WK 2010 [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
  2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad leuke en interessante column.

3. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Prachtige column.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nog een leuke colum:

http://www.vi.nl/Achtergronden/Colu...erscolumn-Heel-Uruguay-gunt-Suarez-finale.htm

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640

Vakantie 8).

BTW, las laatst wat grappigs: de laatste keer dat Duitsland het Euro Songfestival won, verloor Bayern de Europacup I finale en Duitsland de WK finale.

:D

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Helemaal mee eens.

Wat Suarez heeft gedaan zou iedere speler behoren te doen voor zijn team. Natuurlijk, het is niet eerlijk, maar het is wel maatschappelijk verantwoordt om een doorgebroken speler neer te halen om hem de doelkans te ontnemen. Als Forlan is doorgebroken en Heitinga trekt hem aan zijn shirt dan is het wel goed, maar als je een bal op de doellijn met je hand tegenhoudt dan is het allemaal valsspelen en weet ik het wat.

Dat is dus dikke nonsens, iedereen die zegt dat ze vinden dat dat niet kan of mag :):. Als Kuijt de bal in de laatste minuut uit het doel slaat waardoor wij de finale winnen dan is Kuijt de grootste held in de voetbalgeschiedenis en zou hij een lintje van de Beatrix moeten krijgen en de rest van zijn leven gratis spinazie moeten krijgen.

Elke overtreding is niet eerlijk, het is immers niet volgens de regels om met een overtreding de bal te veroveren of een doelkans te ontnemen. Er wordt zo vaak hands gemaakt om een doelpunt te voorkomen, waarom is dat van Suarez dan zo'n probleem? Omdat Ghana de daaropvolgende penalty heeft gemist. Hadden ze hem gescoord had je niemand gehoord. Neen, Suarez is een held.....

7. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vergelijking, een bal die er mogelijk in zou kunnen gaan of een bal die er zonder Suarez zeker in zou zijn gegaan :lol:

Zal me verder een worst wezen. Uruguay is gewoon heel erg goed weggekomen en vond het heel erg sneu voor Ghana!

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ze hebben dit jaar het songfestival gewonnen en de CL verloren, dus dan zou weer hetzelfde moeten gebeuren, laten we het hopen :cool:

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Van circusartiest tot sumoworstelaar.

En, wie heeft het songfestival gewonnen?

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Uruguay dus wereldkampioen \o/ :+

Ivm met Rock Werchter kwartfinale niet kunnen zien maar ik hoop dat ik de schade morgen kan inhalen :)

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Waarom zou je iemand wel mogen neerhalen omdat de kans dat hij zit niet 100% is maar geen hands mogen maken omdat de bal er 100% zeker in zal gaan? Het doel van de speler is toch precies hetzelfde: een doelpunt voorkomen door het maken van een overtreding van de regels. Het maakt dan niet uit of de bal er 100% zeker in zou gaan of niet.

Het is juist dommer om een overtreding te maken terwijl de kans bestaat dat de bal er helemaal niet in gaat dan als je het doet terwijl je weet dat hij er anders in zal gaan.

Zo raar is die vergelijking niet, dus what's up with that smiley? Alsof ik iets heel doms zeg ofzo. Dat doe ik wel vaker, maar nu zie ik het niet echt.

Laatst bewerkt: 5 jul 2010
  12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Duitsland (vu)

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja hehe, daarom post ik het ook, helder licht 8)

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    8)

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik postte het ook omdat niet iedereen dat songfestival volgt O-) Ennuh, helder licht?

Bijdehand :+

16. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    ik vrees dat duitsland toch een maatje te groot is voor nederland. aahh well, 2de plaats is ook okay i guess

17. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    dat zie je helemaal verkeerd.

18. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Inderdaad, de nummer 2 is de eerste verliezer :{

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Der Tod oder die Gladiolen tegen die Duitsers.

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Bij de strot pakken en nimmer loslaten. Deze generatie heeft maar één kans om wereldkampioen te worden en dat is dit jaar. Over vier jaar zijn ze hoogstwaarschijnlijk net weer over hun top heen, en moeten we wachten op een nieuwe generatie (die ik voorlopig helaas nog niet zie). Verliezen ze morgen of zondag, dan is het gewoon weer een net-niet generatie.

Oranje heeft tot nu maar totaal vier keer de ultieme kans gehad. Natuurlijk met de jaren zeventig generatie in 1974 en 1978, de eind jaren 80/begin 90 generatie die het al helemaal verklootte in 1990 en natuurlijk de 1998/2000 generatie. Nu is het moment. De vierde generatie Nederlandse voetballers die dè kans hebben om onsterfelijk te worden. Komaan!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina