WK 2010 [Finale]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jul 2010.

?

Wordt Nederland wereldkampioen?

Peiling gesloten op 12 jul 2010.
  1. Ja!!!

81,5%
  2. Nee...

18,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Denk je niet dat Kuijt eerder kans heeft tot scoren dan Elia? Bij vrijetrappen en corners zie ik liever Kuijt in het veld dan Elia. Ramos zou toch ook wel raad weten met een showvoetballertje zoals Elia? Ik denk dat we met alleen Robben al genoeg dreiging weten de vormen op de vleugel. Daarnaast heeft Robben ook nog eens de vrijheid om van vleugel te wisselen.

Ik denk dat je gelijk hebt, v Bronkhorst haalde het niveau toch niet meer van Barca?

Laatst bewerkt: 9 jul 2010
  2. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat alleen Robben een basisplek zou krijgen. Xavi en Iniesta zouden voor Sneijder erin staan, Van Bommel en Xabi Alonso is een lastige maar Kuijt en Van Bronckhorst (wtf) zullen echt geen basis staan.

3. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Op basis van het spel van het WK speelt Bronckhorst imo beter dan Capedevilla

4. Munnie

Munnie Guest

Ik kan niet kiezen tussen Sneijder of Iniesta en Xavi.
    Maar wat je zegt, van Bronckhorst in de basis bij Spanje?! Dat niet.
    En Kuyt is miss wel handig maar daar zal die denk ik niet in de basis staan nee. Maar toch heeft Nederland ook (bijna) net zoveel kwaliteiten als Spanje... En heb er vertrouwen in dat we gewoon gaan winnen! (vu)

5. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Nu na al die wedstrijden op het WK wel ja. Maar op basis van zijn prestaties in de competitie, waar toch veel coaches hun keuzes op maken, zou Gio nooit een basisplek krijgen.

6. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Nederlands collectief is imo ook beter dan dat van Spanje. Denk dat er nog steeds een strjid is tussen de Basken en Catalanen...

Wat jullie?

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat zitten jullie allemaal moeilijk te doen over wie betere spelers of een beter collectief heeft? We gaan gewoon winnen, ookal zóuden ze betere spelers hebben.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ramos houdt niet zo van bewegelijke, snelle, technisch vaardige spelers hoor. Hebben Clásicos (Conqi, zeg ik het zo goed in meervoud? :))uit het verleden ook wel uitgewezen. Ik denk dat het hele verdedigingsblok van Spanje liever een wat lompere speler zoals Kuijt tegenover zich heeft staan.

Gio in topvorm bij Barça was wel een paar klassen beter dan het afgelopen seizoen bij Feyenoord, ja. Die zou nu geen kans hebben tegen Capdevila.

Ik zei ook dat ik ermee in kon komen (EDIT: Nouja, ik zei wellicht. Maar dat heeft een vergelijkbare lading, zeker in deze context). Ik erken de kwaliteit van Sneijder en weet dat hij zich ook wel ongeveer kan meten met Xavi en Iniesta. Ik zou hen persoonlijk ook de voorkeur geven denk ik, al is het maar omdat ze elkaar goed kennen en aanvoelen. Van Bommel zou inderdaad wellicht de voorkeur kunnen krijgen boven Alonso of Busquets, maar ook dat is geen uitgemaakte zaak. Voor Robben zouden ze wel een plaats vrijmaken ja.

Maar de bondscoach kijkt naar het afgelopen seizoen, hè. ;) Verder wordt er ook negatiever gesproken over Capdevila dan hij verdient vind ik. Hij is gewoon de zwakste schakel bij Spanje waardoor iedereen de nadruk op hem legt.

Jup.

Onzin. Kijk wie er in het veld staan ook. Die moeten het uiteindelijk doen.

Laatst bewerkt: 9 jul 2010
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Naja het is ook een kwaliteit, hij beslist 3 wedstrijden.
    En Messi, tja, wat een giller.

Wel verassend dat Xavi er opstaat, vind hem onder zijn niveau spelen.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
  12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    :mad: Ik had het idee al voor jou. Alleen dat stomme beest wordt pas tegen de avond wakker.

Ach, ons nijntje is slimmer dan jou pedo. :+

Excuus voor de slechte kwaliteit van alle aspecten van dit filmpje. Het is veel te warm om me moeite te doen. + Dit filmpje is toch maar 2 dagen relevant. (vu)

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik acht onze kansen niet heel groot, maar blijf er uiteraard goeie hoop in houden (waarom ook niet).

Apeldoorn reclame is scherp!

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het wordt echt bizar dat wij de 1e generatie zullen zijn die het mee gaan maken dat NL wereldkampioen wordt. :cool: Dat moet gewoon.

Ook al zijn de oude beelden zo nu en dan mooi om te zien, ik word er onderhand gek van dat we elke keer bij een toernooi geconfronteerd worden met '74, '78, '98 en weet ik welke 'net niet' verhalen er nog meer uit de hoge hoed getoverd worden.

Bij het volgende WK (en EK) wil ik beelden van de wereldkampioen terug zien en nu eens niet van de verliezend finalist.

Gaan zondag. Gaan als een malle.

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Sluit ik me volledig bij aan!

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop ook dat er een mooi doelpunt gemaakt wordt
    want ik word echt doodziek van dat doelpunt van Marco v Basten over and over again

17. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2

Volgens onze hamster wint Nederland(vu)(vu) Paul rot op\o/\o/

Oja het glach van m'n broertje en z'n vriend mag je weg laten:9:+

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Waarom zit pedo niet tussen die dieren voorspellingen compilatie:mad:

19. Conquistador