WK 2014, Voorbeschouwing

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 12 jul 2010.

?

Moet Bert van Marwijk blijven, of opstappen?

1. Blijven!

172 stem(men)
    90,5%
  2. Opstappen...

18 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Precies. Is het trouwens iemand opgevallen dat Spanje na de groespronde uitsluitend met 1-0 heeft gewonnen? Nou wat fantastisch zeg :p.

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Toen ik wakker werd en ik de tv aanzette stond deze vanzelfsprekend nog op Nederland 1. Toevallig gingen ze net de hele wedstrijd herhalen en kon ik het wat beter zien dan de nacht ervoor in de kroeg. Ik keek eigenlijk alleen naar Webb, en kan zeggen dat hij wat desastreuze fouten heeft gemaakt maar ook Spanje enkele keren aardig benadeeld heeft.

Pech

- Eerste gele kaart voor Heitinga was twijfelachtig
    - Eerste gele kaart voor van Bronckhorst was heel erg overdreven
    - Vrije trap van Sneijder wordt door de muur én de keeper geraakt maar het wordt een doeltrap.
    - Een halve minuut later verdiend Elia een vrije trap maar aangezien hij in tegenstelling tot alle andere spelers niet gaat liggen maar blijft stilstaan krijgt hij geen vrije trap, de counter die hieruit valt is een goal.
    - De eerste gele kaart van Heitinga had direct gevolgd moeten worden door een gele kaart van Iniesta maar hij kwam ermee weg.
    - Buitenspel was een groot twijfelgeval. Eigenlijk stond Iniesta op één lijn en krijgt een aanvaller altijd voordeel maar dit wordt nooit door grensrechters gehanteerd. Als de bal niet werd geblokt door Mathijssen maar over hem heen meteen al bij Iniesta was terecht gekomen zou er voor buitenspel gevlagd worden maar bij twijfel en een bal die niet aankomt liet hij hem omlaag.

Geluk

- De Jong had meteen rood moeten krijgen maar dat durfde Webb niet.
    - Veel scheidsrechters hadden Villa een strafschop gegeven, maar omdat hij door het gezeur van Robben aan zijn beslissing ervoor twijfelde deed hij het niet.
    - Een overtreffende trap als Ivanovic had van Persie zijn 2de gele kaart gegeven voor het doorgaan bij buitenspel en op de paal schieten.
    - Robben had toen Nederland met 10 man speelde maar wel op 0-0 stond zijn 2de gele kaart moeten krijgen voor het doorspelen. Bij zo'n scenario is tijdrekken logisch en hij gebruikte als excuus dat hij het fluitje door de vuvuzela's niet hoorde maar je zag hem duidelijk stoppen en toen nog schieten.

Als Robben bij zijn 2de grote kans ging liggen had Puyol zijn 2de gele kaart gekregen en had Nederland het zomaar kunnen gaan maken. Robben ging alleen niet liggen omdat hij te gretig was, daarnaast had hij in zijn tijd bij Chelsea bekend als een schwalbekoning en werd dit allerminst gerespecteers. Webb is natuurlijk scheidsrechter in Engeland en dit heeft bij Robben kunnen meespelen..

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vind ik overigens zo ontzettend dom , die acties van Van Persie en Robben. Dan heb je al geel en dan ga je nog even die actie maken en scoren, dan heb je echt het iq van een goudvis.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Tja jij zegt dat die goal pech is, ik zeg, barslecht verdedigt door Braafheid. Misschien moet je het daarvoor nog eens zien.

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Tuurlijk is het ook een fout, maar ik heb het alleen maar over de arbitrale beslissingen zoals ik al zei. En het is een twijfelachtige beslissing waar ik snapte dat er niet werd gevlagd, deze redenen doen niet aan over het inhoudelijk spel van Ned en Spanje.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je ligt er tegen Spanje ook uit als je aanvalt in de 1/8e finale. Maakt echt geen fluit uit. Denk dat je met dit resultaatvoetbal nog eerder resultaat behaalt.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik zei dat Spanje niet meer dan 1 goal zal maken tegen Nederland. Dus mijn voorspelling was wel gedeeltelijk goed. Wist ik veel dat Robben z'n kansen niet zou benutten, v Persie er weer niks van bakte en Kuijt werd gewisseld. 8)

Anders had ik gewoon gelijk gekregen en waren we kampioen :mad:

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dit jaar hadden we in de competitie 99 punten.

9. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
  10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ben jij een beetje traag? 8)

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee nu krijgen we deze discussie weer..

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hij wil weer even discussieren vermoed ik. :+

13. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, sorry. Zie het voor het eerst. Ben al weg. 8)

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hij is al is eerder langsgeweest, de mensen die vinden dat je we en ons kan gebruiken bij je club en de mensen die vinden dat je dat niet mag zeggen:+

Was erg vermoeiend ja.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Maar niet zo erg als de discussie hoe je als Nederlander voor Barca/Inter/etc kunt zijn :+

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zijn toch ook mooie clubs?

Weet zeker dat als m'n pa voor een buitenlandse club zou zijn dat ik daar ook voor zou zijn.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    sssssssssssht voordat Nera/Pascal dit lezen:+!

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    bwwaahhh

Let niet op mij. :9

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Fabje heeft dus de VI-WKpoule gewonnen! HELD!!

Nu moeten we er nog achterkomen wie het is..

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik gebruik het woord "we" en het hele gezeur komt weer boven drijven.

Ik ben verdomme nog tweede geworden ook. 8)

EDIT: Fabje, gefeli trouwens voor wat het waard is. Toch wel leuk, winnen in een poule met 54 man.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina