WK 2010 [Finale]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jul 2010.

?

Wordt Nederland wereldkampioen?

Peiling gesloten op 12 jul 2010.
  1. Ja!!!

81,5%
  2. Nee...

18,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een tyves scheids!
    Heel die wedstrijd fluit ie dood met ze schele hasses!
    Maarja als je de kansen niet afmaakt (Robben) dan weet je dat dit kan gebeuren.

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Scheids was zwak, maar we hadden na 20 minuten met 10 man moeten staan. Door die belachelijke overtreding van de Jong. Dus het was niet alleen maar in het voordeel van Spanje.

Jammer dat Robben die kans mist.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Ik denk dat ik m'n Iniesta Barca shirt maar ritueel ga verbranden... Naast dat ie nog gescoord heeft is het een schwalbekoning waar menig voetballer wat van kan leren. :emo:

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kan wel janke

5. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    HOop dat die gozer persoonlijke wordt neergeschoten door een NEderlander als die gozer weer politieagent is in Engeland.. GVD baal zooooooooooooooo erg, sjognen jongen ... Robben waarom :mad:

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik hoop dat deze scheidsrechter terug gezet word naar de Junioren. Flikker steen een eind op, achterlijke vent.

Hij had z'n smoel al moeten houden door "ons" in de gaten te houden. Met 9 gele kaarten en 1 rode vind ik dat je als scheidsrechter je eigen moet schamen. Kaarten die Spanje al 100x had moeten krijgen worden vervolgens aan Oranje gegeven.

Een super-SUPER-SUPER slechte wedstrijd. Nederland heeft genoeg kansen gehad maar omdat Robben altijd maar naar z'n linker been draait weet je godverdomme wel wat hij moet gaan doen.

Op naar de volgende nieuwelingen in Oranje ... Wereldkampioen / Europees kampioen worden we toch NOOIT meer ... klaar, afgelopen.

En nu ga ik verder een potje janken.

Spanje, ga je schamen ... Webb, sterf ... kom terug en sterf nog een keer.

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    mag ik erbij zijn? Was een van mn favo voetballers, maar wat een intense haat voel ik nu zeg

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gewoon tv beelden erbij en dan maar stilleggen om de minuut net als American Football. Tergend saai maar des te eerlijker.

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Toch sportief dat Nederland nog wel even Spanje de hand schud! :)

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    FFFFUUUUUUUUUUUUUU!!!

Nee maar wel echt een kutwedstrijd. Echt bizar veel kaarten, maarja, Spanje was nou eenmaal een tikkie beter. Maar als van Robben 1 van z'n kansen goed had benut had het veel anders af kunnen lopen. Als... Nouja, slaaplekker allemaal, ik moet morgen weer half 7 op. Het leven gaat weer door.

Kut octopus.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Keeper wist niet eens dat hij een redding maakte.

12. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Godverdomme, wat een kutzooi zeg. Die scheids moet nodig naar de opticien, serieus..
    Pff ik heb echt zin om nu een porselein-winkel in te lopen en alles kapot te slaan met een dikke sledgehammer

13. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    hate to say it but.........İ TOLD YOU SO

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Verdomme. Kan wel janken. Ik had zo graag ongelijk gekregen dit keer. Nu dank ik nog wel god op mijn blote knieën (bij wijze van, ben niet gelovig) dat dit niet gebeurde tegen de Duitsers.

Verdomme, kut Robben knal die eerste kans er nou in, man. Flikker.

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind het echt niet verdient. Spanje heeft niet beter gespeeld. Ze speelde allebei gewoon tergend.

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik heb alleen wat aan te merken op de scheids. Zou wel een klusje hebben voor wat gedetineerden hier in Nederland. :mad:

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    TERING TERING TERING TERING TERING OMG dit doet echt heel veel pijn zeg. Ik wist niet dat ik zooooo ZOOOO veel meeleefde met een wedstrijd als deze. Maar gvd. .... ik heb geen woorden meer te zeggen. Zometeen naar bed.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Ik hoop dat jij nu Iniesta ook uit kan kotsen ondanks je liefde voor Barca? Volgens mij was dat het record aan schwalbes in een finale ooit?

19. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    no spang jongens

20. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    WWWWWWWWWWWWWWWRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAA Godddddddverdommme

Wat een tering schijts ! en wat een schijtgoal en wat een schijtwedstrijd wat een klote einde.

Ben zeker een paar dagen goed depri

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina