WK 2014, Voorbeschouwing

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 12 jul 2010.

?

Moet Bert van Marwijk blijven, of opstappen?

1. Blijven!

172 stem(men)
    90,5%
  2. Opstappen...

18 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nou weer niet dus.:mad:

Nog even een thread voor de nabespreking en een nieuwe enquete.
    Moet van Marwijk doorgaan vinden jullie?

En natuurlijk pakken we de discussie over de arbitrage ook weer op. Damn wat had ik graag een corner gezien, of gewoon een goal van Robben. Die ballen maakt hij 9 van de 10 keer wél! :'-(

Jammer ook dat niet mooi voetbal blijft plakken na de finale, maar beelden zoals deze:

2. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Blijven. Van Marwijk is de beste trainer die we kunnen hebben. 10x beter dan Van Basten.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Weg met die man, het landverraad heeft lang genoeg geduurd. Doe maar weer mooi spel.

4. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Blijven!
    Heeft nog een contract voor 2 jaar dus laat hem afscheid nemen met de EK 2012 titel! Sowieso laat hem lekker bouwen aan het elftal, zonde om hem nu alweer afscheid van hem te nemen.
    Aan de andere kant: hij is al wereldkampioen klaverjassen :emo:

@ Shin: hoezo landverraad :emo:

Laatst bewerkt: 12 jul 2010
  5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik mis in de Enquete de optie "Dat moet hij lekker zelf weten"

hij mag van mij blijven maar als er een mooie club komt zou ik het niet erg vinden als hij vertrekt.

En dan lekker Rijkaard terug als bondscoach, die was in 2000 ook heel dichtbij (en met beter voetbal). Die doet het in turkije niet zo goed toch? misschien willen ze hem wel ruilen tegen bert :+

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Echt :emo: dat je dat nu zegt. Als we hadden gewonnen was die man zeker weten een held geweest in jouw ogen.

Maar ik denk niet dat we de schuld bij Bert moeten leggen.

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Landverraad :lol:, some people...

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ga terug naar je eigen land denk ik dan. :cool:

Van mij mag die blijven. Een beheerste en duidelijke coach met een goede visie. Finale werd alleen ontsierd door de scheids en schwalbes. Nederland kan dan nog zo professioneel zijn, maar op een gegeven moment kun je je dan niet meer inhouden. Die dropkick van de Jong is gewoon baas. Maakt het verlies wat beter te verdragen.

Bert, waarom ben je mijn schoonvader niet. :+:thumbs:

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Een held niet. Maar ik had het wel door de vingers gezien, al zag ik er dan ook tegenop om weer 2 jaar door te gaan met dit spel. Zoals ik zei, ik tolereer resultaatvoetbal als je daar ook daadwerkelijk resultaat mee haalt. Nu heb je helemaal niets. En dat kansloze geschop in de finale, laten we daar al helemaal niet over beginnen.

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Bert heeft er IMO wel voor gezorgd dat er het hele WK rust werd behouden, wat ik een groot compliment vind.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee maar ik snap de emotie van Shin wel, resultaat voetbal zonder resultaat laat wel een heel leeg gevoel achter. 2 jaar geleden kon je tenminste achteraf nog genieten van de eerste 2 wedstrijden , nu blijft er eigenlijk niets over dan een 2e plaats behaald met vechtvoetbal?

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Bert een beetje laf. Hij had van Persie allang moeten wisselen, die heeft geen wedstrijd laten zien waarom juist hij in de spits moet staan, maar Bertje hield lekker de hand boven het hoofd van van Persie.

Zie alweer een negatieve comment over van Basten staan, maar juist hij heeft dit team bij elkaar gezet (muv van Bommel), Bert heeft er weinig aan gesleuteld en eigenlijk de beste spits thuis gelaten.

Ik hoop zelf dat Rijkaard het weer wilt doen, die heeft het al eens eerder goed gedaan.

13. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Doe Cocu of F. de Boer maar :+

Sowieso is het niet de schuld van Bert. Spanje was gewoon beter klaar. De voorbereiding was prima, de selectie was (op een uitzondering daar gelaten) uitstekend en topfit alleen sommige speler konden niet hun gebruikelijke niveau halen...

Overigens, snapte jullie de wissel van Kuyt? Snap wel dat hij meer snelheid wil met Elia maar als iemand zich heeft bewezen dit Wk is het Kuyt wel.

Over van Basten: Elke bondscoach had dat elftal bij elkaar gebracht ten tijde van v. Basten. Ik vind het iets teveel van het goede om hem daar credits voor te geven.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het was echt belachelijk wat we gisteren hebben laten zien, hoor. De Jong zijn overtreding was exemplarisch. Spanje heeft uiteindelijk gewoon terecht gewonnen. Mijn boosheid en teleurstelling hebben inmiddels ook deels plaatsgemaakt voor schaamte.

Ik wil nog even terug komen op Iniesta. De man had geel moeten krijgen voor zijn actie jegens Van Bommel. De tweede kaart voor Heitinga moet je niet op zijn bord schuiven. Hij voelde een hand trekken aan zijn schouder en ging makkelijk naar de grond. Dat Webb dat zwaar genoeg vind voor een tweede gele kaart is handig uitgelokt door Iniesta, maar uiteindelijk de beslissing van de scheids. Het was immers ook geen schwalbe. We moeten ook vooral niet vergeten dat jongens zoals Robben en Van Persie geneigd zijn om erg makkelijk naar de grond te gaan. Van Persie heeft ook eens in een interview uitgelegd dat hij in een dergelijke situatie ook gras zou gaan happen. Dat vond hij meer dan logisch en heel wat anders dan een schwalbe. Heeft hij gelijk in. Omdat wij zelf ook dat soort spelers hebben is het hypocriet om daar over te gaan mekkeren.

15. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Hahaha ik kom net mijn bed uit, lekker heel de avond doorgefeest met een groep Spanjaarden. Trouwens wat was Nederland aan het schoppen zeg!

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Ja, Bert zal echt hebben gezegd dat ze die Spanjaarden het ziekenhuis in moesten schoppen. :emo:

De schuld ligt gewoon bij de spelers en een heel klein beetje bij de FIFA/scheids.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik snapte die wissel wel maar hij pakte totaal verkeerd uit, Elia slaagde er totaal niet in om ramos in de verdediging te drukken.

Dus achteraf had Kuyt beter kunnen blijven staan maar dat is makkelijk praten natuurlijk :+ Het was in ieder geval wel aanvallend gewisseld, daar ben ik op zich wel voor.

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gefeli Conq. Hoop dat je een mooie nacht hebt gehad.

Wij niet. ;)

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Van mij mag Van Marwijk ook blijven, hoewel ik liever zie dat Van Gaal het nog een keertje probeert.

20. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik snapte niet waarom hij zoveel geloof in van Persie had, die gozer had heel het toernooi al niks gepresteerd. Mja hij kan een wedstrijd beslissen met een actie, maar hij is totaal niet in vorm.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina