WK 2014, Voorbeschouwing

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 12 jul 2010.

?

Moet Bert van Marwijk blijven, of opstappen?

1. Blijven!

172 stem(men)
    90,5%
  2. Opstappen...

18 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
  2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Inderdaad zeg, had verwacht dat hij in de rust wel werd gewisseld met Huntelaar ofzo..

3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb zeker een goede avond gehad met feesten haha. Jullie ook gefeliciteerd met de 2e plaats, wat absoluut ook een goede prestatie is. Ookal voelt het niet zo aan op het moment.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd werd helemaal gek dat die hem erin liet staan.

5. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik zou Huntelaar hebben gebracht. Ook al was ik eerder een groot fan van v. Persie -> het is geen ' echte' spits itt Huntelaar. Dat is me tijdens dit WK wel opgevallen...

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Dat vind ik inderdaad de enige grote fout van Bertje. Waarom niet gewoon Huntelaar in de punt? Van Persie speelt het hele toernooi al als een zak stront...

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Volgens mij het understatement van dit jaar..:'-(

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat vind ik nou ook. We hadden maar 1 echte spits bij ons en die heeft geen enkele kans gekregen. De wedstrijd vroeg erom, een echte spits. van Persie was hopeloos uit vorm en kon gewoon niets presteren dit toernooi. Ik vind het nog altijd een geweldige voetballer, maar hij kon het nu niet brengen. Dan moet je het teambelang boven dat van de speler gaan plaatsen. We hadden meer aan Huntelaar gehad, dat is dan jammer voor van Persie. Maar zo mocht het niet zijn, hij bleef vertrouwen houden, maar hij heeft het nooit in kunnen lossen.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.762
    Conq, ik hoop dat je weet dat we ondertussen al 3 keer tweede zijn geworden?

Konden jullie niet een WK wachten, want gezien de geschiedenis zijn wij eigenlijk eerder aan de beurt. :+

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Pfff, wat een kut finale! De sfeer in het begin op Museumplein was top, en de wedstrijd werd met veel spanning bekeken. Man man man, wat had Robben dé kans om te scoren zeg. Ik kan het nog steeds niet geloven dat hij die miste. Jammer dat ik sommige delen van de wedstrijd niet heb kunnen zien omdat er mensen voor me stonden die een kop langer waren of iets droegen waardoor ze langer waren. En waarom Van Persie er zolang in laten? Waarom geen Huntelaar brengen? Wat ik vooral niet begreep was de wissel Braafheid voor Van Bronckhorst. Oké, misschien was hij helemaal moe, maar dan nog? Hij staat z'n mannetje in de verdediging. En dan krijg je dit:

http://nos.nl/wk2010/video/171369-iniesta-beslist-wkfinale.html

Let op het moment dat Iniesta een hakje geeft en vervolgens de ruimte inloopt aan de rechterkant. Niemand die met hem meegaat, en let dan op Braafheid, hij gaat als de bal naar de 16 wordt gespeeld stilstaan! Stilstaan! Wat een oetlul is het toch.

En dat moment dat Nederland een corner door Sneijder had moeten krijgen, dat was uit die vrije trap toch? Die werd van richting verandert. Ik had het niet echt goed gezien.

En dan nog de actie van Elia, hij speelde 2 spelers van Spanje voorbij (de bal ging al tussen hun door) en toen zetten zij beiden een hard blok, dat is toch gewoon een overtreding??

Pff, en dan was ik nog pas om 04:30 thuis, moest een taxi nemen vanaf Haarlem want er reden geen treinen of bussen meer. In Amsterdam was het al helemaal een chaos. Één keer een nitraat midden in een groep afgestoken, een paar allochtonen die het nodig vonden om twee autoruiten in te slaan en veel ruzie in de McDonalds. 8)

Jammer dit, erg jammer. Maar toch ben ik trots op Nederland dat ze de finale hebben bereikt, trots op van Marwijk, hij moet zeker blijven.

12. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Enigszins mee eens... NL schopte wel wat veel maar waar NL soms een vrije trap tegen kreeg voor een overtreding, kreeg Spanje voor een soortgelijk vergrijp geen overtreding tegen.

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Conq, gefeliciteerd!

Hoop dat wij het zelf ook nog eens mogen meemaken. Dit was een unieke kans, want we hebben een relatief makkelijke weg naar de finale gehad.

Denemarken - Japan - Kameroen - Slowakije - Brazilië - Uruguay.

Zo'n weg naar de finale krijg je niet snel.

Maar wat nou als Sneijder, V.Persie, Robben, Kuyt en V/d Vaart te oud zijn over een paar jaar. Staan de opvolgers al klaar? Kan me zo 1,2,3 niet echt iemand bedenken die het niveau kan overpakken. Misschien ook nog wel te vroeg om daarover te gaan nadenken, maar ben toch benieuwd wat de talentjes zijn op het moment.

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    En weg was Oranje XBW Skin.. :mad:

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Indeed, is wel weer ff wennen..

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dit ziet er nu imo best lelijk uit, zeker ff wennen ja.

17. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Dat doet pijn aan mn ogen dat groen8)
    en waarom deze poll? Het is toch duidelijk dat bert moet blijven. Want wie gaat het anders overnemen?

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.762
    Cruijff. :+

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Er zijn anders ook een hoop mensen die het wel hebben gehad met dat zakelijke en degelijke voetbal. Ik wil ook het mooie spel weer terug.

Nou zal dat misschien niet voor 100% aan bert liggen, maar wel voor een deel.

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Marcel Bout, geen discussie over mogelijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina