WK 2010 [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0

En jullie vinden het WK nu leuker? :) Toen was Frankrijk nog een sterk land. Brazilië niet veel veranderd. :+ Italië was toen ook geweldig..

Zidane!_O_

Laatst bewerkt: 5 jul 2010
  2. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, gewoon nee.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat heeft iedereen het over Duitsland? Spanje gaat gewoon winnen... Duitsland heeft alleen nog maar tegen tactisch zwakke ploegen indruk gemaakt. Tegen Servië verloren ze zelfs. Engeland en Argentinië waren dramatisch, vooral in de omschakeling, op het middenveld en verdedigend gezien. Spanje is niet in vorm, maar schat ik veel hoger in dan de Duitsers als ze head-to-head komen te staan.

4. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Spanje was tot nu toe om te janken, ze moeten wel 3x beter spelen om Duitsland te verslaan

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Welnee.

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zie dit Spanje dus echt niet winnen van dit Duitsland, maar ik zie Duitsland dan ook niet winnen met een hoge uitslag maar iets van 0 - 1 of 0 - 2.

7. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me, Duitsland gaat winnen met 2-0.

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Spanje heeft ook alleen maar tegen 'tactisch zwakke teams' (die zijn er nauwelijks dit WK, maar ik ga maar even met je mee) gespeeld. Engeland en Argentinië zijn vergelijkbaar met het Portugal waar Spanje van won, Duitsland deed dit overweldigend, Spanje deed dit met moeite. Verder is Spanje ook nog geen goed team tegengekomen, en verloren ze ook een wedstrijd.

Engeland en Argentinië > Chili, Honduras, Zwitserland en Paraguay. Spanje had moeite met de laatsgenoemde, Duitsland niet met de eerstgenoemde. Je redenatie is dus abominabel.

Echter denk ik dat Spanje zijn spel wel wat kan opschroeven wanneer ze tegen een team als Duitsland de halve finale spelen, dus ik geef ze ook nog wel een kans. :)

9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Spanje had op voorhand ook makkelijk van Paraguay moeten winnen
    iedereen weet dat tijdens de wedstrijd de kansen groter waren dat ze zouden verliezen.

10. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ben het hier roerend mee eens. Als je zoveel ruimte weg geeft tegen een (counter) ploeg als Duitsland loop je gewoon in hun mes. Engeland speelde echt heel slecht en Argentinië gaf het gewoon op nadat ze op achterstand kwamen.

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Spanje heeft alleen maar tegen ultrahechte verdedigingen gespeeld, Duitsland niet. Australië is zeer zwak en tegen Engeland en Argentinië waren het vooral counters die de doorslag gaven voor Duitsland. Tegen hechtere defensies als Servië en Ghana hadden ze het erg moeilijk zelfs. Dat is het verschil. Wat Duitsland wel voor heeft imo is dat Spanje op de counter te pakken is, maar tegelijkertijd ben ik niet kapot van de verdediging van Duitsland.

Ik gok echt op een finale Nederland-Spanje, al hoop ik op Nederland-Duitsland, gewoon omdat ik banger ben voor Spanje als tegenstander. En wij moeten zelf natuurlijk 'gewoon' winnen van Uruguay.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    +1. Spanje zal inderdaad moeten waken voor de counter. Toch zullen ze mijn inziens het spelbeeld bepalen en de individuele klasse van gasten zoals Villa en Xavi zullen uiteindelijk de doorslag geven. Maar makkelijk gaat het niet voor ze worden.

13. TDF GANGSTER NL

TDF GANGSTER NL STB MEMBER

Leuk Bevonden:
    0
    Wat word het morgen? :p

Ik denk 3-0 Nederland uiteraard.

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    1-0 voor Nederland na verlenging.

15. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Nederland moet het binnen 90 minuten afmaken :thumbs:

Dan heb ik weer wat winst O-)

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Duitsland wint met ruime cijfers en je hebt er al gelijk van die I <3 DEUTSCHLAND hippies bij zitten. Onvoorstelbaar.

Ik heb al 3x zowat hetzelfde gepost als NERAZZURI.
    Oh shit, denkt Argentinië, we staan achter! Laten we maar snel een 4-1-5 formatie gebruiken en alles op alles zetten om 1-1 te maken. Moet je vooral doen tegen Duitsland.

Laten we van Rooney een nummer 10 maken en hem achter de spits neerzetten zodat hij telkens zelf de bal kan halen. Heskey zal ons redden! :emo:

17. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we vooral smoesjes zoeken om te kunnen verklaren waarom Duitsland zo goed speelt! :emo:

:+

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Als we dan toch bezig zijn ...

Laten we vooral lekker naar de media luisteren en hand in hand lopen en roepen dat Duitsland geweldig speelt ... laten we dan ook vooral vergeten dat Duitsland simpelweg countered.

19. TDF GANGSTER NL

TDF GANGSTER NL STB MEMBER

Leuk Bevonden:
    0
    weer 2 dagen feest :p

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Laat Duitsland maar 3-0 winnen en dan denken dat ze Weltmeister zijn. Kunnen wij vervolgens van profiteren :D.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina