Ramos houdt niet zo van bewegelijke, snelle, technisch vaardige spelers hoor. Hebben Clásicos (Conqi, zeg ik het zo goed in meervoud? )uit het verleden ook wel uitgewezen. Ik denk dat het hele verdedigingsblok van Spanje liever een wat lompere speler zoals Kuijt tegenover zich heeft staan.
Gio in topvorm bij Barça was wel een paar klassen beter dan het afgelopen seizoen bij Feyenoord, ja. Die zou nu geen kans hebben tegen Capdevila.
Ik zei ook dat ik ermee in kon komen (EDIT: Nouja, ik zei wellicht. Maar dat heeft een vergelijkbare lading, zeker in deze context). Ik erken de kwaliteit van Sneijder en weet dat hij zich ook wel ongeveer kan meten met Xavi en Iniesta. Ik zou hen persoonlijk ook de voorkeur geven denk ik, al is het maar omdat ze elkaar goed kennen en aanvoelen. Van Bommel zou inderdaad wellicht de voorkeur kunnen krijgen boven Alonso of Busquets, maar ook dat is geen uitgemaakte zaak. Voor Robben zouden ze wel een plaats vrijmaken ja.
Maar de bondscoach kijkt naar het afgelopen seizoen, hè. Verder wordt er ook negatiever gesproken over Capdevila dan hij verdient vind ik. Hij is gewoon de zwakste schakel bij Spanje waardoor iedereen de nadruk op hem legt.
Jup.
Onzin. Kijk wie er in het veld staan ook. Die moeten het uiteindelijk doen.
Laatst bewerkt: 9 jul 2010