Ik zoek niet op wikipedia of wtf dan ook . Ik heb vroeger ookal zo,n 4 cd box van medal of honor gespeeld en ik vind dat het nog steeds erg slecht is. Met het camerabeeld en ook hoe onrealistisch je oneindelijk door kan sprinten.
Airborne heb ik ook gespeeld , trouwens was dat de tot dusver nu nieuwste medal of honor?
Owjah, ik heb een vriend wel es op een lanparty een medal of honor spelen(weet naam niet meer) op een boot speelt het af en in de jungle enz.Ook slecht.
Dus niet zeggen dat ik alleen Moh airborne heb gespeeld.
En ben geen die-hard cod fan want ik game weinig en alleen cod 4 vind ik erg leuk nog. Mw2 een stuk minder.
En ja , ik vind call of duty games veel beter omdat het ook zo is. Betere online gameplay en missies. Realisticher want in moh airborne had je vanzelf een lvl 10 dude ofzo die wreed overpowered was met health.
En ik heb moh 1 keer online gespeeld en ze konden me gewoon tijdens het spawenen 20 keer of meer met een bazooka op me schieten. Das dan ook niet echt leuk meer.
Oke er was 1 moh die ik goed vond. En dat was een moh frontline op de gamecube. Maar voor de rest ben ik gewoon geen favoriet van moh games.
Dat mag ik tog zeggen?
Klik om te vergroten...