WK 2010 [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Damn he, gewoon gewonnen.
    Vlak voor ik na werk ging stonden we al 1-0 achter en had ik weinig hoop met de verdediging zo.
    Na rust speelden ze naar horen behoorlijk goed, zeker na de gelijkmaker, de 2-1 en een rode kaar voor een Braziliaan. Hoorde het op de radio en af en toe was het sprinten naar crewhok waar een tv stond (die iets achterloopt op de radio). Nu op naar de halve finale, en mag ik fijn weer werken. :p

2. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Serieus.. werken weiger ik gewoon op dat soort momenten 8). WK.. dat mag je gewoon niet missen

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Jezus christus wat een wedstrijd.... Met 150 man in Canvas (amsterdam) helemaal loos gegaan. Je kon werkelijk schaatsen over de vloer met bier na het laatste fluitsignaal :+ Hallelujah!!!! Ben nu wel mentaal (wedstrijd) en fysiek (bier ;) ) gesloopt.

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Zo lekker de wedstrijd een keer normaal gekeken (geen kroeg of dergelijke) en lekker de mensen de mond gesnoerd die allemaal zo negatief waren en allemaal zeiden: Ja, Nederland gaat het nooit halen met dit voetbal bla bla bla.. Maar dan wel weer triest dat ze daarna reageren dat ze 'O zo goed hebben gespeeld'. Vind gewoon dat je altijd Oranje moet steunen anders moet je maar lekker oprotten. Oranje in de Finale net zoals ik vooraf al zei. En die gaan we winnen ook!!

Wel grappig trouwens, ik vertelde aan mijn baas toen ik aan t werk was rond uur of 1 dat Ooijer in de basis stond, voor de grap. En verrek hij stond er om 4 uur gewoon in de basis. Echt een goede wedstrijd speelde die!! Helaas dat hij het bij PSV afgelopen seizoen niet waar heeft kunnen maken.

Tekst is niet echt onderbouwd maar dat komt denk ik door vele bier:9.. Niet echt zin in..:9

Laatst bewerkt: 3 jul 2010
  5. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Welk vriendje? Als ik met iemand op het forum wel van mening verschil is het Tyrant =(. Maar jou 'bedachte' tactiek en visie slaan gewoon nergens op :emo:

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Verklaar jezelf nader..8)

Wat een dag _O_
    Geen woorden voor, beter dat ik hier kan typen want ik was me stem bij de 1-1 al kwijt.
    Waardeloos doelpunt van Sneijder wat echt als een engeltje in het net vloog via wat Braziliaanse samba-hoofdjes.

Na de 1-0 werd ik emo maar als je ziet dat het met rust nog steeds 1-0 staat kan je alleen maar blij zijn en hopen op een ommekeer.
    En die kwam er allejezus8)

Geen scheids die gek deed. Zijn gele kaarten waren op zijn plaats en we mogen van geluk spreken (de commentator zei het al) dat van Bommel snel vriendjes werd met die Jap. Want anders was ook hij geschorst geweest en dan ben je de complete balans in je elftal kwijt.

En Ooijer, wat een HELD!
    In de eerste 3 minuten hoorde je iedereen schreeuwen ''PAS OP'' als Ooijer de bal had, heerlijk maar hij viel me alleen positief op. Natuurlijk was de goal de schuld van het centrale duo maar daarnaast was het genieten van een clubloze faler op zijn laatste benen, diep respect.

Die kans op 3-1 was echt een mega-fail. Huntelaar staat Robben zo aan te kijken van.. wil jij scoren? of zal ik schieten? zullen we erom tossen? wil je ook meedoen met rock, paper, scissors Kuyt? of zal ik gewoon de bal passen en dan kan jij hem maken aangezien intikkers nog amper op je CV staan. En dan komt Maicon (?) aangelopen, die pakt de bal af en had het land in mineur kunnen brengen maar ondanks dat rare momentje met die corner is Nederland in de slotfase nooit in de problemen geweest, Steek had alle ballen klemvast.

Bij de Mac in Haarlem kreeg je bij winst van Nederland je 2de big-mac gratis maar kennelijk hadden ze niet op winst gerekend aangezien de actie vandaag stopte :lol:

En de opmerking van de dag van een vriend van me; Foppe de Haan is toch de bondscoach van NL..?

It was a good day.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Man, wat heb ik een geweldige dag gehad [​IMG]

Morgen even kater uitslapen en dan in alle rust Duitsland-Argentina kijken.

VAMOOOOOOOOOOOOOS!!!

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    _O_

Wat een gigantisch feest!! Ben kapot.
    Op naar de volgende, maar damn wat ben ik blij dat we Brazilië naar huis hebben gestuurd. Nu wordt het tijd voor van Persie om ook eens op te staan.

Zo heerlijk werken met een kater 8)

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Gloryhunter! :+

En het beeld van gisteren:

:+

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    Wat was die corner van Robben nou?
    Voorbedachte actie toch?
    Kan iemand me een filmpje laten zien waar het wel lukte?

11. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Het was voorbedacht ja. Sneijder zou de bal op komen pikken en dan rustig naar het doel wandelen. Helaas was Dani Alves bij de les :thumbs:

Crappy filmpje van AS Roma:

Briljante muziek :lol:

12. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.026
    Maar dat ziet het hele team het toch? :+
    Maar is er een filmpje waar het wel goed gedaan wordt?

13. Robben

Robben Guest

Er zijn meerdere corners zo geslaagd, als je gisteren naar VI Oranje keek zag je er ook een, helaas kan ik hem niet vinden.

14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.026
    Ja die zoek ik dus ook.

15. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0

fijne sportman :x.

16. Robben

Robben Guest

Inderdaad, nog even er bij zeggen dat hij genoeg kracht heeft om zijn been te breken. :+

17. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0

Zie post boven aan de pagina ;)

18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.026
    thx!
    edit: die van VI oranje:

19. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Bijna iedereen heeft wel genoeg kracht om zijn been te breken. :)

20. Robben

Robben Guest

Ja natuurlijk, maar daar ga je niet mee opscheppen tijdens een interview.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina