De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Doet die Bojan het trouwens goed in Barca 2?
    Of speelt ie daar niet?

2. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Volgend jaar krijgt hij heus een kans in het eerste elftal, want het is een speler met potentie. Dus dan is het onzinnig om nog een spits te kopen.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Laatste gedeelte van het seizoen kreeg hij veel speeltijd in plaats van Zlatan en deed het gewoon goed.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ze kunnen Fàbregas gebruiken om iedereen voldoende rust te gunnen in een zwaar seizoen en sowieso een backup van wereldklasse hebben bij een blessure. Ik denk dat het neerkomt op een wedstrijd op 30 á 40 per seizoen voor hem (inclusief Cl, oefenpotjes, enzovoorts).

Bojan zit al sinds 2007 al bij het eerste.

5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Jullie vergeten de aankoop van Juan Mata! Maar ja Barcelona is ook op koopjacht gegaan. Leuk is het dat het dan niet erg is, maar als Real Madrid het doet dan is het verschrikkelijk!

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jij weet meer dan ik?

En ik hoor het graag van je als we 350 miljoen in 1 seizoen uitgeven. Maar moet jij niet vieren dat Barcelo..., oh sorry Spanje, wereldkampioen is geworden?

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Touché.

Nee geintje, ik hou wel van een beetje rivaliteit :p.
    En toen Barca Zlatan bij het oud vuil zette maakte ik btw precies dezelfde opmerking als Conqi :eek:.

8. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Ohwja dat is waar hier in Nederland denken jullie dat Spanje speelde zoals Barcelona, maar Barcelona is flink bezig met aankopen en die 350 miljoen maakt geen ruk uit het gaat om het principe. Als Real namelijk iemand koopt is het een schande maar bij Barcelona is het de gewoonste zaak van de wereld.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nou ik denk dat Pascal hintte naar het aantal basisspelers van Spanje dat op een Catalaanse loonlijst staat.

10. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Alsof ik dat niet doorhad, maar ik moet er toch op reageren? ;)

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het punt is dat alleen de supporters echt spraken over een vertrek van Zlatan. Ook de zaakwaarnemer van Zlatan heeft wat dingen in de media geroepen. Vooralsnog staat hij op de loonlijst bij Barcelona. De kans bestaat dat hij weer wordt verkocht. De club heeft tot nog toe naar mijn weten het vertrouwen in Zlatan uitgesproken.

Dus jij gaat ontkennen dat het spel van het Spaanse team zwaar beïnvloed wordt door de grote Catalaanse inbreng van spelers in de basis? Vooralsnog is Barcelona dit seizoen vooral bezig geweest met verkopen en is alleen Villa vastgelegd. Dat Mata getekend heeft blijkt helemaal nergens uit. Ja, misschien de Marca of de As. De grap is dat je principe dan ook voortkomt uit een verschrikkelijk kromme redenatie. Pas als een speler als Fàbregas voor een enorm hoog bedrag wordt aangetrokken, dan heb je enisgzins recht van spreken. Dan nog is de vergelijking krom. Dat bedrag gaat namelijk niet benaderd worden en het is wel vrij essentieel in je principiële punt.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    In ander nieuws:

Oke? :eek:

13. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
  14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij betreft is het geen aanspeelpunt, die man kan maar weinig met de bal. Beperkte techniek, niet het inzicht om a la Pantelic diepgaande spelers te bedienen en ook niet super balvast ofzo. Voorzetten binnenkoppen dat kan hij wel ja.

Salaris zal ook wel immens zijn.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Carew, LOL. Als die in de eredivise komt, zou echt geniaal zijn.

Wat een beer is dat.

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ach alle bejaarde transfervrije spitsen worden gelinkt aan Ajax
    laatst zag ik zelfs Morientes voorbij kopen :lol:

17. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Als Ajax echt verstandig is (wat ik betwijfel, maar dat doe ik ook bij meer eredivisie clubs) dan gaan ze niet over tot idiote aankopen omdat ze een speler MOETEN hebben.

Als straks stekelenburg en van der wiel weg gaan hebben ze daar wel goede vervangers voor (voor in de eredivisie) dan heb je net zo veel kans op die titel te winnen dan door te dure spelers te gaan kopen.

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ze MOETEN een nieuwe spits aangezien je met Suk of Bodul ( :lol: ) zwaar voor lul staat als je Champions League haalt O-)

19. rolandje

rolandje ManU Prevails

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens gelezen dat ze Vertonghen in een spits aan het veranderen zijn:confused:

20. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die kerel is echt een beest met Fifa 10 haha!_O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina