De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat zeg ik toch ook, dat het door Melo kwam. En aangezien iedereen (forum; commentator, etc) zegt dat Julio Cesar niet goed is met hoge ballen van de zijkant, neem ik aan dat, dat waar is.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, ik quote jou omdat jij het er over hebt, maar ik viel jou niet aan.

Dat is het vervelende dus ook. Sneijder roept eens zoiets en meteen is de hele wereld er weer van overtuigd dat JC zuigt op hoge ballen van de zijkant. Dat opportunistische napraatgelul is echt iets waar ik schijtziek van word in die Nederlandse strontmedia.

Neem maar van mij aan dat het onzin is.

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Jij traint gelukkig ook elke dag met hem.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar hij ziet wel veel meer van JC dan wij.

5. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neemt niet weg dat Sneijder zoiets niet voor niets zegt, mjah /care zinloze discussie anyways.

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Je ziet JC de longen uit zijn lijf schreeuwen, dus van "geen coaching" was ook geen sprake. :)

Boeiend........wij zijn verder, zij niet :cool:

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb wel medelijden met Julio Cesar. Wat een man is dat toch om te zien, stereo-type met z'n centenbak. Vind hem echt geweldig, beste keeper van de wereld.

En dan.. dan zie je hem huilen voor de TV. ;)
    Echt zielig.

8. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Beste keeper van de wereld, laat me niet lachen.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind Julio Cesar serieus de beste keeper van de wereld, ofja een van de besten.

Wie vind jij beter dan? Stekelenburg?

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Van der Sar, alleen die keept niet meer. :+

11. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is een van de beste maar niet de beste. Vindt zoiezo Valdes een goede keeper, maar Cassilias ook, ookal is hij de laatste jaar te betrappen op een foutje maarja. Tuurlijk is hij een van de beste, anders zou hij niet bij een topploeg zitten. Maar ik denk dat Cech, een van de constante keepers is. Misschien zit ik er naast, maar ik weet ff niet zo snel meer wat keepers optenoemen(A)

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nee, maar ik zie wel iedere minuut van Inter en hoge voorzetten zijn niet z'n zwakke plek. Of hij weet het goed verborgen te houden. Hij plukt ballen juist als rijpe appeltjes uit de lucht.

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Cech is overgewaardeerd man. Ik vond dat Ten Cate het wel goed omschreef wat betreft JC (Bij die afkorting denk ik trouwens telkens dat het over Cruijff gaat). Het is een geweldige lijnkeeper en rendeert het beste in teams zoals Inter die vooral in de zwaardere wedstrijden terugvallen op hun sterke verdediging die vlak voor het doel geparkeerd staat. Hij hoeft dan minder uit te komen. Ik blijf erbij dat ik hem op de lijn geweldig vind en op andere punten wat minder is. Ik zie ook niet elke wedstrijd van Inter natuurlijk, maar dit zeg ik dus wel op basis van wedstrijden die ik de afgelopen jaren met hem heb gezien en inderdaad ook deels op basis van Sneijder zijn beweringen. De kans is groot dat hij dat uit potje op de training haalt, zoals Nera zei. Ik vind hem dus wel erg goed en vooral erg passen bij het spel van Inter, maar een Casillas in topvorm is beter dan elke keeper op deze planeet. Helaas voor Casillas, Real Madrid en Spanje is zijn vorm dit seizoen niet van die aard.

Deze hele discussie over César kwam trouwens voort uit een voorbeeld van mij over Pietje de Visser. Hij heeft wel een hoop verstand van voetbal natuurlijk, maar ik vind het zo gaar dat hij doet alsof hij het spelletje heeft uitgevonden. Het ging mij er ook om dat hij door één fout van César in één wedstrijd César meteen niet meer de beste keeper van de wereld vind. Ben ik de enige die dat lachwekkend vind?

14. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Buffon en Van der Sar mogen ook wel bij het rijtje beste keepers imo.
    Altijd een zwak voor die twee gehad.
    Casillas is ook erg goed maar ik vond hem vroeger in z'n jonge jaren bij Real beter.

15. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Buffon hoor je de laatste jaren niet meer veel over, maar tuurlijk was/is hij een goede keeper. En van der Sar blijft natuurlijk ook een goede keeper, ookal is hij op leeftijd. Jammer van Casillas maar die komt er denk ik wel weer bovenop:)

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Buffon en Sar waren de absolute top, maar bij hun beginnen de jaren nu toch echt te tellen.

Mooie van die 2 vond ik dat het 2 totaal verschillende types waren maar allebei zeer succesvol. Buffon is net als JC een echte lijnkeeper en Sar is net als Stekelenburg en Cech iemand die ook mee kan voetballen.

Casillas zit er wat tussenin vind ik. Hij heeft een geweldige reflex op de lijn maar is ook positioneel erg sterk en komt vaak goed en snel uit als het nodig is.

Een paar jaar geleden had ik echt verwacht dat Cech de absolute nr 1 keeper ter wereld zou worden, in zn eerste jaren bij Chelsea was hij ZO indrukwekkend. Maar om 1 of andere reden heeft die ontwikkeling zich niet doorgezet, sterker nog ik vind hem nu minder dan een paar jaar terug. Weet niet of dat met die knal op zn hoofd te maken heeft gehad maar het is niet geworden wat ik er van verwacht had.

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Buffon is de laatste jaren niet meer zo goed als hij is geweest. Maakt zo nu en dan zelfs blundertjes en lijkt niet altijd even betrouwbaar. Vooral z'n uitstraling laat wat te wensen over, terwijl hij vroeger de zekerheid zelve was.

18. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Er zijn zóveel legendarische keepers: Dino Zoff, Lev Yashin, Gordon Banks, Peter Schmeichel, Jean-Marie Pfaff, Heinz Stuy en dan mis je er nog een hoop.

Laatst bewerkt: 4 jul 2010
  19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Was het niet Dino Zoff?

EDIT: Ja! :)

Laatst bewerkt: 4 jul 2010
  20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214