De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zie je het dan voor je? Iniesta gaat dan rechtsbuiten en Pedro op de bank? Of Busquets op de bank?

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoezo kopen ze alles, vind het opzich wel meevallen hoor. Wat voor 'grote aankopen' hebben ze nou gedaan eigenlijk? Valt toch wel mee?

Dit jaar alleen Villa, en ze hebben Yaya Touré verkocht. En misschien gaan ze Ibrahimovic ook verkopen. Voor de rest zijn het meestal gewoon jonge talentjes of spelers uit de eigen opleiding toch?

Zou het zelf erg leuk vinden als Fabregas (en Torres) zou komen.

Snap niet wat men in Busquets ziet, vind het zelf niet echt een goede voetballer ofzo. Of zie ik dat gewoon nooit? :+

Goeie acteur is het wel.

Laatst bewerkt: 13 jul 2010
  3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Double post, sorry.

4. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Busquets wordt dus na een jaar al afgeschreven. Want ik neem aan dat je Fabregas alleen haalt als onomstreden basisspeler. Zo niet, dan ben je wat mij betreft laag bezig. Je gaat niet de absolute sterspeler van Arsenal wegkopen als roulatiespeler.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Natuurlijk niet, zou het ook wel logisch vinden.

Maar kan iemand mij uitleggen wat er goed is aan Busquets? Waarom hij serieus een basisplaats heeft boven Fabregas bij Spanje? En boven Yaya Touré bij Barcelona? :lol:

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Net als bij Henry bedoel je ? :+

7. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    1-0 voor Emmen. Het hoorde eigenlijk 3-1 voor Twente te staan. 3 kansen gemist door respectivelijk Janko, Wisgerhof, en Janko nog een keer met een onterecht afgekeurde buitenspel goal. Leuk duel, het ligt helemaal open.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zijn twee verschillende middenvelders die je totaal niet kan vergelijken. Busquets speelt zowat een paar meter voor de verdediging en is gewoon een zware verdedigende middenvelder. Fabregas is een aanvallende middenvelder. Als je Fabregas in de basis zou zetten bij Spanje dan heb je dus 3 aanvallende gerichte middenvelders. Neemt niet weg dat ik liever Cesc in de basis zag inplaats van Alonso.

Wat Busquets bij Barça doet? Zelfde als wat hij bij Spanje doet. Waarom hij boven Yaya werd verkozen dit seizoen? vraag het aan Pep. Yaya was en is een ongelofelijke baas, maar vond Busquets gewoon heel goed en vaak beter spelen dan Yaya dit seizoen.

En please, opzouten met Torres.

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Haha shoppen bij Arsenal is ze blijkbaar niet vreemd. ;) Al lag dat wel anders, het was toen gewoon klaar voor Henry. Werkte niet meer tussen Henry en de rest, terwijl het hele team op hem afgesteld was. Dus was verkoop een goeie optie voor beide partijen: je zag ook dat het jaar daarop veel andere spelers ineens opstonden(Rosicky). Nu wil Arsenal Fabregas absoluut niet kwijt, dus dat is wel wat anders.

10. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Ook wel is gehoord van evenwicht in een voetbal team?

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Pedrito en Sergio kunnen dan gewoon spelen. Je gebruikt Fàbregas dan inderdaad om te rouleren...

... en nee daar is niets mis mee. Kijk alleen al naar de blessure van Iniesta afgelopen seizoen. Het zou geweldig zijn als je dan eens iemand achter de hand hebt die daar goed uit de voeten kan. Nu hadden we op een gegeven moment een uit vorm zijnde Keita en 2 DM's op het middenveld. Nee, dat is ideaal. Iniesta is gewoon blessuregevoelig en Cesc achter de hand zou geweldig zijn. Als Iniesta in vorm is, kun je lekker rouleren. Xavi wordt zo langzamerhand ook wat ouder en kan dan ook wat rust pakken zo nu en dan. Het zou een hele verstandige aankoop zijn.

Ik schat Yaya ook hoger in, maar hij is nu weg. Sergio is erg belangrijk geweest voor Spanje op het WK en heeft daar gewoon constant op een hoog niveau gepresteerd. Hij was gedurende het seizoen wat wisselvallig. Als hij dat er uit weet te halen is het de ideale DM voor Barcelona. Defensief sterk (minder dan Yaya, maar nog steeds erg goed) en vooral ook opbouwend en in het combinatiespel goed.

Word.

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou alleen niet weten waarom iemand zijn sterstatus bij Arsenal zou inruilen voor een bankplaats bij Barcelona.

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Prijzen denk ik dan. En hij komt er uiteindelijk toch vandaan.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Je snapt wel wat rouleren inhoudt? Als je het woordje "soms" in je zin verwerkt dan slaat het nog ergens op.

Subjectieve punt:
    - Mooier team
    - Meer kans op prijzen
    - Fijner weer
    - Mooier land

Objectieve punten:
    - Familie
    - Spaanse vrienden
    - Eigen taal spreken
    - Waarschijnlijk een hoger salaris

15. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Twente is net gelijk gekomen tegen FC Emmen, het staat nu 1-1.

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik snap wat rouleren inhoudt. Maar uit je verhaal maak ik op dat hij alleen mag speler als Iniesta geblesseerd is of Xavi moe is. Dat noem ik een bankplaats. En dan nog, ik zou het eeuwig zonde vinden als een speler als Fabregas minder als een basisplek heeft bij een grote club.

Ik snap ook wel dat het voor Barcelona geweldig zou zijn.

17. Robben

Robben Guest

Alsjeblieft niet.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als hij in vorm is, zoals bij Liverpool, is hij geniaal.
    Op het WK was hij jammer genoeg zwaaaar uitvorm.

19. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Barça: Pedro, Messi, Bojan, Jeffren, Zlatan, Villa,

Dan heb je geen Torres nodig. Ook al is Él Nino zo goed.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    sterker nog, ik denk dat ze zlatan kunnen verpatsen en dan nog goed in de spitsen zitten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina