Ik was wat sceptisch vooraf en de eerste helft verbaasde me dus ook niets... Maar die 2e helft zeg! Halleluja, alles viel op zijn plaats. Brazil kreeg eindelijk rood voor hun taktiek 'schop-Robben-uit-de-wedstrijd' en terecht! Die Melo'2 ging gewoon verder met wat Bastos aan het doen was; Robben schoppen. Uiteindelijk ging Melo'1 er met de rode kaart vandoor! Overigens vond ik dat de Nederlanders ook allemaal domme kaarten pakten!
Ik denk dat we nu door moeten stoten naar de beker, elke Hollander dacht vooraf en denkt nu dat dit voor het eerst sinds jaren weer een team is wat echt kans maakt. De spelers zijn in vorm, geen blessures, de goede mentaliteit, ervaring, geduld. 2 jaar geleden deden we het leuk, maar nu hebben we echt een doel!
Het was trouwens nog wel even een faal momentje van The Hunt, ergens in de laatste minuten. Zo'n kans op de 3-1 moet je gewoon afmaken, voor hetzelfde geld scoort de tegenstander nog in de laatste minuut en is het wel belangrijk. Ik geloof echter dat v.Marwijk dit ook wel gezien en genoemd heeft.
@ Alizor, wat ben jij echt een guur mannetje. Of je probeerd gewoon reacties uit te lokken met uitspraken zonder argumenten, of je hebt gewoon weinig kijk op voetbal. Je speelt nu in ieder geval een beetje de slechte verliezer, wat mij ook gelijk blij maakt dat Brazil verloren heeft.
Laatst bewerkt: 2 jul 2010