WK 2010 [Finale]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jul 2010.

?

Wordt Nederland wereldkampioen?

Peiling gesloten op 12 jul 2010.
  1. Ja!!!

81,5%
  2. Nee...

18,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik ben toch maar voor spanje gegaan toen ze een goal hadden gemaakt :+

2. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    ?

Sorry hoor maar dat slaat nergers op. Wat sommige mensen hier roepen, omgekocht is natuurlijk onzin. Alle lof voor Spanje en die duikelingen van hun waren gewoon erg slim. Maar de scheids floot gewoon waardeloos. Als je dat niet vind moet je alle kaarten en dubieuze momenten nog maar eens terugkijken.

Laatst bewerkt: 12 jul 2010
  3. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, neem het niet te persoonlijk. Ik zit ook midden in mijn Oranjedipje

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Alle kaarten waren imo ook terecht, hij heeft er alleen een paar over het hoofd gezien maar wat wil je in zo'n wedstrijd. Nederland was op dat gebied ook gewoon ontiegelijk dom bezig. Robben met zijn "Ballack momentje", de Jong die er één compleet doormidden trapt, ballen die worden weggetrapt of alsnog in de goal nadat er al een minuut was afgefloten enz. Overal was de frustratie aan af te lezen. De winnaar is dan wel verdiend maar Spanje herkende ik vandaag ook echt niet terug, wat een jankerds opeens terwijl ze de wedstrijden hiervoor juist bleven bikkelen.

5. Remco

Remco Guest

Dat vind ik nergens op slaan :)

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ben net terug, heb het samen met mijn familie gezien. Lekker gegeten en het was gezellig...maar de finale was gewoon 3x niks. Totaal niet speciaal, saai en er gebeurde gewoon amper wat. Op een gegeven moment kon het mij echt geen fuck meer schelen. Spanje was absoluut niet beter dan NL,maar andersom ook niet. Maar er moest iemand winnen dus uiteraard hoopte ik nog op Nederland maar nope....die kansen werden niet goed genomen. Trouwens was die goal van Spanje wel of niet buiten spel?

Helaas pindakaas, hoe dan ook een fucking bout wedstrijd.

7. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Hoezo niet? Je ziet maar het loont, duikeling Iniesta = geel voor Van der Wiel.

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Niet ?, er waren toch een paar aardige schwalbes... Waaronder die van Iniesta die daarmee Heitinga rood aannaaide..

Edit : Laten we wel wezen als Robben was gaan liggen toen hij duidelijk gehinderd werd door Puyol had spanje in dat schuitje gezeten. Verschil is alleen dat als Robben het doet het hem kwalijk genomen wordt.. Terwijl als een andere speler het doet als leep bestempeld wordt. Beetje meten met 2 maten ...

Onmiskenbaar blijft echter gewoon dat de goal valt na een foutieve beslissing van de scheids, had nederland die corner gehad was er veel meer mogelijk geweest en hadden we de penalty serie gehaald waarschijlijk (natuurlijk weet je het nooit zeker, maar de kans was vele vele malen groter) Liever tegen de verhouding in winnen met de lottoe die penaltys nemen is (hoe groot was die kans trouwens geweest gezien ons verleden ) dan dat je op zo`n zure manier een goal tegen krijgt..

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Godverkut, dit hád ons toernooi moeten worden!

Meer heb ik momenteel niet te zeggen....

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Trouwens...is it just me, of was die scheids nogal partijdig? Mafkees bleef maar fluiten, om gestoord van te worden en die rode kaart...wtf?

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Tja ik voel me zo kut omdat ik me op dit moment kutter voel ivm de manier waarop en de scheids, dan dat we verloren hebben. En dat is gewoon kut.

Snap je?

En het feit dat ik dit nooit meer mee ga maken.. En dat is verdomd lastig te accepteren at the moment.

12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    nou nou dat laatste is dan ook weer erg negatief.. Het heeft nu 32 jaar geduurd. Mag toch aannemen dat we er beide over +- nog is 32 jaar nog altijd bijzijn.. (Tenzij de aarde natuurlijk werkelijk vergaat in 2012 :+)

13. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
  14. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Er waren enorm veel dingen in het spel waar mensen geen kaarten kregen, maar dit zag de scheidsrechter dus enorm goed maar hij deed het zelf, hij zat met ze hand op hem, als hij dit niet gedaan had was hij er ook niet uit, ik vind het ze eigen schuld maar goed.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Dan ben ik 50 jaar ofzo.. Nu ben ik 20, dat is toch wel ff anders.

16. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook :p. Maar hey still there.. En hopelijk al eerder eindelijk af van deze nachtmerrie..

17. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    :'-( net thuis maar in mijn hoofd allang!!! @#$%^&*(*&^%$#@#$%^&*(

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wanneer is de volgende WK dan? Wie weet komen we weer zo ver.

19. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, dit gezeik is ook weer opgelost :+.

http://tinyurl.com/376lfrj Het leven is ook zo hard.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Blijft de vraag onbeantwoord waarom die Duitsland Servie ook goed had :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina