WK 2010 [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Fucking schitterende, epische pot was dat (vu)

Die eerste overtreding van Boulah }:]

Inderdaad, Nederland-Brazilië ontbeerde iedere vorm van spanning.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Heheh, wat een wedstrijd was dat. :lol:
    Toch wel jammer van die vuvuzela's, haalt toch wel een stuk sfeer weg. Enigste wedstrijd waar je wel van alles hoorde was Duitsland - Engeland. Over 4 jaar in Brazilië, dat komt dan wel goed qua sfeer. :cool:

3. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0

Ik ga kapot hier :lol:

4. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat die wedstrijd me langer bijblijft dan die wedstrijd tegen Portugal :)

en van de (vu)(vu) heb ik tijdens Oranje nooit last eigenlijk, als je met 10-15 vrienden gespannen naar die wedstrijd kijkt zit je toch alleen maar te schreeuwen/juichen/zingen.
    en na 60 wedstrijden went het wel ;) netzoals niemand meer last heeft van die bal .. alleen als vPersie een vrije trapt neemt :D

5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    8)_O_

6. Robben

Robben Guest

Diego Forlan heeft helemaal geen last meer van die bal! (vu)

Laatst bewerkt door een moderator: 4 jul 2010
  7. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Wooooow, we hebben de enige echte Robben op XBW!

8. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een schandalige overtredingen werden er eigenlijk in die wedstrijd gemaakt=(

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Naïviteit, lijkt me logisch.
    Voor een man waarvan het privéleven amper privé is heeft hij het knap volgehouden om een maand lang een kind te verzwijgen.. maar hoe geef je zulk nieuws prijs als je het grootste media object bent?
    En wat zou jij doen? zolang mogelijk het kind verbergen? op een gegeven moment wordt het ontdekt en ontstaat er weer een rel of schandaal. En het zal vast wel een beslissing van hem én de moeder van het kind zijn geweest. Overigens wist ik niet dat hij het via twitter bekend heeft gemaakt.

Rofl_O_

Nu je het zegt:eek:

Laatst bewerkt: 4 jul 2010
  10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat WK was echt het saaiste WK ooit. Echt heel defensief allemaal. Nu is het allemaal niet echt beter ofzo maar Nederland staat in de halve finale, dat maakt al een hoop goed.

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En de Fransen zijn er roemloos, met het schaamrood op de kaken en al vechtend uitgevlogen. Dat maakt het ook al een fantastische happening.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb geen mooi voetbal gezien. In de poule hebben ze zich met de hakken over de sloot weten plaatsen. Ook nog een de zwakste poule van allemaal.

Matig voetbal laten zien met die spelers die je hebt. In de knock-out fase is het slechte voetbal gewoon door gegaan en hebben ze een hoop geluk gehad. Zeker tegen Paraguay hadden ze gewoon moeten verliezen.

Dit alles laat gewoon zien waarom ze nooit ver komen en dat het winnen van het EK een 'ongelukje' was.

Hoop graag tegen ze te spelen in de finale. Lekker die gasten met 4-0 naar huis sturen. Echter gaat dat niet gebeuren want voorbij Duitsland zie ik ze echt niet komen...

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dit is wel één van de meest bizarre WK's ooit hoor..
    - De bal van Lampard die een meter over de lijn gaat maar niet wordt toegekend.
    - Suarez die na een ongelofelijke carambole de bal met 2 handen uit het goal slaat en met zijn rode kaart Uruguay naar de halve finale helpt.
    - De wedstrijd gisteren waar 2 penalty´s in één minuut aan Spanje en Paraguay worden toegekend maar het wel 0-0 blijft.
    - Een land dat voor het grootste deel uit amateurs bestaat en verantwoordelijk is voor de afgang van de titelhouder.
    - Een deelnemend land waar helemaal niets over bekend is maar met slechts 2-1 van Brazilië verliest.
    - Een kopgoal van Sneijder.
    - Spanje dat in het WK verleden 14 penalty's heeft gehad, allemaal heeft benut en op dit WK 2 penalty's krijgt en deze beide mist.
    - Er spelen voor het eerst in de historie 2 broers tegen elkaar een wedstrijd (Ghana-Duitsland) en de rel achter deze broederliefde laat ik dan nog buiten beschouwing..
    - Nederland die 5x op rij wint en 9x scoort
    - Duitsland dat 4x wint, 1x verliest maar 13x scoort.
    - Franse rel
    - Engelse rel
    - Koreaanse censuur rel
    - Frankrijk dat alleen Kameroen en Noord-Korea voor zich laat als slechts presterende land op het WK

- To be continued

Sneijder heeft al 3 man of the match awards binnen8)

Laatst bewerkt: 4 jul 2010
  14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dan snap je mijn opmerking niet echt:)

15. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    President van Nigeria ?

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    - Bilardo die krom gaat voor de Argentijn die het winnende doelpunt maakt in de finale.
    - Maradona die beloofd naakt door de Argentijnse hoofdstad Buenos Aires te rennen als hij de Zuid-Amerikanen wereldkampioen maakt.

Toch wel twee 'speciale' puntjes van dit WK.

- Larissa Riquelme met een mobieltje tussen haar tetten

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Eerst voorbij Uruguay ... dan Duitsland, naar alle waarschijnlijkheid.

Hoe hoog schatten wij onze kansen in jongens? :)

18. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Koreaanse censuur rel? Ze hebben de wedstrijd tegen Brazilië met de zelfde samenvatting als hier laten zien en de afgang tegen Portugal volledig live uitgezonden. Misschien heb ik wat gemist?

19. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Ga er vanuit dat je bedoelde Ronaldo de moeder is, maar aangezien die andere moeder(die het eruit moet persen), zich niet met het kind gaat bemoeien het dus een kind is met alleen 1 moeder ;)

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Tegen Uruguay zijn we favoriet, en dat zie ik zelf ook. Dan Spanje of Duitsland die dan helaas op hun beurt weer favoriet zijn tegen Nederland. Het gaat spannend worden. Ik gok een fifty-fifty kans op de wereldtitel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina