De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Als ze hem zo graag willen hebben laat ze dan maar opbieden tegen Barca. Die hebben zich namelijk ook al gemeld bij Ajax dus dan kunnen we helemaal de hoofdprijs voor die jongen krijgen.8)

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    de voetbalwet zal weinig veranderen hoor :x
    puur omdat het hele recht in Nederland gewoonweg anders is dan Engeland qua straffen etc. maar ook de wet op zich is anders.. verwacht er eerlijk gezegd weinig van. :thumbs:

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    €20 miljoen is toch wel veel hoor, maar ik denk dat we er ook wel wat meer uit kunnen krijgen.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik ben benieuwd wat de mening van josh over deze transfersom is.

@Antrax: meer eruit krijgen? Hij heeft een gelimiteerde transfersom. Denk niet dat ploegen hier 25 miljoen voor gaan neerleggen.

5. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Zijn gelimiteerde transfersom is 25 miljoen volgens mij. Als ze hem zo graag willen kunnen ze die 5 miljoen extra ook wel neerleggen.

6. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Beter gewoon aanhouden en hem nog jaartje ervaring laten opdoen dan is die alleen maar meer waard!

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nee is 20 miljoen.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Gelimiteerde transfersom? Waar haal je dat vandaan dan? En hoezo vraagt Ajax dan nog 25 miljoen?

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die gelimiteerde transfersom gaat volgend seizoen pas in (2010-2011) en is inderdaad 25 miljoen euro, althans volgens het AD.

10. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dus weer geen echte linksback... Hopen dat die Boilessen snel doorbreekt want het schiet niet op zo zonder een echte back.

En dit is ook wel goed nieuws eigenlijk. Zou een mooie oplossing zijn.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Boilesen is toch van nature een linker centrale verdediger? Mja, zou best op de linksback kunnen denk ik. Zeegelaar is natuurlijk een grote en snelle gast, die zou daar prima kunnen spelen. Goede techniek en is van nature toch een flank aanvaller, dus kan hij mee op komen.

16 Miljoen voor Stekelenburg vind ik wat mager, ik weet niet voor welke bedragen echt "goede" & "jonge" keepers weg gaan?

Toch krijg je wel flink wat inkomsten binnen mochten Maarten en Gregory weg gaan voor die prijzen.

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als Ajax zich dan ook nog eens plaatst voor de CL zijn alle schulden meteen weg.
    Stekelburg is echt geweldig, maar we hebben gelukkig een goede vervanger: Vermeer :thumbs:.

€16 mil voor Steek is ook wel wat mager.

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Stekelenburg is niet jong meer ;) Volgens mij is 16 miljoen voor een keeper een aardig bedrag, zeker naar Nederlandse maatstaven. 16 + 25 voor vd Wiel dan heb je toch een aardig bedragje om te spenderen. Neem aan dat ze niet alle transfer inkomsten gebruiken om de schuld weg te werken.

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Steek is voor een keeper nog vrij jong. Maar 16 miljoen en 25 miljoen, dat zijn gewoon top-bedragen hoor. Daar had ik al een jaar geleden alleen maar van kunnen dromen. Hebben we dan ook zeker aan Jol te danken(en natuurlijk aan het WK).

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    16 lijkt mij echt veel voor Stekelenburg als ik zie voor wat bijvoorbeeld Gomes is weg gegaan. Zeker als hij nog een jaar bij Ajax mag blijven zou het imo een top deal zijn

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme zeg. Hoe moeilijk is het om een keertje je team bijelkaar te houden en te bouwen aan iets moois?

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    17 Miljoen dus plus een paar nutteloze clausules.. Ik vind het jammer, had hem graag nog wat jaren gezien bij Ajax. Dan maar Daley Blind daar neerzetten.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd ja.:mad:

19. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmh had liever gehad dat ze dit zouden afronden na het WK!
    Zou Lahm dan weer op links komen te spelen bij Bayern? Want ik verwacht toch wel dat Van der Wiel een basisplek gaat krijgen.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Gasten, jullie weten dat het ondertussen niet meer de jaren 90 is, toch? Tegenwoordig valt er niks meer te halen in Nederland voor toppers.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina