijke moeite mee hebben om Robben af te stoppen en het veelal niet lukt.

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dankzij Robben hebben we gewonnen zelfs. Bastos had alleen kleingeld in zijn zak, geen Robben. Zoveel overtredingen heb je anders niet nodig. Hij hield die hele ploeg bezig. Je hebt dus groot gelijk. Van Persie is pas uit vorm. Drama.

6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook Huntelaar erin zetten ipv Van Persie. Maar kan Van der Vaart nog spelen? Of is zijn kuitblessure(?) te ernstig?

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
  8. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik irriteer me meer aan de verdediging van andere teams/landen, als je erop traint en jezelf voorbereid kan je hem best hebben zoals duidelijk werd in de eerste helft. Ik geef even een voorbeeld van de Champions League finale tegen Inter, wat heeft Robben daar laten zien? Niks, noppes, nada. Hij komt Maicon voorbij en heeft Samuel tegen over zich, zelfs als hij hem weet te dollen krijgt die een trap van Lucio. Je kan Robben gewoon zo makkelijk stoppen als je maar weet hoe het moet.

Laatst bewerkt: 2 jul 2010
  9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Elke speler is te verdedigen...

Noem een speler op dit toernooi dat elke wedstrijd z'n mannetje voorbij komt en scoort?

10. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Vond van Persie vandaag al beter voetballen dan laatste wedstrijden in het begin wel gelijk slordig balverlies, maar later had ie keurig een paar keer de bal kunnen vast houden waarvan 1 echt meteen een doelpunt had moeten zijn als Sneijder hem goed had geraakt.

Daarnaast huntelaar vond ik zwak invallen dit keer vorige keer beter. Een keer kon hij 1op1 komen maar nam ie hem totaal verkeerd aan zonder verdediger te bij, maar dat is misschien te kort ook om te oordelen maar dan zou ik liever Kuyt naar de spits zien, want die speelde gewoon weer zoals altijd, behalve die actie van hem die op de laatste verdediger stuitte :eek:

WE HEBBEN GEWONNEN!!! geen 3-1 zoals ik zei

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja lekker boeiend Alizor.
    Nederland heeft gewoon gewonnen. Klaar.

12. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Als het je niet interesseert kan je toch ook gewoon niet reageren? Dit is gewoon een normale discussie hoor.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hybrid kijkt liever naar teletekst dan naar voetbal denk ik :eek:

14. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Gast... scheer je gewoon lekker weg, en blijf dat ook. Of ga onze spelers met jou top land vergelijken. Robben is gewoon een speler die altijd maar dan ook altijd het verschil kan maken. Zag je Messi ook tegen Inter? Dat is dan ook maar een prutser. Nee, je maakt jezelf belachelijk en zou dit topic de komende dagen beter kunnen mijden. Puur en alleen omdat je er nu toch niks toevoegd op een moment van euforie.

Maar ach, zulk soort nep-nederlanders hou je toch. Helaas...

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Normale discussie lol.
    Je bent gewoon negatief aan het doen. Om reacties uit te lokken.
    Only echte Nederlanders allowed vanaf nu.

16. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer juist zo normaal mogelijk te reageren lol, als ik reacties zou willen zou ik iets posten als ******nederland etc.
    Ik post gewoon m'n mening over de wedstrijd en wat ik van Robben vind. Klaar.

Laatst bewerkt: 2 jul 2010
  17. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    ....
    Ik kan me er ook op gaan voorbereiden dat wanneer ik tegen Robben kom te staan dat ie naar binnen kapt en schiet maar dat betekend niet direct dat ik hem ik hem tegenhouden ook al bereid ik me een half jaar lang voor...

En naast dat je kan niet elke keer als Robben aan de bal komt kan je zomaar ff 4 verdedigers op hem zetten om tegelijkertijd v Persie, Sneijder en Kuyt vrij te laten staan.

18. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Als je Robben wilt tegenhouden kan je hem echt wel hebben hoor, geef hem een goede trap tegen z'n enkel en hij vliegt uit de wedstrijd. Zelfs dat hoeft niet eens, check hoe Inter hem neutraliseerde. Als je dat kunstje goed kunt uitvoeren hoef je niet bang te zijn voor Robben.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dat kunnen ze wel. Want hoeveel assists heeft Robben? Je weet gewoon dat ie zelf probeert te scoren.

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Je timing kan gewoon niet fucking slechter zijn. Heel Nederland juicht en jij gaat hier de pessimist uithangen (met kut argumenten overigens). Niemand heeft zin in die discussie!!! Daarom reageert iedereen nogal geïrriteerd. Kom morgenavond maar terug als iedereens kater een beetje weg is. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina