WK 2010 [Finale]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jul 2010.

?

Wordt Nederland wereldkampioen?

Peiling gesloten op 12 jul 2010.
  1. Ja!!!

81,5%
  2. Nee...

18,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Respect voor de spelers dat ze een erehaag maakte voor de Spanjaarden.

2. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
  3. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0

hoerrrrrrrrrrrrrrrr :+

Is toch vrij normaal |:-

Overigens belachelijk dat Nl de bal terug gaf gisteren na het foutje van Casilias.

4. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    :lol:

5. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Wat een subjectief gelul dit. Heitinga verdiende de rode kaart. Van Bommel hoorde minimaal 8 gele kaarten te krijgen. De Jong is geestelijk niet helemaal honderd. En Robben hoorde volgens de regels zijn tweede gele kaart te krijgen. Ik vond de scheidsrechter ook niet goed, maar dit zijn toch wel een paar voorbeelden die ons tot de 116' minuut op de been hielden. Jammer dat we verloren. 1 hele grote kans gemist, maar Spanje ook. Ze zijn zeker de verdiende winnaar.

Laatst bewerkt: 12 jul 2010
  6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Vrij normaal?
    Zie jij het iedere wedstrijd dan?

7. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    -Finales WK
    -Finales EK
    -Finales CL
    -Finales EL
    :thumbs:

8. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Echt balen dit zeg! Ik weet niet hoe ik dit moet verwerken... Als Nederland gewoon op een normale en terechte manier had verloren, was het kut, maar wel makkelijker denk ik.

Spanje was als verwacht de betere ploeg en het kreeg meer kansen. Maar Nederland kreeg met Robben ook 2 geweldige kansen. Die 1e MOET er gewoon in, maar hij faalt vanwege de zenuwen misschien, kan gebeuren. Maar de 2e keer is hij gewoon superdom dat hij niet valt, dan kan de scheidsrechter er echt niet om heen en is het gewoon rood voor Puyol. Iedereen kraakt Iniesta maar af dat hij valt om niks, maar de Nederlanders die daar om zeiken moeten dat niet erg vinden. Kijk wat het anti-vallen gedachte ons maar weer eens brengt!:emo: We moeten daar juist een voorbeeld aan nemen. Je kunt niet altijd winnen als je eerlijk speelt... Als Robben was opgegroeid in een land dat vallen en schwalbes respecteert had Robben waarschijnlijk wel gevallen en had Nederland wereldkampioen geworden!!!!

En uiteindelijk heeft de 100% corner dat een doeltrap was ons de nek om gedaan.:'-( Dat is gewoon supergenaaid van de scheids en kun je niks aan doen.

Men kan wel allemaal zeggen dat Nederland aanvallend moest voetballen, maar de Spanjaarden kunnen dat gewoon beter dan Nederland. Dus was het wachten op de counter gewoon het verstandigst. En als het 0-0 had gebleven konden we nog met penalties winnen.

En die erehaag vind ik echt stom. Zou ik alleen doen als je op een terechte manier verliest.

9. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Dus wij hebben niet verdiend verloren van de Spanjaarden? Wat een gelul zeg =(. Ik vind het ook jammer, maar ik blijf wel realistisch.

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Waar de fuck komt al die negativiteit vandaan???

Natuurlijk, er waren een paar domme overtredingen, maar is dat nou het enige wat opvalt in deze finale? Waarom heeft niemand het over de spanjaarden, die iedere keer gingen liggen als er ook maar iemand 1 meter in de buurt kwam, of over de cruciale fout van de scheidsrechter? Nee, alleen maar negativiteit naar Oranje.

11. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Zal toch een rondvaart komen voor Oranje.

beetje onzinnig, we hebben verloren en zijn tweede -> goede reden voor een feestje :emo:

Ik vermoed dat er 147 mensen opgepakt gaan worden vanwege rellen aankomende dinsdag, wat jullie?

12. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Het verbaast me al dat er gisteravond op Museumplein niks gebeurd is.

13. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk wel. Volgens de media is er ook niks gebeurd in Eindhoven terwijl er 5 minuten na de wedstrijd zo'n 30 man op de vuist ging op het Stadhuisplein. Geen idee waarom :emo:

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Begrijpend lezen is ook een kunst he.. Ik zeg meermaals dat wij genoeg kaarten verdiend hebben, en dat de actie van de jong mongolisch was..

Heitinga verdiende in die situatie de 2e gele kaart trouwens niet, er gebeurd vrijwel niets. Helemaal niet als je ziet wat puyol vervolgens doet bij robben. Dit was net zo hard geel geweest en dus ook rood.

Iniesta had met die heupzwaai op van bommel ook rood mogen krijgen.. vrijwel elke interventie van nederland hoe nihil ook om de bal af te pakken werd afgefloten (iets waar Van Gaal van te voren al voor waarschuwde, of is dat dan ook subjectief ?).

Maargoed prima dan ben ik subjectief, bevind ik me in goed gezelschap met mensen als van Gaal.. (note: ben geen fan van Gaal, maar hij heeft wel meer verstand van voetbal in zijn kleine teen dan iederen hier bij elkaar..)

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Maar je verliest er wél een wedstrijd door. Het was een corner en niet een sprint naar de goal van NL. Zo jammer dat de man dat niet zag. Zo ontzettend jammer.

Verder vind ik wel dat Spanje beter was en snap ik ook dat we er nog een paar rode kaarten bij hadden kunnen hebben, maar damn, had gewoon die corner gegeven.:'-(

16. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    'We hebben verloren van Spanje, kom we gaan vechten met mede supporters.' Een andere reden kan ik mij niet bedenken?

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Nederland ging niet voor goud maar voor geel :+

18. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik snapte trouwens niet waarom Edson erin kwam. Tering hij speelt nooit bij Celtic en opeens op de meest cruciale moment wordt nou net hij ingebracht. :{

19. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, als het nou tegen supporters van Spanje was, dan snap ik het wel . maar zoiets zou toch moeten zorgen voor saamhorigheid :emo:

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Van Bronckhorst was geblesseerd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina