De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    ROFL, nou dat zal nog wel eens gaan tegenvallen denk. Greg moet gewoon hard strijden voor een basisplek. Gelukkig kan Lahm nog wel een linie naar voren, maar het zou ook zo maar kunnen dat hij niet voor de basis is gekocht.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 17 miljoen(met nog eens drie miljoen als ze de CL winnen :emo: gaat toch nooit gebeuren), zeker gezien Barca zich ook heeft gemeld en VdWiel een transfersom van 25 miljoen in zijn contract heeft, echt een ronduit dramatische deal. Daar had je echt wel wat meer uit kunnen halen.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Maar mijn vraag is dan of vd Wiel zelf wel inspraak heeft gehad? De clubs kunnen wel rond zijn, maar hij zei zelf dat hij pas na het WK zou gaan kijken naar de toekomst.

4. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg ik dat het makkelijk word? Feit is dat Lahm ook op de LB positie kan spelen, en laat Bayern daar nou eens niet zoveel goede spelers voor hebben. En Lahm een linie naar voren? Daar speelt Robben al. Dus ik verwacht dat Lahm op LB en VdW op RB komt te spelen.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Enigste die de deal nog kan tegenhouden is Greg zelf, die moet er nog uitkomen met Bayern volgens mij.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat denk ik ook, Lahm naar links en greg op rechts. Ik geloof niet dat ze zoveel geld betalen voor een bankzitten. Bayern is volgens mij wel iets verstandiger met de centen dan bijv Man City.

Jammer dat ze allemaal weg gaan nu maar ik heb me er al wel bij neergelegd dat dat ons lot is als kleine competitie.

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    En ik geloof toch dat hij zelf veel liever naar Barcelona gaat. Maar misschien ziet hij in dat dat een slechte keuze is.

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    tjah bagger.. Ik zeg boula aantrekken tot we een goeie back uit de opleiding hebben...

en de prijs voor steek is te laag imo.. Hij kan nog lang mee op top niveau en zou minimaal 4 milj moeten opbrengen

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is die dan Kampioen geworden met Ajax?
    Weet ook wel dat het zo werkt. Maar dan mag ik het toch wel jammer vinden?

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, hij gaat liever naar Barcelona. Denk dat hij dan ook ff afwacht of er nog interesse komt van Barca. Beter bieden die wat meer!

11. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    barca is nou niet in de financiele positie om echt heel veel extra te betalen vrees ik

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    ER was toch al interesse van Barca? :p

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, maar niets concreets toch?

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat zou je niet zeggen als je ziet hoe ze dit jaar alweer ingekocht hebben.

Misschien kunnen ze Alves slijten aan Man City en zo wat geld vrijmaken om Greg te halen :+

Al lijkt Bayern me ook een hele mooie ploeg voor hem. Die hebben ook een historie met opkomende backs

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ze hebben de CL finale gehaald, zijn kampioen dus geld hebben ze wel.. Ik vind het alleen grappig hoe iedereen denkt dat vd Wiel zich wel eventjes in de basis nesteld.. En denken dat 15 miljoen voor Stekelenburg weinig is..
    Kijk eens in de geschiedenis van keeper transfers, 15 mil is gewoon heel veel.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    15 Miljoen voor een keeper is veel geld maar hij heeft natuurlijk wel de ideale leeftijd. Ik denk dat je lang moet zoeken in europa voor een betere keeper van die leeftijd. Ze zijn dun gezaaid dus ik vind best dat je daar een aardig bedrag voor mag vragen.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het klopt natuurlijk wat je zegt, maar keepers leveren nooit veel geld op (tov. aanvallers). Vijftien miljoen gaat er denk ik niet betaald voor worden.

Zeventien miljoen is een mooi bedrag, had er wel meer voor kunnen krijgen maarja. Rond de twintig was beter geweest, ofja.. eerlijker.

18. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wel heel slecht gespeeld weer van Ajax zeg. Ze hebben voor volgend seizoen een clausule in zijn contract van 25 miljoen. Hij speelt geweldig op dit wk en dan laten ze hem bij het eerste bod vertrekken.
    Idioten zitten daar ook. Als er ook maar wat geld kan worden verdient is het meteen goed, nooit proberen het onderste uit de kan te halen.|:-

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Klopt, er is niets te halen voor in Nederland voor toppers. Het is alleen goed voor ons nationale elftal dat zowat alle Nederlandse topspelers in grote competities voetballen. Maar dat houdt dan wel weer in dat een Nederlandse club waarschijnlijk nooit meer een cup wint in Europa. Want er kan gewoon simpelweg niet worden gebouwd aan een team zoals Ajax dat deed in de jaren '90.

Ajax wil hem nu verkopen omdat hij indruk maakt op het WK. Volgend jaar is het WK al wat verder weggezakt in het geheugen van eventuele kopers, daarom doen ze het nu. Want internationaal zal Ajax niets te zoeken hebben in Europa volgend seizoen, dus komen spelers als van der Wiel en Stekelenburg niet in de picture. De aandacht is groot, een transfer nu afronden is het beste als je zoveel mogelijk poen wil verdienen.

20. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Maar toch, als je vraagprijs 25 miljoen is en je krijgt naar mijn mening 18 miljoen. Dan heb je het toch niet goed afgehandeld. En het kan ook zomaar zijn dat Bayern een vreselijk seizoen draait, dan heb je maar 17 miljoen gekregen voor een sublieme rechtsback.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina