WK 2014, Voorbeschouwing

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 12 jul 2010.

?

Moet Bert van Marwijk blijven, of opstappen?

1. Blijven!

172 stem(men)
    90,5%
  2. Opstappen...

18 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zijn overtredingen zijn lomp, maar zeker niet onnodig. Hij laat gewoon graag, vaak in de beginfase, zien dat hij de baas is. Jammer genoeg lukte dit niet bij Iniesta, want die vent bleef maar huilen elke keer als hij bijna (:emo:) of licht geraakt werd.

Maarja, Iniesta had inderdaad toch al rood moeten krijgen voor die na-beuk op Bommel.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Spanje maakt dmv. schwalbes, gejank om kaarten enzovoort de wedstrijden kapot. Vind ik zelf nog vele malen 'lelijker' dan het resultaatvoetbal van Oranje.

3. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Enige Spanjaard die echt zo speelde was Iniesta. Voor de rest viel dat allemaal wel mee. Die overtreding van De Jong vind ik trouwens 100x erger dan die heupworp van Iniesta.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt ook zeker, zou het ook een vreselijke overtreding vinden als ik niet ook zou vinden dat de Spanjaarden (Iniesta, Xavi, Ramos) er om vroegen, hekel aan die spelers. Sneu voor Alonso.

5. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Ik heb al tijden genoten van de Jong. Ik zeg het gewoon eerlijk. Weet je nou wat ik zo mooi vind van Nigel? Het is een bikkel, strijdlustig en iemand die nooit zijn eigen team laat stikken. Als ik kijk hoe van Persie over het veld loopt te hakkelen, en de Jong loopt te sprinten en af een toe een tik uitdeelt. Respect voor Nigel echt RESPECT! Maar dat is mijn mening. Ik hou gewoon eenmaal van zulke voetballers. Neemt niet weg dat het wel een overdreven trap was. Dat is gewoon zo!

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    :):

:):

Nou ik denk dat als je met die 36 landen in een competitie had gezeten je NOOIT 2e was geworden :emo:. We hebben gewoon zo'n beetje de makkelijkste weg afgelegd die er is BEHALVE dus Brazilië verslaan (die trouwens ook niet "braziliaans goed" speelden)... Dus dat "prestatie opzich" :lol:

Dat is hetzelfde als Twente oid op weg naar de beker; FC Zeeland, fc oss, Veendam, "PSV" (als enige grote) en FC Staphorst verslaat, vervolgens 2e wordt en het dan "een prestatie opzich" is dat ze 2e zijn geworden :lol: feestjuhh

Idd volgens mij maakt "oranjeliefde" sommigen blind ;)

Laatst bewerkt: 13 jul 2010
  7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben bij dat ik nu ook wat andere verhalen hoor rond die actie van De Jong. Dat als geniaal bestempelen en zoals Goiz er een avatar van maken is belachelijk. Dat soort dingen horen niet op een voetbalveld thuis. We zitten niet naar een wedstrijdje K1 te kijken.

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    de Jong is gewoon een zwakke speler. Die veel te vaak de meest domme overtredingen maakt. Stel je voor dat hij rood had gehad na 10 minuten. Dan naai je mooi ff heel je land in de finale van het WK. Voortaan zou ik graag van der Vaart zien in plaats van de Jong. Spelen we wat meer aanvallend en hebben we die koekenbakker er ook niet meer bij.
    van Bommel is veel nuttiger en slimmer in zijn spel. de Jong is gewoon dom.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ach, in het veld is het verwerpelijk, maar je moet er achteraf ook wel weer om kunnen lachen vind ik. En dan doel ik op Goiz z'n avatar.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dan hoop ik maar dat het op die manier is bedoeld. En dus niet omdat het een "geniaal moment" zou zijn.

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Idd een geintje moet kunnen.

-edit-
    En als hij het een geniaal moment vind, mag dat toch?

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik vind het raar dat mensen zeggen dat wij behalve Brazilië, een makkelijke weg richting de finale hebben gehad. Mensen die dat zeggen kijken naar de naam van het land en niet de prestaties. Landen als Uruguay, Ghana, en weet ik veel wie nog meer hebben het gewoon goed gedaan en speelde gewoon sterk!

13. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt hier een beetje gelijk, maar toch heb ik Iniesta bij Barcelona en eerdere wedstrijden van Spanje echt niet zo zien huilen als tegen Nederland.

Het komt van beide kanten, je vraagt erom dat Spanje je gaat uitlokken als je meteen met dit soort overtredingen komt. En waar was nou die volwassenheid van de spelers waar ze de afgelopen 2 maanden zo vol lof over waren? Toch als het er op aan komt, lukt het weer niet door de arrogantie/prikkelbaarheid van Nederlandse spelers.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Los daarvan waren er maar drie echt sterke landen in mijn ogen: Spanje, Brazilië en in mindere mate Duitsland. De rest was allemaal zéker een niveau minder dan Nederland. We hebben Brazilië uitgeschakeld, dus ik vind het een vrij logisch gevolg dat Spanje na het elimineren van Duitsland onze tegenstander was in de finale. En Spanje, tsja, is nou eenmaal sterker.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Tuurlijk bewonder ik de strijdlust van Nigel en vind ik zijn gedrevenheid noemenswaardig. Maar soms verliest ie gewoon z'n hoofd.
    Kun jij gaan zeggen dat ie z'n team niet laat stikken, maar als die gewoon rood had gehad hadden we de verlenging geeneens gehaald.
    Soms heeft die kortsluiting, en als dat gebeurd helpt ie zijn team JUIST niet, hij benadeelt ons dan alleen.

Snap niet dat sommige mensen dat niet inzien, maar ik gok zo dat het mensen zijn die zelf niet wekelijks op het veld staan...

16. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    En als hij rood krijgt, dan staan Nederland met 10 man. Is dat niet 'je team laten stikken'?

17. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Hoop frustratie bij Siemenn en anderen, get over it je verandert het toch niet. Trouwens dat van de Jong geniaal noemen, hoe ziek ben je in je hoofd?

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Totdat zo'n overtreding op Nederland word gemaakt. Dan is het opeens niet meer leuk....

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dit topic mag nu wel van de sticky af. :)

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Het is wel echt zwaar kansloos dat het Nederlands elftal nu zo slecht in het daglicht staat, alleen omdat ze 1 wedstrijd gewoon aan de ruwe kant hadden gespeeld. Als ze hadden gewonnen was het waarschijnlijk een heel ander verhaal geweest.

En de Jong is een goede speler, alleen die ninjakick overtreding had gewoon rood moeten krijgen. Het lijkt me trouwens sterk als ie dat met opzet deed. Er was geen enkele reden om dat te doen. Behalve om bij de bal te komen. En die andere gast liep net op hem in, kan gebeuren, maar had ie wel aan moeten zien komen. Omdat hij die fout maakte is hij niet meteen een slechte speler, maar onbegrijpelijk dat ie geen rood kreeg.

Ook onbegrijpelijk dat de scheidsrechters niks kunnen terugkijken om te beoordelen. Want die gasten maken zoveel fouten! Het is echt niet te geloven. Ze moeten gewoon de beelden terug kunnen kijken, dan is er vaak geen twijfel mogelijk, en is er gerechtigheid in het spel. Die ouwe balzak die nu de leiding heeft over FIFA moet gewoon opdonderen, en dan hopen op een wat moderner iemand.

Maargoed, de beste ploeg (in de finale *)) heeft gewonnen. Dus niet zeiken.

Laatst bewerkt: 13 jul 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina