Serieus durf je dat? Ik ben er fel op tegen dat ze er zijn hoor, maar helaas lopen er altijd malloten rond in Nederland die dan besluiten om te gaan slaan enz Hoop dat iedereen zich kan gedragen dit keer.
Wat ik wel mooi vind van die Spanjaarden is hun mentaliteit, in de rij voor Sensation zaterdag waren er 6 spanjaarden die echt 30 minuten lang keihard Espana! zaten te schreeuwen. Je hoorde niemand meer, was wel indrukwekkend voor zo weinig mensen.
Maar toen waren het nog niet onze tegenstanders he. BTW, zie nu pas die Schweini gif.. Hahahahaha geniaal!
Ik kom gewoon op stelten. Waarom zou ik het niet durven er zijn wel meer Spanjaarden in Amsterdam hoor. Het lijkt me sterk dat ze me gaan aftuigen omdat ik Spaans ben.
Bij de wedstrijd tegen brazilie stond er ook een hele groep brazilianen die echt keihard liep te provoceren. Meer dan een paar boze blikken kregen ze niet, dus dat zal wel meevallen
Nederlanders tuigen elkaar af als Nederland wint, dus dan zou dat wel het laatste zijn wat me verbaast.
Ik neem aan dat het wel zal meevallen, maar ik ga me niet laten intimideren door een stel debielen. Shirt van Spanje gaat gewoon aan ookal moet ik dan rennen voor mijn leven.