Echt balen dit zeg! Ik weet niet hoe ik dit moet verwerken... Als Nederland gewoon op een normale en terechte manier had verloren, was het kut, maar wel makkelijker denk ik.
Spanje was als verwacht de betere ploeg en het kreeg meer kansen. Maar Nederland kreeg met Robben ook 2 geweldige kansen. Die 1e MOET er gewoon in, maar hij faalt vanwege de zenuwen misschien, kan gebeuren. Maar de 2e keer is hij gewoon superdom dat hij niet valt, dan kan de scheidsrechter er echt niet om heen en is het gewoon rood voor Puyol. Iedereen kraakt Iniesta maar af dat hij valt om niks, maar de Nederlanders die daar om zeiken moeten dat niet erg vinden. Kijk wat het anti-vallen gedachte ons maar weer eens brengt! We moeten daar juist een voorbeeld aan nemen. Je kunt niet altijd winnen als je eerlijk speelt... Als Robben was opgegroeid in een land dat vallen en schwalbes respecteert had Robben waarschijnlijk wel gevallen en had Nederland wereldkampioen geworden!!!!
En uiteindelijk heeft de 100% corner dat een doeltrap was ons de nek om gedaan. Dat is gewoon supergenaaid van de scheids en kun je niks aan doen.
Men kan wel allemaal zeggen dat Nederland aanvallend moest voetballen, maar de Spanjaarden kunnen dat gewoon beter dan Nederland. Dus was het wachten op de counter gewoon het verstandigst. En als het 0-0 had gebleven konden we nog met penalties winnen.
En die erehaag vind ik echt stom. Zou ik alleen doen als je op een terechte manier verliest.
Laatst bewerkt: 12 jul 2010