WK 2010 [Finale]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jul 2010.

?

Wordt Nederland wereldkampioen?

Peiling gesloten op 12 jul 2010.
  1. Ja!!!

81,5%
  2. Nee...

18,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Was dit nou een serieuze vraag?:x

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ja, want ik volg voetbal niet heel erg. Puur alleen een paar wedstrijden dit WK toen het spannend begon te worden. En ook vanwege wat iemand hier zei over dat dit nooit meer gaat gebeuren, dat hij dan wellicht niet meer leeft ofzo...ik begreep dat niet en vroeg me dus af wanneer de volgende WK was.

Vandaar.

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    WK is om de 4 jaar
    2012 EK in Polen/Oekraine
    2014 WK in Brazilie

:)

4. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    webb mag van mij een pijnlijke dood krijgen!!
    edit: en braafheid begrijp ik nog steeds niet! een gebleseerde Gio was nog beter!

Laatst bewerkt: 12 jul 2010
  5. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ook al volg je het niet, weten wanneer het WK is lijkt mij gewoon algemene kennis.:confused:

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Wat een @##%&%#@(*^$^ GODVERDOMME #%^$%&& TERING #%@^$% KUT $#!^$@% HOERENZOOI.....

Webb mag je opknopen aan de hoogste boom met de darmen van Iniesta... Wat een zielig triest kereltje is dat zeg....

7. Robben

Robben Guest

Vraag me af of Conquistador heel thuis gekomen is!

8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    doe even normaal mijn beste,had Robben maar een puntertje moeten plaatsen toen hij oog in oog met Casillas verscheen...

9. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Hahah true. Ben er wel echt goed ziek van. Iets wat ik niet gad verwacht. Als NL had verloren met 3-0 en van de mat was gespeeld of met strafschoppen had verloren had ik het ook veel minder erg gevonden. In de laatste 4 minuten van de verlenging verliezen door een gekke clutch en een verkeerd beoordeelde buitenspelbal is gewoon erg naar... Robben had er sowieso 1, misschien wel 2 in kunnen knallen. Heb sneijder ook weinig gezien btw. Ach ja, we mogen best trots zijn op onze jongens, maar als ik het zo goed bekijk is dit de laatste realistische keer dat we werelkampioen hadden kunnen worden. Maar zoals we weten is viermaal altijd scheepsrecht :+

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een onzin zeg. De schuld in de schoenen van Webb schuiven |:-

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    hier ben ik het met je eens,de niet gefloten fout toen Elia in een sandwich werd genomen,en vervolgens een vrije trap die als een doeltrap werd gegeven desondanks hij via de spaanse muur over de achterlijn devieerde...

Robben had zich beter laten vallen toen Puyol aan hem ging hangen bij zijn doorbraak,dat gegeven had de wedstrijd wel eens kunnen doen kantelen...

12. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Het was zonde, beide hadden mogen winnen en verliezen als je kijkt naar het spel, maar er zit toch wel een erg zuur randje aan dat de vorm van een scheidsrechter heeft, wat bezielde die gast?! Het is ook wel weer een beetje slap eigenlijks om te zeggen dat we, als de scheids goed gevloten had, hadden gewonnen, maar zoals ik al zei het blijft erg zuur, maar goed over 2 jaar weer EK en daarna 2 jaar weer WK. :)

Laatst bewerkt: 12 jul 2010
  13. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Ok, ok ok. De grensrechter dan :+

14. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    like doh, hij speelt bij Barcelona 8)

snap niet dat iedereen zit te huilen over die corner ... alsjeblieft een corner 8) Daarna is het gewoon een achterbal en iedereen stond weer op z'n plek.
    Robben had hem moeten maken, zulke kansen krijg je maar zelden (like 1x in de 32 jaar)

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
  16. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Pff ga het morgen wel kijken. Te moe om ook nog een discussie te voeren over het internet. Pshht. Trekt een lekker biertje open en zegt :b:

We zijn het er wel over eens dat het jammer is gok ik zo :+

17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Dat was nou nét het gegeven,géén corner ,géén achterbal,en bijgevolg stond iederéén nét niet op zijn plaats...

18. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    geen buitenspel dus :)
    en huilen om een corner gaat echt te ver :D

v.Persie zal denk ook terugkijken op een geslaagd toernooi 8)

Maar ik vind het helden en ga dinsdag op zeker naar Amsterdam om een welverdiend applaus te geven :thumbs:
    Hoorde in de auto terug dat er wel gewoon een tocht door de grachten kwam :)

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Zoals ik al zei heb ik staan janken als een kind. Vanaf de goal al.

Verschrikkelijk :'-(

20. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Pff het huilen stond me nader dan het lachen, maar de echte tranen heb ik binnen kunnen houden. Heb btw de situatie nog even teruggekeken en het is idd geen buitenspel (of miss een paar millimeter)

@ "kansloos gejammer": Ik heb het alleen in de kroeg gezien en iedereen was het er daar over eens dat het buitenspel was. Een pot voetbal in de kroeg kijken doe je ook voornamelijk voor de sfeer. Echt goed kijken doe je thuis op de bank. Wil sowieso de wedstrijd nog een keer terugzien. GODDAMMIT wat is het toch zonde als je er over nadenkt.... :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina