Gefeliciteerd
, wist niet dat je nog zo (relatief) jong was. Wel logisch aangezien je idd nog met de 25kw beperking zat
. Maar goed, dan is het misschien maar beter dat de MS nog even moet wachten, anders ben je 20 en heb je qua motoren al niets meer om naar uit te kijken. Nou is het mijn 26 en Monster 1100s niet echt anders moet ik toegeven, hehe.
Hij rijdt lekker trouwens, de 1100, m'n enige klacht is dat hij zo nu en dan helemaal stilvalt/afslaat bij terugschakelen (misschien 5 of 6 keer in 800km). Beetje link, want terugschakelen geschiedt vaak bij de kritiekere punten (rotondes, kruispunten, afritten), kwam laatst al met een blokkerend achterwiel aanglijden bij een rotonde, totdat ik m'n koppeling maar weer introk
.
Jij daar nog last mee gehad Beuk? De HM heeft min of meer hetzelfde blok toch? Andere M1100 bezitters die het hebben, denken dat het ligt aan de 'nieuwigheid' van de motor, i.e. het slijt er weer uit. Ook wordt er gesproken over de afstelling van de standaard ECU (te arm). Ik ga het maar eens melden bij Goedhart met m'n 1k km beurt volgende week.
Klik om te vergroten...