WK 2010 [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uruguay wordt leuk, Duitsland minder leuk :)

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    4 Koreaanse spelers zouden gevlucht zijn en dit zou verzwegen zijn door de Koreaanse bond.
    De Ivorianen hadden hoop in een monsterzege op in de laatste groepswedstrijd aangezien ze beweerden dat de keeper van N-K een veldspeler was ter vervanging van een gevluchte speler.

Aangezien het wordt ontkent door de bond en niemand het echt zeker wist is het meer een censuur rel dan een normale rel

Laatst bewerkt: 4 jul 2010
  3. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Je slaat wel erg door vind ik. Spanje is dit WK niet geweldig, maar bij vlagen spelen ze goed combinatiespel zoals geen enkel land (buiten Duitsland) dat heeft laten zien. Het winnen van het EK was zeker geen toeval, kwalitatief heeft Spanje verreweg het beste team van 't WK.

4. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Knap dat ze de eerste wedstrijd gevlucht zouden zijn, de tweede wedstrijd weer compleet waren, de derde wedstrijd ook compleet waren maar er een veldspeler in het doel stond, die er hetzelfde uitzag als de keeper die speelde tegen Portugal.

Kunnen goed organiseren die Koreanen. :) :emo:

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    'Zouden zijn' gevlucht ja, maar niet in werkelijkheid.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=109646

6. Munnie

Munnie Guest

Haha, die uitzending van VI oranje met de grappigste momenten is echt baas! :D

7. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Die van nu ja, echt geniaal:cool:

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Alle Koreanen lijken op elkaar, misschien bestreken de assistent-trainer en de fysiotherapeut wel de flanken tegen Portugal..

WTF! Naomi van As haalt de goal van Sneijder tegen Brazilie uit de Big-5 :mad:

Laatst bewerkt: 4 jul 2010
  9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    idd ik zit me al heel lang te irriteren aan mensen die Spanje het beste en mooiste elftal vinden en dat ze zwaar favoriet waren voor de wereldtitel.
    Bij het EK wonnen ze wel 3x in de poule fase, maar volgens mij ook 2x in de 88e en 92e minuut =( (zweden en griekenland) ook raar dat ze 2x tegen Rusland hebben gespeeld. Finale wonnen ze wel verdiend dacht ik.
    Maarja ze hebben tot nu toe verschrikkelijk (saai) gespeeld .. wel steeds door, maar ze hadden er net zo goed allang uit kunnen liggen.

Hopelijk wordt het Nederland - Duitsland in de finale, al is Spanje misschien gunstiger. Maar de finale halen is het 1e doel, dan is wat mij betreft het toernooi goed geslaagd :)
    Denk dat de kansen tegen Duitsland echt 50-50 zijn

10. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    He he he he, geen vuil woordje over Naomi van As verder!

Bovendien is het "hand of god" moment wel epischer als een leuk ingestudeerd cornertje.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Van mij mag die Algerijnse dikke en dunne met de vuvuzela er wel is uit.

12. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die is er al es uitgehaald maar werd d'r gewoon weer ingezet, en terecht _O_

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, staat er al lang in. Maar welke zie je dan liever? Het blijft desnoods gewoon een episch momentje :)

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat hoop ik ook. Mooie revanche voor het WK in '74 :+

Maar houd alles in godsnaam een beetje in verband wil je? Duitsland is ook maar met de hakken over de sloot gekwalificeerd. Als ze van Rusland hadden verloren had Rusland er gestaan i.p.v Duitsland. Natuurlijk, het is prachtig als jij van landen wint waarbij 2 coaches geen idee hebben wat ze met de spelers moeten doen.

Duitsland heeft alleen counter voetbal laten zien. Combineren is er tot op heden niet bij. Duitsland heeft verloren van Servië ... waarom? Omdat Servië niet meespeelde. Gewoon blijven hangen op het middenveld en vanuit daar combineren. Als jij net zoals Argentinië en Engeland vol op de aanval gaat spelen ga je vanzelf nat.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik weet nog niet of ik Duitsland wil.
    Kijk, als je wint heb je de mooiste finale OOIT.

Maar WAT als je hem verliest....?

16. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    WW III

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dan is het lullig. Maar op de een-of-andere manier vrees ik Duitsland niet meer als Brazilië. We kwamen tegen Brazilië heel erg goed weg, want het had net zo goed 0-2 kunnen zijn. Duitsland is heer en meester in de omschakeling. Bovendien hebben we dit keer Robben en van Bommel die bij Bayern spelen :+ 75% van het Duitse Elftal speelt bij Bayern :+

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    nee als Duitsland wint ben ik 4 jaar zuur.
    NO WAY!

19. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Kutste finale ooit? 8)

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    De beste spelers van Duitsland spelen bij het beste team van Duitsland en de beste spelers van het beste team van Duitsland spelen bij Nederland. Mooi toch. :cool:

Ja, Özil is ook goed bezig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina