WK 2010 [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869

:cool:

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha, wat een man. Gewoon sigaartje roken.

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    LOL, Maradonna ... gelukkig kan hij met dit baantje een sigaar kopen.

Het alom bekende Duitse spelletje. Verschrikkelijk. Die leren het ook echt nooit :emo:

Wachten tot de tegenstander wat doet en dan lekker counteren. Moet er wel bij gezegd worden dat Argentinië echt zo-ZO-ZO slecht aan het verdedigen was. Duitsland was erg goed in de omschakeling ... mocht het Duitsland - Nederland worden zie ik ons niet zo 1-2-3 onder de voet gelopen worden. Als je het spelletje niet meespeelt ( zie het verlies van Duitsland in de poule en hun BIJNA-NIET kwalificatie ) ... dan heb je kansen.

Engeland en Argentinië zijn het prima voorbeeld van teams die hun glorie tijd allang voorbij zijn.

Nederland - Duitsland in de finale?
    Dan kijk ik echt niet :+

4. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem missen het resterende WK :{

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zeker:mad:

6. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe oud zal zij zijn? :+

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Jammer voor dat kind dat een vaderfiguur zal ontbreken in z'n opvoeding.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Misschien is Cristiano Ronaldo wel een hele aardige en verzorgende vader, dat weet niemand. En tja, als je zijn talent ook krijgt als kind.. dan is die hele opvoeding allang goedgemaakt :)

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dat kind zal in zijn verzorgers wel de ouders gaan zien, papa is er alleen om het kind financieel gelukkig te maken..
    Lijkt me toch irritant als je een vader hebt die elke 2 jaar in de zomer tijdens live-tv huilt omdat hij verliest met een spelletje voetbal.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Pfff.. waarom zou dat nou irritant zijn? Dat is toch helemaal niet erg. Ik zou het alleen maar fijn vinden om te zien als mijn vader emoties had, dat kan je van 80% van de vaders niet zeggen. En bovendien, wanneer dat kindje zich dat pas echt begint te realiseren is Cristiano Ronaldo al gestopt met voetbal.

En ja, dat zou nog niet eens het ergste zijn. Het gevoel dat je vader er niet eens voor je was bij de opvoeding, geen tijd voor je had, is iets wat je (mij) echt kapot zou kunnen maken hoor. Daar zou je, je echt wel klote om voelen. Dat is vele malen erger dan je vader te zien huilen..

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Uh...

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

Dat kind krijgt twee moeders:+

13. TDF GANGSTER NL

TDF GANGSTER NL STB MEMBER

Leuk Bevonden:
    0
  14. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    1tje, hij neemt hele voogdij en de 1ste moeder wil anoniem blijven dus zal niet heel snel in de buurt komen.

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Als mijn vader een speler als Gyan was die huilt door zich schuldig te voelen na een verlies is dat mooi, maar als Ronaldo verliest wordt zijn emotie uitvergroot en wordt hij door vrijwel alle media belachelijk gemaakt.
    Dat spuugincident bijvoorbeeld, dat is echt enorm uitvergroot, het sloeg helemaal nergens op maar elke beweging van Ronald wordt vastgelegd en er wordt gepuzzeld tot hij negatief kan worden neergezet in de media. Dit is zijn eigen schuld, hij is sinds zijn 17de zwaar mediageil geweest (probleem in de opvoeding?) waardoor hij steeds groter werd en meer opgeblazen, nu hij een wereldster is die de reputatie heeft dat hij altijd in beeld is wordt de meeste publiciteit negatieve publiciteit.

Messi daarentegen heeft zich nooit overdreven in de media laten zien, ik zou ook niet snel een rel rond Messi kunnen bedenken.
    Een kind van een type Ronaldo is daar de dupe van, al gun ik het Ronaldo wel en vind ik het mooi dat hij het kind (nog) niet als media-inkomstenbron heeft gebruikt maar gewoon voor zichzelf houdt, zoals het hoort.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Misschien wordt hij hierdoor wel meer volwassen, wie weet

17. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0

Wat een wedstrijd was dat... Die blijft voor altijd in mn geheugen gegrift :emo:

18. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor jezelf houden = op twitter zetten? Sorry hoor maar ik vind het zo hypocriet wat die doet. Zeggen dat je een kind hebt maar wel om privacy voor het kind en de onbekende moeder vragen. Hij creëert weer een heksenjacht voor de pers om juist de moeder te vinden. Of het naïviteit is of dat hij het expres doet weet ik niet, maar echt wijs vind ik het in ieder geval niet.

19. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Wat een jonge kopjes ze daar nog echt hadden vergeleken met nu, wat een verschil eigenlijk

20. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het is 4 jaar terug... Toen het allemaal nog een stuk leuker was naar mijn mening. WK had toen een veel betere feeling, wedstrijden waren spannender...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina