WK 2014, Voorbeschouwing

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 12 jul 2010.

?

Moet Bert van Marwijk blijven, of opstappen?

1. Blijven!

172 stem(men)
    90,5%
  2. Opstappen...

18 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Met mooi voetbal zijn we anders evenver gekomen als met lelijk voetbal.

2. Robben

Robben Guest

Denk het niet, hadden we waarschijnlijk tegen Brazilie verloren.

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik jank niet hoor, vind het erg knap dat ze zo ver zijn gekomen en ben er ook erg blij mee. Je kan alleen niet ontkennen dat we enorm veel geluk hebben gehad en weinig zelf gecreëerd.

Laatst bewerkt: 12 jul 2010
  4. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Goede column van Nico Dijkshoorn

5. Xbox.exe

Xbox.exe Nu even serieus

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. Eigenlijk waren alleen Brazilië en Spanje een moeilijke tegenstander, en dan win je tegen Brazilië door goed voetbal in de 2e helft, maar dat heb ik in de finale niet gezien. Ik denk zelf dat je gewoon het mooie voetbal moet combineren met het voetbal dat we nu hebben laten zien en dan kan je ver komen op het EK van 2012 (vu)

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind Nico DA BOMB! Ik ga altijd helemaal stuk, gweldig. Ook nu is het weer geweldig en toch ook weer zo waar. De manier waarop hij het kan vertellen is ronduit briljant.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Prachtig (vu)

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Pf ik zit nog even te kijken op NOS naar de finale.. Dat van die corner was dus achterlijk omdat daar helemaal geen Spaanse aanval uit kwam!

Wat me wel opviel is dat Braafheid er niet 100% uitzag bij die goal.. Eerst werkt die half weg met buitenkantje voet, en daarna gaat hij dodelijk compleet waanzinnig achter de bal aanrennen en loopt zo uit de organisatie.. Dikke fout!!!

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Erg mooi omschreven.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Klopt. Zag het net ook. Het was me overigens allang duidelijk dat veel mensen alleen maar op zoek zijn naar dingen om anderen de schuld van te geven. Nederland heeft nota bene nog een aanval opgezet na die niet gegeven corner |:-

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Geniaal. Zo waar ook.

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zag het ook. Maar hoe kijk je tegen die opmerkingen aan dat het eerder in die aanval buiten spel zou zijn? Ik kon dat moeilijk zien.

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    In die analyse van de NOS zie je dat bij de eerste pass Iniesta gelijk staat met de verdediging en de tweede keer dus inderdaad duidelijk niet buitenspel staat.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik dacht serieus ook dat het buitenspel was, maar de replays bewijzen overduidelijk het tegendeel. Geen buitenspel.
    Tja dan heb je geen houvast meer. Eigen schuld...

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hmm als je het nog een keer ziet wordt het idd duidelijker dat Robben die bal er gewoon in had moeten prakken en dat we niet te lang moeten stil staan bij beslissingen van Webb..

Het is gewoon jammer. Wéér net niet.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Wat ik trouwens wel schitterend vond: na de ceremonie op de tribune liepen de Spanjaarden terug naar het veld door een erehaag van Nederlandse spelers.. Iedereen gaf handjes, en opeens staat daar van Bommel met z'n handen over elkaar haha :lol:

En Robben had gewoon moeten vallen toen die Puyol voelde.. Charles had al geel, dus het was sowieso rood geweest (als Webb hem al in 1x had kunnen geven). Zonde zonde zonde zonde :'-(

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, Robben was onze gevaarlijkste speler maar heeft tegelijkertijd alles fout gedaan wat je maar fout kan doen. Hij ligt altijd te dweilen op de grond; móet ie een keer gaan liggen, blijft ie doorlopen en mist verdomme ook nog die enorme kans. Wat een geitenneuker.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Robben speelde gewoon slecht, elke keer weer proberen 3 man te passeren wat natuurlijk telkens faalde.. Geef dan gewoon die fucking bal af blind kaal kut paard!

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Vond Robben érg goed bij Bayern, en verwachte daarom ook veel van hem. Jammer dat hij het niet waar heeft kunnen maken.

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Jongens, het is niet Robben zijn schuld. Natuurlijk, het is klote dat ie die twee grote kansen niet weet te benutten. Doet ie niet expres. Natuurlijk is hij blind en gaat hij veelal voor eigen succes. Maar zonder hem zijn we een heel stuk minder gevaarlijk en hadden we geen enkele kans gehad. Hij was met afstand de beste speler van Oranje in de finale. Als er al gevaar kwam, dan kwam het van hem en van hem alleen.

Ik denk dat het grootste probleem van Persie was. Hij heeft gefaald als spits en heeft teveel tijd en kansen gehad van van Marwijk. Huntelaar had er moeten staan, daar ben ik van overtuigd. We hadden een echte spits nodig en die hadden. Die gast scheen op de training elke bal in de kruising te schieten maar hij kreeg gewoon de kans niet. Het is prima als je vasthoudt aan je lijn zoals van Marwijk graag doet, maar zodra het belang van een speler voor het teambelang komt te staan ben je fout bezig.

Neemt niet weg dat Robben een oetlul is natuurlijk omdat ie had moeten gaan liggen of moeten scoren haha.

Laatst bewerkt: 12 jul 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina