WK 2010 [Finale]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jul 2010.

?

Wordt Nederland wereldkampioen?

Peiling gesloten op 12 jul 2010.
  1. Ja!!!

81,5%
  2. Nee...

18,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

Remco Guest

Man, wat een heerlijk nummer _O_

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Begin van het liedje is echt vet, daarna word het wat 'harder' en wat minder IMO.

3. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Moest het even van mij afschrijven voor mijn blog. Pfff...

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik zeg het in capslock: SCHITTEREND!!! _O__O_

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Leuk geschreven Mtthz! :)

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Inderdaad!

9. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Schitterend!

btw, ik heb wel als een klein kind liggen huilen tegen Brazilië (ik was 5 btw, maar herinner me dat als de dag van gisteren:'-()

Laatst bewerkt: 10 jul 2010
  10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben eigenlijk nog helemaal niet zenuwachtig voor de finale
    de finale halen was m'n doel, en met winst op brazilie is voor mij het hele toernooi al geslaagd. Die wedstrijd zal ik nooit vergeten.

Ik heb de wedstrijden van Spanje gezien (nouja het grootste deel want af en toe was het zo saai dat ik liever wat anders ging kijken). In de krant zag ik de volgende dag vaak de statistieken en keek ik naar schoten op doel, dan kwamen ze hooguit op 3 uit, tegen zwakkere tegenstanders. Dus ik ben eigenlijk niet echt bang of zenuwachtig .. misschien komt het morgen als ik naar het museumplein ga (vu)

11. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb mijn oranje hoed:+, Mijn NL shirt (nog met handtekeningen van Jong NL toen ze het EK wonnen mochten we met hun trainen:9) + mijn coole Oranje sjaal O-) en natuurlijk m'n Vuvuzela(vu) al klaar liggen

NL wereld kampioen!!\o/\o/\o/\o/

Het zal eff zweten worden in die kleren maar het staat wel nice xd

12. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Leuk stukje!! Kan niet wachten op morgen :)

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Tom Egbers is lekker aan het falen nu bij de NOS, eerst zegt hij dat de scheidsrechter van morgen Colin Webb heet, vervolgens zegt hij dat de aanvoerder van de voormalig landskampioen,a Cannavaro de beker op de houder gaat plaatsen morgen en daarna zegt hij dat van Marwijk morgen de belangrijkste wedstrijd van de wedstrijd gaat.. eh... spelen, laten we het zo noemen.

En hij was denk ik 1 minuut aan het woord.

14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Tom is echt een held. Hij komt ook echt áltijd zo verwarrend over 8)

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik verbaas me dan ook dat kleine Mtthz die wedstrijd niet gekeken heeft. Dit is ook de wedstrijd die bij mij zo in het geheugen gegrift staat. Geen enkele andere kan ik me zo sterk herinneren.

16. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel toch al wel zenuwen hoor. De finale ga ik heel slecht trekken

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ook. Daarom al voor aanvang van de finale flink wat alcohol nuttigen zodat er wat rust in komt. Ik ga het echt heel slecht trekken. Mochten het penalty's worden > ik sta buiten in een steeg of ga ergens rustig in m'n eentje zitten.

18. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Haha ik ben echt totaal niet zenuwachtig. Ik heb er wel ontzettend zin in! Ben blij dat het Spanje is geworden, anders krijg je weer dat gedoe met 'schade deutschland' blabla. Ik vind dat we wel eens mogen ophouden met dat anti-duitsland gedrag.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik kan echt geen seconde genieten van dit soort wedstrijden. Kijk er alleen maar tegenop. Pas als het afgelopen is kan ik eventueel genieten, maar tijdens de wedstrijd en vlak daarvoor ben ik in alle staten vanwege de immense spanning.

20. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denken jullie van vanavond?
    Kunnen we nog wat verwachten van Duitsland? Uruguay gaat er vol voor denk. Denk dat het wel een lekkere pot wordt vol strijd :cool:

Griep verzwakt Duitsland voor troostfinale tegen Uruguay

Duitsland zal zaterdag niet in zijn sterkste opstelling de strijd om het brons met Uruguay aangaan. Een aantal spelers én coach Joachim Löw zijn gegrepen door een griepvirus.

'Löw zal gewoon op de bank zitten', verzekerde zijn assistent Hansi Flick op de persconferentie die hij van Löw overnam omdat de bondscoach vanwege griep verstek liet gaan. 'Hij heeft koorts en voelt zich niet lekker, maar hij zal zeker aanwezig zijn.'

Bij de laatste training op vrijdag waren Philipp Lahm en Lukas Podolski niet aanwezig zijn omdat ze grieperig waren. Podolski zal dan ook zeker niet spelen tegen Uruguay, aanvoerder Lahm wordt wel aan de aftrap verwacht. Miroslav Klose is nog een vraagteken. De Duitse topscorer op WK-eindrondes wil echter graag spelen omdat hij met twee treffers de Braziliaan Ronaldo kan passeren als speler die de meeste treffers op een WK maakte.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina