WK 2010 [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528

Hehe. Vraag me toch af of het nu ook echt nonchalance was wat ze de kop heeft gekost. Als je hoorde wat ze voor de wedstrijd allemaal zeiden, dat was wel wat meer dan alleen "Braziliaanse bluf".

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Affelay is dat niet de koekenbakker die nog niks heeft gepresteerd in het Nederlandse elftal ookal krijgt hij dotten van kansen?

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    ROFL blij dat jij geen bondscoach bent.. Nogal aanvallend systeem vind je niet :p.

@Conqui: niks gepresteerd? O jij met prestatie in goals :emo:. Typische Real Madrid criteria :p.
    Maar serieus, Afellay heeft veel en goed in de voorbereiding gespeeld, heeft heel goed getraind. Ben dan ook verbaasd dat hij nog zo weinig minuten heeft gemaakt.

Laatst bewerkt: 3 jul 2010
  4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het liefst gewoon Sneijder op De Jongs plek. Sneijder is toch vooral belangrijk met zijn lange passes, die kan hij prima vanaf daar geven. Vaart op 10, die is meer van de korte combinaties en heeft, zoals eerder bleek, een goeie klik met Van Persie. Op deze manier komt Van Persie dus ook beter uit de verf wat hem wat meer vertrouwen zou geven voor de finale. Een spits met vertrouwen in een WK-finale zou opzich wel handig zijn. :+

En die Uruguayanen spelen toch met 4 bikkels op het middenveld, kan je best een wat aanvallende speler erbij inzetten.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Punt naar voren? Denk dat het slimmer is als hij gewoon als centrale middenvelder speelt. Iets voor Bommel, maar niet echt met de punt naar voren.

Hoop gewoon op dit:

- - - - - - - - - - - - - - - Van Persie - - - - - - - - - - - - - - - - -
    - - - - - - - - - - - - - - - Sneijder - - - - - - - - - - - - - - - - -
    - - - - Kuyt - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Robben - - - - -
    - - - - - - - - - - - - Van Bommel - Afellay - - - - - - - - - - - - - - -

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Werd ook schijt ziek van het commentaar elke keer op het WK steeds dat hij niet in vorm is. JA DIE GOZER IS NU AL 3 JAAR NIET IN VORM. Stelt geen reet meer voor laatste seizoenen.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik had trouwens nog een weddenschap wanneer Snoeks voor het eerst 'Excelsior' zou zeggen in de wedstrijd :lol:.
    Tientje gewonnen dus :lol:

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nog binnen de eerste 10 minuten of wat? :9
    Want dat 'Excelsior" genoemd zou worden was wel duidelijk ja.

9. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Nice, ik heb daarnet een biertje gewonnen (ik hoefde hem iig niet te halen :p) door te zeggen dat Uruguay zou winnen met een Panenka :lol:

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Snoeks was sowieso weer strontvervelend. Toen Maicon om een corner bleef vragen bij de grens. Snoeks helemaal lyrisch 'Wow, heel jammer dat de regie dit beeld mist. Hier straalt hongerigheid vanaf. Dit Brazilie is hongerig. Hier moet Nederland een voorbeeld aannemen!' Ehm ja.. het hoorde gewoon een corner te zijn

Vergeet ik nog bijna het ontroerende verhaaltje over dat alle Brazilianen aanvallers zijn. En dat dat aanvallertje altijd in hem naar boven zal komen op bepaalde momenten. :lol:

11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Bij Real Madrid moet de keeper zelfs per seizoen 6 goals maken anders past hij er gewoon niet bij hoor 8).

Nee maar met presteren doel ik op wedstrijden die er echt om gaan, dus niet voorbereidingen, trainingen en oefenpotjes, maar kwalificatie, en de toernooien zelf.

12. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is gewoon heel onfortuinlijk in de afronding O-)

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik snap het idee er wel achter en het is ook geen gek idee (net als die opstelling van Shin) maar ik denk niet dat Van Marwijk af gaat stappen van zijn systeem met 2 echt controleurs.

Affelay heeft toch de drang naar voren en Sneider moet kunnen loeren op zijn pass en niet altijd achter een man aan moeten lopen. Ik denk dat daar gewoon weer een "dienende" speler moet staan zoals de zeeuw of schaars en op basis van afgelopen seizoen zou ik dan toch kiezen voor de zeeuw.

Op die manier hoeft de rest zich niet aan te passen en hoe je de zekerheden die je nu hebt.

Ook omdat je de linksachter positie ook al moet wisselen. Al pleit de inbreng van boulah misschien wel mee voor een systeem met een meer aanvallende middenvelder erbij omdat hij natuurlijk meer een echte verdediger is dan vd Wiel

14. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een geweldig commentaar over Uruguay op Nederland 1. 'Het is een Zuid-Amerikaanse ploeg, ja het is een Zuid-Amerikaanse ploeg, een Zuid-Amerikaanse ploeg. Die zullen de wedstrijd van Brazilië wel meenemen, dat is immers ook een Zuid-Amerikaanse ploeg. Nee, deze zijn niet te onderschatten.'

Ik wil ook zo'n baan. :'-(

15. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jou mening, is voorafgaand aan het WK nog getest met VdV EN Sneijder op het middenveld. Afellay is in vorm, dus ik zou hem kiezen.

16. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Mart en Jack zijn echt een hilarische combinatie :lol:

"haha over een volle bos haar gesproken " :lol:

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik 1e helft hij 2e helft.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar affellay doet het juist goed bij Oranje op een aanvallende plek. Dus niet de plek van de jong maar bijv die van Robben/Kuyt

Hij gaat altijd lopen met de bal en een actie maken en als je dat vanuit de positie vlak voor de verdediging moet doen is het wel heel ver lopen :+

19. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bekijk mijn reactie nog eens :) Dan zie je dat ik vind dat Bommel nu de jagersrol van De Jong op zich moet nemen en Afellay(dus niet affelay of affellay) verder naarvoren moet spelen.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Laatste seizoen veel minder hoor, hij is professioneler geworden. Hij houdt zich nu wel aan zijn taak als controleur! :)

Ik zou het leuk vinden, en het hem ook gunnen. Of in ieder geval tweedehelft spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina