WK 2014, Voorbeschouwing

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 12 jul 2010.

?

Moet Bert van Marwijk blijven, of opstappen?

1. Blijven!

172 stem(men)
    90,5%
  2. Opstappen...

18 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb het helemaal niet over de speler de Jong ik heb het engel over de mensen die zijn actie geniaal vinden hoor. ;)

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nitram zegt op de vorige pagina dat hij vindt dat De Jong een zwakke speler is. Daar reageert BassieJ denk ik op. Ik ben het daar overigens niet mee eens. Prima verdedigende speler die iets vaak over het randje gaat. Moet hij niet doen.

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Nigel is gewoon zowel mentaal als voetballend erg verandert t.o.z. bij Ajax. Bij Ajax vond ik hem nooit zo denderend en bij HSV had ik hem niet meer echt gevolgd. Toen was hij nog best een technische speler. Maar later werd hij breder ed. en werd hij ook echt een sloper. Toch raar dat zoiets in korte tijd is gebeurd.

Fatality move:

Maarja de 1 kan er om lachen, de ander niet. Op dat moment dacht ik ook van: OMG wtf doet Nigel. Maar als ik deze pica's zie, kan ik er wel om lachen. Hij stormt er ook echt zo in als een buffel of een torpedo :9.

Laatst bewerkt: 13 jul 2010
  4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    'Kijk hoe grappig, Alonso breekt daar zijn ribben':emo:

Ik zie de lol er niet van in, en als je de lol er wel in ziet, dan ben je ver heen. Belachelijke overtreding!

5. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
  6. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit toch niet te zeiken allemaal, hij speelt gewoon de bal :D

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Mensen doen hier ook net alsof hij dit allemaal voorbedacht heeft. Kijk, dan is het anders! Maar dit is gewoon een ongelukkige botsing. Daar ben ik ervan overtuigd.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wist niet dat hij z'n ribben gebroken had. Iemand zei het net al, maar wist niet dat hij serieus was.

Ik vind het ook sneu voor Alonso, en dacht ook WTF tijdens de wedstrijd. Maar nu ik het terugkijk vind ik het echt geniaal eruit zien, kan zo in een streetfighter game. Jammer dat het Alonso was.

9. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Jullie vonden het zeker ook heel grappig toen De Zeeuw die schoen vol in z'n bakkes kreeg :emo:

10. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Dus omdat het volgens jou niet de bedoeling is, dan is wel grappig:emo:

Maar je weet dat hij zijn ribben breekt, en dat dit niks met voetballen te maken heeft. Ik vind het afschuwelijk, maar jij vind het er geniaal uit zien. Dat is dan jou belachelijke redenatie :emo:

11. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Ja precies en dat heb ik nu ook! Tuurlijk vind ik het lullig voor Alonso. Voor elke speler zelfs. Ik zit niet te lachen hoe Alonso het uitschreeuwt van de pijn. Ik zit te lachen puur om hoe Nigel erin gaat. Die kop ook en zichzelf snel omdraaien. Net als die trap van Sneijder op Sergio's knie. En dat Sneijder lang bleef liggen. Ik vond het echt geniaal.

12. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Ik zou het eerlijk zeggen. Laat in de avond toen ik een programma op tv keek en die beelden nog eens terugzag moest ik toch wel eventjes grijnzen jah. Maar jullie overdrijven na mijn mening. Als je lacht is het meteen verkeerd ed. Het is niet alsof de wereld vergaat. Als je nou ging lachen om bijv. die man die zich uit probeerde te klimmen bij die WTC, dan vind ik het toch wel erg triest en respectloos. Maar het is een sport en zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Ik heb ook wel eens een beuk gekregen van een tegenstander, nou dan hoefden mijn medespelers er echt niet om te huilen ofzo. Van mij mochten ze er best om lachen. Word je hard van na mijn mening!

Jullie doen nu net of jullie echt voor de buis zaten en zeiden tegen elkaar: OWWWW OWWWW OWWW WAT GEBEURD HIER NOU OMGODDDD WAT IS HIER AAN DE HAND??!!! Nou ik zal het je zeggen. Ik heb wel vaker keekjes gekregen van tegenstanders maar na een gegeven moment leer je ermee omgaan. Dat is ook een deel van een sport.

13. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Maar erom grinniken of zeggen dat het GENIAAL is, dat is een wereld van verschil.

14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Dus je vind het leuk als mensen pijn lijden? Ga spelen man, wat een belachelijke redenatie. Als jouw ribben worden gebroken na zo'n kamikaze trap. Zou jij het dan appreciëren dat alles en iedereen het wel een mooie tackle vonden:emo:

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Welke ribben zijn gebroken dan? :):

16. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    wat me nu pas opvalt is dat die actie van de Jong, gewoon een kopie is van die van Zidane 4jaar geleden alleen deed hij het met z´n hoofd

17. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Siemenn, wat haal je weer op je hals ?

18. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Mogen mensen van mij best denken. Heb ik de maling aan :9. Ik heb wel eens een schoen vol op men kuit gehad en ik viel toen door de lucht achterover. Medespelers zeiden: maar ik vond het er wel grappig uitzien eigenlijk haahhahha. Ik moest meelachen. Tjaaa er gebeuren wel ergere dingen ;). Maar laten we er nu maar over ophouden. Nigel is voor mij die nieuwe Bruce voor jullie een ordinaire schoft.

19. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Oke, dan vind ik je een sadist. Ongelofelijk dat je daar humor in ziet. WTF

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De actie van Nigel vond ik er inderdaad grappig uitzien, moet er gewoon om glimlachen als ik het zie. Die van De Zeeuw vind ik wel pijnlijk, maar dit is gewoon een high-jump kick op z'n Hitmonlee's 8).

Ik vond het zielig voor Alonso, dat heb ik nu al honderd keer gezegd. Sneu voor Alonso, sneu voor Alonso, sneu voor Alonso. Maar de actie vond ik er grappig uit zien, hoe hij inkwam. What the fuck dacht hij wel niet :+

Misschien zei Xabi wel iets over de zus van Nigel! :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina