Mogelijk totaalverbod gewelddadige games

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sloober, 1 jul 2010.

1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    En rapmuziek! Daar wordt je ook geweldadig van!11! 8)

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    ^
    deze man spreekt de waarheid

De grootste entertainment industry stoppen gaat niemand lukken haha.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Vooral niet in tijden van een economische crisis, dan gooien ze hun eigen ruiten in :lol:

4. blackdevil235

blackdevil235 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat ze geen horror spellen enzo moeten verkopen aan chipmunks geef ik ze wel gelijk in, maar het gaan verbieden omdat winkels niet naar leeftijd kijken.. geef hun een boete of celstraf de oudere gamers hebben daar niks mee te maken. wat willen ze dat we met z'n allen viva pinata gaan spelen en vervolgens 2x zo agressief worden enzo.

laatst speelde ik ook online tegen iemand van 6 jaar die alleen dezelfde moves gebruikte en zei dat hij nooit wat anders gedaan heeft.. bij ntsc versies zie je amper een leeftijd staan :-s chipmunks denken ook dat voice berichten goed verstaanbaar zijn, maar heb er nog geen ene .. van verstaan. het zal alleen niks helpen en het is ook niet te controleren als de ouders de spellen kopen.. het enige wat zou kunnen helpen is een soort van cameratje met leeftijd indicator en een kaartlezer voor je id kaart in te bouwen, maar dat klinkt als totale onzin (hopelijk leest ballin dit niet >:) )

Laatst bewerkt: 8 jul 2010
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Chipmunks?
    Is dat weer een of andere clan benaming voor kiddo's?

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je wee toch, vanwege hun hoge stemmetjes op live.

7. eriktoemen

eriktoemen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd je kan het niet verbieden omdat winkels zich niet een regels houden dan zou je bier ook moeten verbieden want dat kreeg ik ook mee in de kroeg toen ik 14 was :confused:

8. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop niet dat dit straks werkelijkheid wordt, want dan koop ik de volgende console wel uit buitenland en dan koop ik ook wel buitenlandse spellen.

Pareltjes als Red Dead Redemption mogen niet verloren gaan!

9. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Als dit toch gebeurt dan gaan wij een staking houden met xboxworld :+

10. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    'Minister blijft bij mogelijk verbod extreem gewelddadige games', lees ook de antwoorden van Hirsch Ballin: http://bit.ly/adTNwp

Deel Deze Pagina